layer show/hide
Fra : ::PEDER::

Dato : 29-06-01 18:22

Jeg sidder her og bøvler med at få et layer til at "hide" via et javascript

Jeg har hørt at der skulle være noget med at NN6 (som jeg bruger) har nogle
bugs hvad det angår.

Er der nogen der har noget kildekode til at "show/hide" et layer i
Javascript som dur i NN6 ?

Fra : Martin Skou Andersen

Dato : 30-06-01 15:56

> [...]
> bugs hvad det angår.
>
> Er der nogen der har noget kildekode til at "show/hide" et layer i

Så vidt jeg husker er Layer ikke indkluderet i NN6. Altså Layer virker over
hoved ikke i NN6, så enten drop NN6, eller drop Layer.

/Martin Skou

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-06-01 21:28

::PEDER:: <webmaster@web-blast.dk> skrev

> Jeg har hørt at der skulle være noget med at NN6 (som
> jeg bruger) har nogle bugs hvad det angår.

Hvis det er en bug at den overholder standarden ved IKKE at bruge layer som
NN4, kan du jo godt kalde det sådan

> Er der nogen der har noget kildekode til at "show/hide"
> et layer i Javascript som dur i NN6 ?

Jeg har lavet noget engang til andet formål på

http://www.vebel.dk/test/neo/noproblem.htm

Det er testet i IE5, NN4, NN6 og Opera 5.

Det skulle være lige til at gå til. Ellers spørg igen - ingen ved jo hvad
det er du vil have.

--
Allan