Herligt!
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 19:34

Så er der igen flertal til den rigtige side

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4183918/

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : wilstrup

Dato : 14-01-07 19:38

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der igen flertal til den rigtige side
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4183918/

viser kun at vælgerne enten er forvirrede eller masochister! Men vi bliver
nødt til at vente på valget - jeg er bange for at det ser ud til at du får
ret, desværre - at folk stadigvæk stemmer på partier, der sparker dem i
røven er ubegribeligt, men propagandaen har da gjort sit -men lad os nu se
hvad der sker når vi kommer tættere på valget.

Fra : Ukendt

Dato : 14-01-07 19:44

wilstrup wrote:

> [...]
> der sparker dem i røven er ubegribeligt, men propagandaen har da
> gjort sit -men lad os nu se hvad der sker når vi kommer tættere på

Det handler om begrundet frygt for flere muhamedanere. Pure and simple. De
Rabigale, SF og Enfoldighedslisten, ved vi alle hvor vi har i
muhamedanerspørgsmålet. Socialkammeraterene er ikke til at stole på under
nogen omstændigheder, så vi må bibeholde den borgerlige regering, hvilket
jeg, under alle omstændigheder, er ganske tilfreds med. Jeg er IKKE tilfreds
med deres hysteriske forbudspolitik, men alternativet til de borgerlige er
ikke til at holde ud at tænke på.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : wilstrup

Dato : 14-01-07 23:59

> [...]
> tilfreds med deres hysteriske forbudspolitik, men alternativet til de
> borgerlige er ikke til at holde ud at tænke på.

Væmmelig Venstre og de konservastive samt Udansk Fjolleparti er en stor
ulykke for landet -forhåbentlig vågner vælgerne op inden de kører landet i
sænk

Fra : Egon Stich

Dato : 15-01-07 10:53

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> røven er ubegribeligt, men propagandaen har da gjort sit -men lad os nu se
> hvad der sker når vi kommer tættere på valget.

Problemet er som vanligt de radikale.
Deres ubændige trang til uhæmmet indvandring er det ene problem.
Det andet er deres ide om at beskatte fattige forældreløse pensionister ud
af deres boliger.
B.la. for at få bedre råd til at belønne de rigeste med skattelettelser.

Der er ingen normale mennesker, der tør tage chancen for en regering støttet
af dette parti.

MVH
Egon

Fra : @

Dato : 14-01-07 19:44

On Sun, 14 Jan 2007 19:33:56 +0100, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the-coffeeshop.dk> wrote:

>Så er der igen flertal til den rigtige side
>
>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4183918/

og hvad hjælper det,

når de alligevel fører socilademokratisk politik

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 14-01-07 21:05

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Så er der igen flertal til den rigtige side
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4183918/

Ja, og på tirsdag kommer der en ny meningsmåling der
viser det modsatte.

Men uanset hvad, er det på tide at regeringen strammer op.

Fra : Patruljen

Dato : 15-01-07 01:06

Kim Frederiksen skrev:

> [...]
> med deres hysteriske forbudspolitik, men alternativet til de borgerlige er

Lige nøjagtig. Det handler om begrundet frygt for flere muslimer. Vi
har efterhånden set skriften på væggen.
Ihvertfald den del af befolkningen, som har en berøringsflade til
indvandrerer. De sociale problemer er massive.

Regards Bruun