det er da helt galt i Oslo
Fra : @

Dato : 09-01-07 19:06

det værste af det hele er da, at en norsk professor Unni Wikan mener
at de norske kvinder selv bærer skylden for at de bli'r voldtaget af
muhamedanske forbrydere

<<<<<<<
http://www.brusselsjournal.com/node/1754
The number of rapes in the Norwegian capital Oslo is six times as high
as in New York City. I’ve written about the issue of rape and Muslim
immigration so many times that I am, quite frankly, a bit tired of the
subject. But as we all know, problems don’t disappear just because you
are tired of talking about them, so here goes.

There has been an explosive increase in the number of rape charges in
the city of Oslo, but both the media and the authorities consistently
refuse to tell us why. They did do so, however, in 2001, when two out
of Norway's three largest newspapers, Aftenposten and Dagbladet,
reported that most of these rape charges involve an immigrant perp,
which again mostly means Muslims. Both newspapers have since then
conveniently “forgotten” about this, and have never connected the
issue to Muslim immigration although the number of rape charges has
continued to rise to historic levels. They are thus at best guilty of
extreme incompetence, since their former articles about this issue are
still available online.

Norway’s Minister of Justice from 2001 to 2005, Odd Einar Dørum,
mentioned the problem in 2001 but has later gone quiet about the
issue. The reported number of rapes in Oslo is now six – 6! – times as
high per capita as in New York City, yet the media keeps warning
against Islamophobia.

Two out of three charged with rape in Norway’s capital are immigrants
with a non-western background according to a police study. The number
of rape cases is also rising steadily. Unni Wikan, a professor of
social anthropology at the University of Oslo, in 2001 said that
“Norwegian women must take their share of responsibility for these
rapes” because Muslim men found their manner of dress provocative. The
professor’s conclusion was not that Muslim men living in the West
needed to adjust to Western norms, but the exact opposite: “Norwegian
women must realize that we live in a Multicultural society and adapt
themselves to it.”
<<<<<<<<<
--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : El Trabajador

Dato : 09-01-07 19:31

"@" <1[at]invalid.net> skrev i

> det værste af det hele er da, at en norsk professor Unni Wikan mener
> at de norske kvinder selv bærer skylden for at de bli'r voldtaget af
> muhamedanske forbrydere

Det er jeg fuldstændig enig med Unni Wikan i. De norske kvinder har undladt
at stemme på de partier, der var mod muhamedaniseringen af Norge mens tid
var. Nu ligger de, som de har redt.
--
El Trabajador

Fra : Kert Rats

Dato : 09-01-07 20:22

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> undladt
> at stemme på de partier, der var mod muhamedaniseringen af Norge mens tid

Jeg håber, at du mener det spøgefuldt.
Ellers er du et vrøvlehoved af rang, når du argumenterer så tåbeligt! Og jeg
vil have tabt en stor del af min respekt for dig.

Venligst

Kert Rats

Fra : @

Dato : 09-01-07 21:16

On Tue, 9 Jan 2007 20:22:09 +0100, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

> [...]
>Ellers er du et vrøvlehoved af rang, når du argumenterer så tåbeligt! Og jeg
>vil have tabt en stor del af min respekt for dig.

"El Trabajador" har da ret, folk som i sin tid gik ind for at lukke
muhamedanere ind i civiliserede lande bærer deres store del af
ansvaret for den udvikling vi ser

Fra : gb

Dato : 09-01-07 21:21

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> "El Trabajador" har da ret, folk som i sin tid gik ind for at
> lukke muhamedanere ind i civiliserede lande bærer deres store del
> af ansvaret for den udvikling vi ser

Problemet er bare, at ingen nogensinde er blevet spurgt, og at der af
gode grunde stort set ingen indvandringsskeptiske partier var, før
muhamedanerne kom væltende ind i Europa i tredje (eller fjerde?)
omgang.

--
GB

Fra : @

Dato : 09-01-07 21:26

On Tue, 09 Jan 2007 20:20:45 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

> [...]
>gode grunde stort set ingen indvandringsskeptiske partier var, før
>muhamedanerne kom væltende ind i Europa i tredje (eller fjerde?)

jo det var der,

men de fik ikke lov til at komme til orde,

de var jo racister, påstod alle med den "rigtige" mening

Fra : gb

Dato : 10-01-07 00:27

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> de var jo racister, påstod alle med den "rigtige" mening

- eller "bodegasvulster":
John Mogensen: Danmarks jord for de danske (1972)
(DEN tør de ikke spille i DR!)

Danmarks jord for de danske
vi har plantet vort flag.
Det bli´r stående på pletten
ingen tvivl om den sag.
Vi har ejendomsretten,
værn om hver mark og hvert skel.
Danmarks jord for de danske
for vi har pløjet den selv.

Kanoner ladte med guld
står parate ved vor grænse klar til aktion.
Civile millioner fra syd gør sig rede
økonomisk til en kæmpe invasion.
Hvad fortidens hære ikke ku‚ klare
med vold kan nu ordnes pr. kontrakt,
blot en pen og et stykke papir, op med bommen,
og så ind med den fremmede magt.

[...]

Det danske sprog har et særpræg
som skal bevares med en særlig respekt.
Det tales og synges fra egn og til egn
vi behøver ingen fremmede dialekt.
Men landet er truet, visse personer
gi´r fa´n i vor gamle kultur.
Det er på tide at Holger på Kronborg igen
li´som før vågner op af sin lur.

[...]

Musik & tekst af John Mogensen. Udgivet 1972.

--
GB

Fra : Frank

Dato : 10-01-07 00:42

Hej

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> John Mogensen: Danmarks jord for de danske (1972)
> (DEN tør de ikke spille i DR!)

Jo da, det er jo en anti-EF sang, ikke en anti-indvandringssang.

Mvh
Frank

Fra : gb

Dato : 10-01-07 02:29

"Frank" <far@nospam.dk> wrote in news:929af$45a4281c$57ef47a4$6524
@news.nal-medienet.dk:

> Jo da, det er jo en anti-EF sang, ikke en anti-indvandringssang.

1: Den bliver aldrig spillet - de tør ikke!
2: Det var vores tåbelige JA til EF (som det hed den gang) som åbnede
sluserne for de muhamedanske horder, så de fik mulighed for at
gennemføre, hvad de ikke kunne i Al-Andalus og foran Wiens porte.

Jeg er stolt over at være af østrigsk officers-slægt!

--
GB

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-01-07 10:14

"Frank" <far@nospam.dk> wrote in message
> Hej
>
> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo da, det er jo en anti-EF sang, ikke en anti-indvandringssang.

Jo da - til hvad? Selvfølgelig bliver den ikke spillet i DR.

Og det ER da sjovt, at det var helt OK at være fremmedfjendtlig i 1972, bare
"de fremmede" var onde kapitalister fra landene mod syd.

Man nåede jo også at rase over "40 millioner polakker", før de "korrekte"
fik fjernet den plakat, - som jeg bestemt heller ikke syntes var god.

Fra : Kert Rats

Dato : 10-01-07 01:09

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> "El Trabajador" har da ret, folk som i sin tid gik ind for at lukke
> muhamedanere ind i civiliserede lande bærer deres store del af
> ansvaret for den udvikling vi ser

Rigtigt - men han kan da ikke klandre kvinderne generelt for at have stemt,
som de nu gjorde. Måske var det også mændene, der stemte for de
muhamser-venlige partier.
Den del af kvinderne, der stemte muhamser-venlige partier ind, kan måske nok
få en "det er du selv ude om", men at sige som Al T. at kvinder (generelt)
kan klandres, det er da ude i hampen. Ikke sandt?

Nuvel, lad os ikke gøre en større diskussion ud af denne krølle. Blot
konstatere, at alle de norske fjeld-fjolser, der stemte på muhamser-venlige
partier, har ledt Norge ind på et særdeles farligt juridisk spor.
At det så kommer til at smerte til alle nordmænd, er jo beskæmmende.

Venligst

Kert Rats