Støt SIAD med en vælgererklæring
Fra : El Trabajador

Dato : 13-01-07 20:14

Støt SIAD med en vælgererklæring:

http://www.siad.dk/download/siad_dobbelt_A5.pdf
--
El Trabajador

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 13-01-07 20:26

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45a922ef$0$4851$88260bb3@free.teranews.com...
> Støt SIAD med en vælgererklæring:
>
> http://www.siad.dk/download/siad_dobbelt_A5.pdf
> --
Nej lad os endelig ikke gøre det. Der er landsbytosser nok i Folketinget

Peter

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 20:38

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> Støt SIAD med en vælgererklæring:
>
> http://www.siad.dk/download/siad_dobbelt_A5.pdf

Nå, du ønsker at støtte Det radikale Venstre ved at få stemmerne spredt
ud på partier, der ikke kan opnå valg?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 21:02

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Nå, du ønsker at støtte Det radikale Venstre ved at få stemmerne spredt
> ud på partier, der ikke kan opnå valg?

Piratpartiet i Sverige har fået provokeret gennemgribende ændringer i
flere af de store partiers valgprogrammer hvad angår copyrightlov og
privatlivslovgivning, alene ved at stille op, også selvom de ikke engang
fik 1% af stemmerne!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 13-01-07 22:55

> Nå, du ønsker at støtte Det radikale Venstre ved at få stemmerne spredt
> ud på partier, der ikke kan opnå valg?

Her i Aalborg fik SIAD ved kommunalvalget 1% af stemmerne, på trods af,
at de er et totalt ukendt parti, og de absolut ingen eksponering har fået.

Jeg tror, at SIAD så absolut har mulighed for at komme i folketinget.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 23:00

-=* DANELAW *=- <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

> Her i Aalborg fik SIAD ved kommunalvalget 1% af stemmerne, på trods af,
> at de er et totalt ukendt parti, og de absolut ingen eksponering har fået.
>
> Jeg tror, at SIAD så absolut har mulighed for at komme i folketinget.

Så er du en politisk ignorant.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 23:07

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Så er du en politisk ignorant.

Begrundelse, tak.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 23:40

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Begrundelse, tak.

At forestille sig at »Stop Islamiseringen af Danmark« skulle kunne komme
i folketinget er vanvittigt, og det eneste en opstilling vil medvirke
til vil være at sprede nogle stemmer.

Så jeg kunne godt forestille mig at en pro-islamiske danske statsborgere
vil støtte sig selv ved at skrive under på erklæringen ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 23:48

> [...]

> folketinget er vanvittigt, og det eneste en opstilling vil medvirke til

Det er ikek en begrundelse, men blot din egen antagelse.

> Så jeg kunne godt forestille mig at en pro-islamiske danske statsborgere
> vil støtte sig selv ved at skrive under på erklæringen ...

Tom spekulation.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 13-01-07 22:56

> [...]

> at de er et totalt ukendt parti, og de absolut ingen eksponering har fået.
>
> Jeg tror, at SIAD så absolut har mulighed for at komme i folketinget.

Man behøver ikek komme i Folketinget for at få indflydelse, men det vil
ikke skade. :)

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 23:44

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote
in message news:c6mdnVMTw4beyDTYRVnyuwA@giganews.com...

> [...]
> fået.
>
> Jeg tror, at SIAD så absolut har mulighed for at komme i

Forhåbentlig, ja. DF er blevet et trist gammelparti og overforsigtigt
vedr Islam.

Mediernes ensretning og statens partiskhed er en boomerang, og
pludselig kan folkestemningen føre til vælgerskred a la Glistrups 28
mandater i 1973.

Allerede før han kom på tinge fik han indført indvandringsstop -
administrativt cirkulære i 1973, dog uden den helt store effekt. Der
er mange eksempler på at man uden at komme over spærregrænsen kan have
stor indflydelse,

Så alle bør underskrive en vælgererklæring. Vi kan ikke blive for
mange om den sag, og med den undtagelsestilstand som venstrefløjen har
sat Danmark i idag, med Dortheavejbesættelse og Valby-overfaldene , er
der røre.

NB Dortheavej er _ifølge TV2 _
statsligt ejet (ejendomsstyrelsen, der vil opføre ejerlejligheder)
og står for nedrivning -
jeg tvivler dog på, at de to ting er sande,

Fra : El Trabajador

Dato : 14-01-07 13:03

> Nå, du ønsker at støtte Det radikale Venstre ved at få stemmerne spredt
> ud på partier, der ikke kan opnå valg?

Nej, jeg håber på at der bliver stemmer nok til både DF og SIAD, så de
begge kommer i Folketinget. Jeg synes at DF er ved at blive lidt slappe i
indvandringsspørgsmålet.
--
El Trabajador

Fra : wilstrup

Dato : 14-01-07 13:12

> Nej, jeg håber på at der bliver stemmer nok til både DF og SIAD, så de
> begge kommer i Folketinget. Jeg synes at DF er ved at blive lidt slappe i
> indvandringsspørgsmålet.

Heldigvis ser det ikke ud til at de er blevet lidt slappe i at nasserøve som
dig kan komme i arbejde,og det er dog en god ting.

Fra : El Trabajador

Dato : 15-01-07 17:03

"wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i

> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Heldigvis ser det ikke ud til at de er blevet lidt slappe i at
> nasserøve som dig kan komme i arbejde,og det er dog en god ting.

Jeg har skam været i arbejde siden midten af juni 2006.
--
El Trabajador

Fra : wilstrup

Dato : 15-01-07 22:24

> Jeg har skam været i arbejde siden midten af juni 2006.

Og du piber stadigvæk over det!

Fra : @

Dato : 15-01-07 22:30

On Mon, 15 Jan 2007 22:24:14 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Og du piber stadigvæk over det!

nu er det jo ikke alle der kan gå ind til den evige hvile med korte
arbejdsdage og lange ferier og et hav af fridage

den slags er forbeholdt virkelighedsfjerne skolelærere

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Per Rønne

Dato : 16-01-07 03:30

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]

Tydeligvis. Men han må da have fået fordoblet sin indtægt. Samtidig med
at han ikke længere har tid til at skrive så meget på dk.politik.

> nu er det jo ikke alle der kan gå ind til den evige hvile med korte
> arbejdsdage og lange ferier og et hav af fridage
>
> den slags er forbeholdt virkelighedsfjerne skolelærere

Du har vist ikke selv arbejdet som lærer.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : @

Dato : 16-01-07 17:05

On Tue, 16 Jan 2007 03:29:35 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Tydeligvis. Men han må da have fået fordoblet sin indtægt. Samtidig med
>at han ikke længere har tid til at skrive så meget på dk.politik.

>Du har vist ikke selv arbejdet som lærer.

arbejde og lærer er ikke to forenlige størrelser

Fra : wilstrup

Dato : 16-01-07 23:57

> Du har vist ikke selv arbejdet som lærer.

Tja - jeg har kun en gennemsnitlig arbejdstid på godt 42 timer ugentlig og
samme antal arbejdstimer på årsbasis som alle i det offentlige system med 37
timer ugentlig. Dertil kommer ekstra timer til studier på universitetet og
deltagelse i feriekolonier med børn, frivlligt arbejde med samme etc. Så
virkelighedsfjern? tja - hvad laver han egentlig ham ElTrabajo fhv.
NoTrabajo? - ham, der havde så forbandet ondt af sig selv fordi han nu ikke
længere kunne nasse på samfundet fik pludselig job hvor vi andre havde
arbejdet i årevis og holdt ham i live.

Næ, han skal vide at vi har nøjagtig samme antal timer på årsbasis som
enhver ansat under en offentlig overenskomst og såmænd også under de fleste
private overenskomsters - og samme antal fridage og ferier som ElTrabajo -
at han så intet laver udover at gå på arbejde som han hader (gnæk, gnæk) er
en larmende kendsgerning.

Men jeg vidste jo godt at det var det, han ville komme med.

Men det er nu underligt at ElTrabajo taler om korte arbejdsdage og lange
ferier uden selv at søge at blive lærer - det må jo tiltale ham med en
arbejdsdag, der er så kort som han hævder. Men han tog ikke chancen -
hvorfor mon? Er han for dum?

Fra : Per Rønne

Dato : 17-01-07 05:00

> [...]

> ferier uden selv at søge at blive lærer - det må jo tiltale ham med en
> arbejdsdag, der er så kort som han hævder. Men han tog ikke chancen -

Han har selv oplyst at han er civilingeniør, og at han i tre år
arbejdede som gymnasielærer. Han syntes dog at det var for hårdt, og i
øvrigt skulle han dels afdrage for meget af sin studiegæld *), dels
skulle han tage nogle ekstra fag på universitetet, så han i matematik
{og fysik?} kom til fuldt ud at ækvivalere end cand.scient. i fysik og
matematik.

Så han kender skam godt til hvad lærerjobbet kræver, men har bare
fortrængt det. Eller fundet ud af at det ikke helt passer med de
fordomme, en del herinde har om netop læreres arbejdsforhold.

*) Han skulle bare have nægtet at betale, så var det røget i
Hypotekbanken, og han kunne have nøjedes med løbende at betale 15% af
den andel af lønnen, der lå over dagpengemax.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 17-01-07 06:02

On Wed, 17 Jan 2007 04:59:39 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>*) Han skulle bare have nægtet at betale, så var det røget i
>Hypotekbanken, og han kunne have nøjedes med løbende at betale 15% af
>den andel af lønnen, der lå over dagpengemax.

Er du helt sikker på at det passer....???

Er det ikke 15% af nettoindkomsten (dog uden at man kommer under
"eksistensminimum")...???

Fra : Per Rønne

Dato : 17-01-07 10:29

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Er du helt sikker på at det passer....???
>
> Er det ikke 15% af nettoindkomsten (dog uden at man kommer under
> "eksistensminimum")...???

15% af indkomsten /over/ dagpengemax, der i denne forbindelse netop
anses som 'eksistensminimum'. Betragt det som en ekstra 'mellemskat'.

Er der gået tilstrækkeligt mange år får den gældsplagede så
gælds-eftergivelse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Alucard

Dato : 17-01-07 11:00

On Wed, 17 Jan 2007 10:28:34 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>15% af indkomsten /over/ dagpengemax, der i denne forbindelse netop
>anses som 'eksistensminimum'. Betragt det som en ekstra 'mellemskat'.

Det kan jeg ikke forstå.... De sidste 2 år hvor jeg fik
revalideringsydelse (som svarer til dagpengemax), der har incasso
taget ca 900 kr om måneden.... Deres definition på 'eksistensminimum'
er en helt anden....

Ved du hvad loven/cirkulæret hedder...???

>Er der gået tilstrækkeligt mange år får den gældsplagede så
>gælds-eftergivelse.

Jeg har fået at vide at jeg kan ikke få gældssanering, da jeg skylder
for lidt væk, selvom jeg har betalt af på gælden siden 1984 (undtagen
i de perioder jeg var arbejdsløs)....

Fra : Per Rønne

Dato : 17-01-07 14:45

> [...]

> er en helt anden....
>
> Ved du hvad loven/cirkulæret hedder...???

Næh, men jeg har selv prøvet det.

> Jeg har fået at vide at jeg kan ikke få gældssanering, da jeg skylder
> for lidt væk, selvom jeg har betalt af på gælden siden 1984 (undtagen
> i de perioder jeg var arbejdsløs)....

Du får gældssanering hvis gælden anses for uerholdelig.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 19-01-07 00:10

> [...]
> matematik.
>
> Så han kender skam godt til hvad lærerjobbet kræver, men har bare

Jeg foreslog ham faktisk at tage et job som lærervikar i en folkeskole, men
han havde 1000-vis af undskyldninger - vejen var for lang, han skulle
betjene sig af cykel eller offentlige transportmidler eller noget lignende -
det gjaldt for ham om at undgå at arbejde - og nej, han har ikke prøvet
lærerjobbet. En gymnasielærer er ikke en "rigtig" lærer, men en faglærer
uden synderlig forstand på pædagogik eller undervisning i det hele taget.
Jeg har skam stor respekt for gymnasielærernes viden om deres fag -men de er
ikke generelt særlig gode til at undervise teenagere.

Eller fundet ud af at det ikke helt passer med de
> fordomme, en del herinde har om netop læreres arbejdsforhold.
'
ja, fordomme er det- men jeg lever skam med det - Jeg ved jo bedre.

Fra : Alucard

Dato : 19-01-07 07:16

On Fri, 19 Jan 2007 00:09:33 +0100, "wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>En gymnasielærer er ikke en "rigtig" lærer, men en faglærer
>uden synderlig forstand på pædagogik eller undervisning i det hele taget.

Du mener altså at gymnasielærere ikke har synderlig forstand på
undervisning i det hele taget... )))))

Et gæt.... Du er IKKE gymnasielærer.... ))

Fra : Per Rønne

Dato : 19-01-07 07:47

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote:

> Du mener altså at gymnasielærere ikke har synderlig forstand på
> undervisning i det hele taget... )))))
>
> Et gæt.... Du er IKKE gymnasielærer.... ))

Arne er folkeskolelærer, cand.pæd. i pædagogik fra Lærerhøjskolen, og
læser i dag engelsk til bachelor-niveau på Københavns Universitet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : wilstrup

Dato : 19-01-07 08:18

> Arne er folkeskolelærer, cand.pæd. i pædagogik fra Lærerhøjskolen, og
> læser i dag engelsk til bachelor-niveau på Københavns Universitet.

Han har ret -jeg er ikke gymnasielærer, men jeg har undervist gymnasielærere
i pædagogik - og så er den egentlig ikke længere. Jeg har intet imod
gymnasielærere, men som følge af deres uddannelse er de ikke gearet til at
undervise teenagere - derfor burde gymnasielæreruddannelsen indeholde
overvåget praktik, mere pædagogik og psykologi end den gør. Det ville være
en god idé. Så nej, jeg mener ikke at gymnasielærer har synderlig forstand
på undervisning i det hele taget -også selvom der naturligvis findes
fremragende "naturtalenter" blandt disse og skovle i vores lejr.

Jeg har overværet adskillige gymnasielæreres undervisning under den såkaldte
brobygning - og her måtte jeg græmme mig - kun en eneste formåede at trænge
igennem hos de unge. De øvrige stod og legede tavlepædagogik og vendte sig
sjældent om mod de elever de havde med at gøre. Al tale foregik ind mod
tavlen -intet under at de unge blev larmende og støjende.

Her til forskel for de gamle og garvede gymnasielærere, der dog havde fået
en vis rutine i det og som i det mindste turde se eleverne i øjnene.

Havde jeg været en af dem, der skulle vurdere hans indsats, var han blevet
mødt med "ikke-bestået".
'
Og jeg læser ikke Alucards indlæg udover hvad der måtte komme via andre.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 14-01-07 09:22

"El Trabajador" skrev i en meddelelse

Ingenting

Hej El -

Jeg ser, at det lykkedes jer at samle ca. 50 deltagere til mødet i går. Godt
gået!

Og nej! Jeg synes naturligvis ikke, det er i orden at angribe et lovligt
møde fysisk.

- Jensby

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-01-07 08:12

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Støt SIAD med en vælgererklæring

Aldrig i livet !

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Patruljen

Dato : 19-01-07 14:12

wilstrup skrev:

> Han har ret -jeg er ikke gymnasielærer -

bla, bla - de sædvanlige vrøvlerier -

> Og jeg læser ikke Alucards indlæg udover hvad der måtte komme via andre.

Hvis jeg læser Wilstrups indlæg, lidt hist og der, er de som oftest
vældigt underholdende

Og jeg kan konstatere, at hvad Wilstrup end foretager sig - læser og
prøver at forstå - ville det være mere nyttigt, og mindre spild af
resourcer, hvis han prøvede at forstå sigselv, lidt mere grundigt og
mindre overfladisk.
End bruge energi på at reklamere for sigselv og egne
fortræffeligheder, samt disse evindelige, kontinuerlige nedrakninger,
af stort set - alt andet og alle andre - end Wilstrup selv.

Ovenstående - ævl - er stort set lige - så - selvmodsigende og
underholdende, som Wilstrups regne - lære.

Først fortæller Wilstrup, at Alucard har ret - Dernæst fortæller
Wilstrup os, at Wilstrup aldrig læser Alucards indlæg. Så hvordan
mon Wilstrup når konklusionen, at Alucard har ret ?

Hvis vi nøjes, som Wilstrup, med at betragte Wilstrups overflade -
præciserer Wilstrup her - at han er en løgner.
Udsagnet er løgnagtigt - eller naturstridigt. Vælg selv -

Best regards Bruun