Islam har sin berettigede plads i Europa
Fra : Thøger Simonsen

Dato : 14-01-07 10:37

-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk>:

>Vi i Danmark skal INTET respektere fra koranen/Islam.

Det er slig opfattelse fra majoriteten af "danskere," som er
skyld i alle de marginaliserede muslimers problemer med f.eks.
integrationene og politiet.

Jeg kan godt forstå, hvorfor så mange indvandrere tager på lange
ferier i de lande, de er flygtet fra pga tortur og forfølgelse.
Giv muslimerne gratis returbillet til deres feriemål, således kan
vi hjælpe dem til at bevare deres kulturelle rod.

For man kan ikke plante et træ om, uden at det først har et
stærkt rodnæt - Dronning Margrete har 100% forstand på
træomplantning

Thøger Simonsen, Hellerup

Fra : /Peter

Dato : 14-01-07 10:45

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> For man kan ikke plante et træ om, uden at det først har et
> stærkt rodnæt - Dronning Margrete har 100% forstand på

Du er fanme ikke for klog -hvilken planet snakker du om?

Fra : pm

Dato : 14-01-07 12:14

/Peter wrote:
> "Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror det er navnet Thøger - som forpligter -)
Og samme Thøger er IKKE afskåret fra at betale af egen lomme, hvis det
trænger sig på
med at betale..jeg kan anvise en familie på 3 personer, som gerne vil på
ferie - i Irak.. Så må jeg bede om en
mailadresse..så formidler jeg kontakten.

pm

Fra : @

Dato : 14-01-07 12:19

On 14 Jan 2007 09:36:35 GMT, Thøger Simonsen <t@s.dk> wrote:

>Det er slig opfattelse fra majoriteten af "danskere," som er
>skyld i alle de marginaliserede muslimers problemer med f.eks.
>integrationene og politiet.

respekt er ikke noget man kan kræve

det er noget man gør sig fortjent til

hvad i muhamedanismen mener du gør at man skal respektere tilhængere
af denne ideologi?

er det kvindeundertrykkelsen?
er det kravet om drab for frafald?
er det kravet om at homo'er skal dræbes?

> [...]
>Giv muslimerne gratis returbillet til deres feriemål, således kan
>vi hjælpe dem til at bevare deres kulturelle rod.

mener du virkelig at vi skal være bhjælpelige med at fastholde kvinder
i undertrykkelse
og fastholde børn som handelsobjekter som fædrene kan sælge?

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : gb

Dato : 14-01-07 12:28

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> respekt er ikke noget man kan kræve

Don't feed the trolls...

--
GB

Fra : Michael Laudahn eOpp~

Dato : 14-01-07 14:24

Thøger Simonsen schrieb:

> [...]
>
> For man kan ikke plante et træ om, uden at det først har et
> stærkt rodnæt - Dronning Margrete har 100% forstand på

....fastslår stor-ayatrollah Thøger Simonsen, Hellerup.

--

Laudahns leitsatz:

Der deutsche hang von einem extrem ins andere zu fallen ist folge der
traditionellen 'verbotskultur': Anstatt wichtige gesellschaftliche
temen zu diskutieren, wird die debatte unterbunden. Konsequenz: Die
leute bleiben unreif, und die wichtigen temen brodeln unter der
oberfläche weiter - bis sie explodieren. Und das spiel beginnt unter
anderen vorzeichen von vorn. Dänemark, du hast es besser...

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 14-01-07 17:18

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

> Det er slig opfattelse fra majoriteten af "danskere," som er
> skyld i alle de marginaliserede muslimers problemer med f.eks.
> integrationene og politiet.

Så hvis bare vi tolererer terror, tørklædetvang, omskæringer,
massevoldtægter, tvangsægteskaber og alt det andet der
kendetegner Islamismen, så skal det hele nok gå?

> [...]
> Giv muslimerne gratis returbillet til deres feriemål, således kan
> vi hjælpe dem til at bevare deres kulturelle rod.

Lad dem blive derhjemme. Kan de holde ferie der, kan de nok
også udholde den såkaldte 'tortur.

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 14-01-07 17:27

"Thøger Simonsen" <t@s.dk> skrev i en meddelelse

> Thøger Simonsen, Hellerup

Hvorfor poster du ikke under dit rigtige navn, Aziz fra Kurdistan?