Ungeren på Rådhuspladsen
Fra : Jesper

Dato : 12-01-07 23:25

http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=848176/

Det er godt nok en flot og strategisk adresse!!!

Fra : Kim2000

Dato : 13-01-07 00:15

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=848176/
>
> Det er godt nok en flot og strategisk adresse!!!

Og dermed opfordre man samtlige der er utilfredse til at tage loven i egen
hånd og kaste sten efter politiet. Og så undre man sig over at indvandrene
gør det. De gør det som de har lært.....

mvh
Kim

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 00:33

Kim2000 <kim2000@surfer.dk> wrote:

> [...]
> hånd og kaste sten efter politiet. Og så undre man sig over at indvandrene
> gør det. De gør det som de har lært.....

Ja, jeg forstår godt at Helge Sander ikke ville lade fonden overtage
bygningen lige over for August Krogh Instituttet, længere oppe ad
Jagtvej end 69.

Ja, jeg var slet ikke klar over at det var det gamle studentercenter der
var tale om. Der blev jo talt om en 'brandstation' som skulle ligge
længere /ned/ ad Jagtvej end det nuværende Ungdomshus, altså i retning
mod Frederiksberg.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-01-07 02:30

Per Rønne wrote:
> [...]
> var tale om. Der blev jo talt om en 'brandstation' som skulle ligge
> længere /ned/ ad Jagtvej end det nuværende Ungdomshus, altså i retning

155 er et højere nummer end 69.

Ergo må der vel være tale om en bygning der ligger højere oppe end
69.
Jeg bor på Frederiksberg, og 155 ligger altså længere væk end 69.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 07:49

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> 155 er et højere nummer end 69.
>
> Ergo må der vel være tale om en bygning der ligger højere oppe end
> 69.
> Jeg bor på Frederiksberg, og 155 ligger altså længere væk end 69.

Når jeg snakker om længere 'oppe ad' en vej, mener jeg mod nord, 'nede
ad' mod syd. Er det mod øst eller vest er det længere 'hen ad'.

I dette tilfælde giver det jo det samme som du får frem.

Og så lægger vi altså mærke til at den eneste kendte bruger af
ungdomshuset på Nørrebro herinde, ikke selv bor i Københavns kommune
endsige på Nørrebro. Ganske vist ikke i Hørsholm, men dog på det rige,
konservative Frederiksberg.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-01-07 11:24

Per Rønne wrote:
> [...]
> ungdomshuset på Nørrebro herinde, ikke selv bor i Københavns kommune
> endsige på Nørrebro. Ganske vist ikke i Hørsholm, men dog på det rige,

Hey, det gør sgu ikke ret meget forskel, huslejen er fuldkommen den
samme her som på Nørrebro :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 13-01-07 12:28

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Hey, det gør sgu ikke ret meget forskel, huslejen er fuldkommen den
> samme her som på Nørrebro :)

Mig bekendt er skatten lavere og den kommunale service højere på
Frederiksberg ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 14:31

> Mig bekendt er skatten lavere og den kommunale service højere på
> Frederiksberg ...

Det er de store villakvarterer der gør Frederiksberg til en rig og
konservativ kommune
Hans har ret i at lejeboliger er cirka som Nørrebros. JEg boede i en
sådan de første 14 år af mit liv og der var fantastisk snobberi om man
boede på den ikkekøbenhavnske side af kommunegrænsen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 02:17

Per Rønne wrote:
> Mig bekendt er skatten lavere og den kommunale service højere på
> Frederiksberg ...

Det er den muligvis, jeg anvender i øvrigt ikke ret meget kommunal
service.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 14-01-07 06:20

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Det er den muligvis, jeg anvender i øvrigt ikke ret meget kommunal
> service.

Du går altså aldrig på biblioteket? Du går aldrig på de kommunalt ejede
og vedligeholdte veje? Cykler aldrig?

Ved du overhovedet hvad kommunal service er for en størrelse?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 09:32

Per Rønne wrote:
> Du går altså aldrig på biblioteket? Du går aldrig på de kommunalt ejede
> og vedligeholdte veje? Cykler aldrig?

Ja fair nok, jeg cykler en del, den glemte jeg :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Rønne

Dato : 14-01-07 11:30

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> Ja fair nok, jeg cykler en del, den glemte jeg :)

Og rulleskøjter vel også [ja, det er vel en 3-4 år siden jeg har haft
mine inliners på ;-(].

Men - hvordan er cykelstiernes stand på Frederiksberg, sammenlignet med
Københavns?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 14-01-07 13:38

Per Rønne wrote:
> Men - hvordan er cykelstiernes stand på Frederiksberg, sammenlignet med
> Københavns?

Jeg synes den er nogenlunde tilsvarende.
I ydreområderne, som fx. Avedøre er der en del huller i
cykelstierne, men det er da ikke værre end at man kan leve med det.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 13-01-07 12:16

On 13 Jan 2007 01:29:31 GMT, Hans Joergensen
> [...]

>69.
>Jeg bor på Frederiksberg, og 155 ligger altså længere væk end 69.

jeg er sikker på at nogen vil påstå at det ligger tættere på

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 03:34

> [...]
> var tale om. Der blev jo talt om en 'brandstation' som skulle ligge
> længere /ned/ ad Jagtvej end det nuværende Ungdomshus, altså i

"Brandstationen" har en gård, omkranset af brandstationbygning på fire
sider, som der let kan trækkes presenning hen over så den er perfekt
koncertsal,hvis der en sjælden gang skulle være over hundred fremmødte
til en punk-koncert

Den er fjernt fra naboer og perfekt, så at de unge ikke siger JATAK og
accepterer voksenledelse vedr økonomi og lignende, viser at de er
ligeglade med deres musik-liv

De ønsker at få international sympati som forfulgte, og så mange år
som muligt,

og jeg er bange for at Ritt skaber udskydelse på udskydelse - lige nu
udskyder politiet rydning, fordi kommunen skal forske i om der kan
gives nedrivningstilladelse når det er et hus med gammel kultur.

Enten er et hus fredet eller ikke.

Fra : gb

Dato : 13-01-07 01:17

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Og dermed opfordre man samtlige der er utilfredse til at tage
> loven i egen hånd og kaste sten efter politiet. Og så undre man
> sig over at indvandrene gør det. De gør det som de har lært.....

De japanske indvandrere kaster ikke med sten. De thailandske,
engelske, norske, hollandske, amerikanske og tyske kaster heller
ikke med noget som helst.

Det gør de islamitiske heller ikke. De foretrækker mere effektive
våben (Antonio Curraz, anyone?).

Det er så vidt jeg ved kun den ekstreme venstrefløj og anarkisterne,
som kaster med sten, hvis de da ikke - som under demoerne mod
Verdensbank-mødet - bruger kartofler med isatte barberblade.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-07 02:53

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> [...]
> som kaster med sten, hvis de da ikke - som under demoerne mod
> Verdensbank-mødet - bruger kartofler med isatte barberblade.

Som preller af på politiets riot gear så hvorfor reklamerer de med
sadisme?

BZ har lemlestet alvorligt mindst een DNSB-sympatisør med golfkøller -
der findes ren ondskab hos de autonome, men heldigvis ser de mig som
en medynkvækkende landsbytosse og ikke som en sympatisør af Jonnis
DNSBs ytringsfrihed - og unge BZer skriver på mit plankeværk at det er
OK at jeg er kristen og jeg skulle gå ud og fange haletudser og
meditere.