Fordi vi er mange...
Fra : /Peter

Dato : 15-01-07 18:48

mener talsmanden for de unge besættere,
at der skal stilles et eller flere ungdomshuse til rådighed -ganske
gratis!
og fordi han sidestiller "de unge" med kultur, som der skal ydes tilskud
til,
ligesom balletten!

Nøjagtig samme argumenter bruges ifb. med muhamedanerne,
de er også "mange" og så er de kulturberigene i en grad der aldrig er
set før,
derfor får de i hovede og røv, samtidig med der gives køb på
demokratiet.

Men alle andre får ikke eftergivet det de synes er ret og rimeligt
fordi de er "mange".

/Peter

Fra : Erling Hansen

Dato : 15-01-07 19:18

/Peter <nospam@no.mail> skrev:
>mener talsmanden for de unge besættere,
> [...]

mener du, på linje med at sportsfolk af mange
forskellige stilarter heller ikke skal have
sportshaller, fodboldbaner, stadionner og lignende?
Erling

Fra : /Peter

Dato : 15-01-07 19:23

"Erling Hansen (slet MKA2C)" <eh-dh@MKA2Cmail.dk> skrev i en meddelelse

> mener du, på linje med at sportsfolk af mange
> forskellige stilarter heller ikke skal have
> sportshaller, fodboldbaner, stadionner og lignende?

"have" Gratis?
Nej noget må man sgu betale for sine ønsker.

Betales en del af sportshaller, fodboldbaner, stadionner og lignende
i ikke af brugerne?

Fra : "Snurrberget

Dato : 16-01-07 01:59

> "have" Gratis?
> Nej noget må man sgu betale for sine ønsker.
>
> Betales en del af sportshaller, fodboldbaner, stadionner og lignende
> i ikke af brugerne?

Njahh... er den slags ikke komunalt bekostede anlæg, hvor en del af
driften dækkes af evt. billet indtægter og udlejning, mens resten dækkes
af tilskud fra komunen, staten og tipstjenesten?

- cep

Fra : Lolipop

Dato : 16-01-07 07:37

"Snurrberget <"snurrberget"@" <"REMOVE_THIS> skrev i en meddelelse
> Njahh... er den slags ikke komunalt bekostede anlæg, hvor en del af
> driften dækkes af evt. billet indtægter og udlejning, mens resten dækkes
> af tilskud fra komunen, staten og tipstjenesten?

Men gratis for brugerne er det bestemt ikke heller ikke selv om de er mange.

Fra : Lolipop

Dato : 16-01-07 07:38

> [...]
>
> mener du, på linje med at sportsfolk af mange
> forskellige stilarter heller ikke skal have
> sportshaller, fodboldbaner, stadionner og lignende?

Er det ikke *beatalende * medlemmer?

Fra : Allan Riise

Dato : 16-01-07 07:41

Lolipop wrote:
> "Erling Hansen (slet MKA2C)" <eh-dh@MKA2Cmail.dk> skrev i en
> meddelelse news:11688853470.344170158171504@dtext.news.tele.dk...

> Er det ikke *beatalende * medlemmer?

Til klubben, ja. Ikke nødvendigvis til hallen/stadion.

--
Allan Riise

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-07 21:56

"/Peter" skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nøjagtig samme argumenter bruges ifb. med muhamedanerne,
> de er også "mange" og så er de kulturberigene i en grad der aldrig er

Ha ha ha - godt udtrykt, og så det med at være "mange", det er en ide,
der burde kigges lidt efter i sømmene.

> derfor får de i hovede og røv, samtidig med der gives køb på
> demokratiet.
>
> Men alle andre får ikke eftergivet det de synes er ret og rimeligt
> fordi de er "mange".

Netop. Derfor siger jeg, der er ting, der burde granskes lidt mere i.

TW