Nordens syge mand
Fra : Martin

Dato : 08-01-07 02:42

Kontant Forklaring:

For 30 år siden var Sverige det BEDST stillede land i Norden, men i
dag er Sverige Nordens syge mand, og selv om de gudskelov er sluppet af
med Persson, vil det blive uhyre vanskeligt at få skuden vendt.
Sverige er genneminfiltreret af røde embedsmænd som vil gør alt for
at modarbejde regeringen.

I nøgne tal for disponibel indkomst opgjort af Nordisk Råd ser det
således ud for en enlig:

Sverige 16569 €
Danmark 20314 €
Norge 20664 €

Disse tal er chockerende (og MÅ også være det for gruppens røde
aber) og viser med tydelighed hvad der sker med et land der ikke har
styr på muhamsermigration.

Et slag på tasken ved refleksion over tallene siger mig også at Norge
og Danmark vel kunne have haft 5000 € mere i disponibel indkomst uden
de rødes muhamservenner.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-07 06:53

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
[...]

BW; Allerværst: Vort svenske broderland er idag et uland pga dets
godhedsindustris muslimimport

Og de har ikke haft en Glistrup så debat og ytringsfrihed er for dem
en by i Rusland

Jerntæppet, der adskilte DDR fra VestTyskland og os, gik videre op
gennem Øresund

og centraliserede Forbudssverige har længe været på takeoffpoint til
styrtdyk i trivsel

Norge er olierigt men pietistisk-puritansk værre end indremissionske
Jylland, og har haft tvangsindlagte psykiatripatienter i delvis i
bæltefixering i årevis - kristne fjellaber er også ofte muslimelskere
og frihedsskeptiske
Danmark og Tyskland kappes nok om at være mest britiskagtige og fri.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 08-01-07 15:32

Martin skrev:
> [...]
>
> Et slag på tasken ved refleksion over tallene siger mig også at Norge
> og Danmark vel kunne have haft 5000 € mere i disponibel indkomst uden

Ja men det var da de røde som var imod og det var arbejdsgiverne, som
ville have billig udenlansk arbejdskraft, på besøg en kort tid.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-01-07 03:17

Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk> wrote:

> Ja men det var da de røde som var imod og det var arbejdsgiverne, som
> ville have billig udenlansk arbejdskraft, på besøg en kort tid.

Det er kapitalisterne der vil have udenlandsk arbejdskraft, og de røde
politikere der vil have stemmekvæg.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Peter Bang

Dato : 08-01-07 22:45

Martin <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>Kontant Forklaring:

> [...]

Du har helt sikkert ret. Og dine sprogblomster som 'aber'
og 'muhamser'-dit og dat er super sjove og satirisk spiddende
på den fede måde. Flot!

Og selvom jeg er helt enig, har du alligevel bragt mig ud i et
tomrum af åndeløs spænding:

Kan du derfor ikke lige kort ridse op, hvordan du nåede fra
refleksion over tallene til dkr. 5.000,- i forøget disponibel
indkomst?

Men gør det venligst i simple termer og uden for mange
mellemregninger, da nemt mister orienteringen.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-01-07 17:47

Peter Bang <peterbang@RBPQ8privat.dk> wrote:

> Du har helt sikkert ret. Og dine sprogblomster som 'aber'
> og 'muhamser'-dit og dat er super sjove og satirisk spiddende
> på den fede måde. Flot!

Ja, det er forbløffende at folk gennem deres sprogbrug udstiller dem
selv, også selv om det de skriver ellers godt kunne have fortjent lidt
opmærksomhed ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bang

Dato : 09-01-07 18:46

per@RQNNE.invalid (Per Rønne) skrev:
>Peter Bang

>Ja, det er forbløffende at folk
>gennem deres sprogbrug udstiller dem
>selv, også selv om det de skriver
>ellers godt kunne have fortjent lidt
>opmærksomhed ;-(.

Forbløffende, måske. Personligt finder jeg det komplet
diskvalificerende. Og samtidigt gør det jo unægteligt
hans 'skøn' og 'slag på tasken' temmeligt uinteressante. Manden
har jo åbenlyst meget lidt fornuft i posen ... ikke at det
holder ham og diverse andre fra at berige alverden.

Fra : Martin

Dato : 09-01-07 00:21

Peter Bang skrev:

> [...]
> indkomst?
>
> Men gør det venligst i simple termer og uden for mange
> mellemregninger, da nemt mister orienteringen.

Slag på tasken, stod der vist
Og tallet er sat beskedent for at undgå kritik ;-(
Jeg har dannet mig et løst skøn over hvor meget muhamserbyrden i
Sverige er større end i Danmark og Norge. Denne diskrepans er så
vurderet i forhold til den samlede muhamserbyrde. Ganske
uvidenskabeligt, men næppe helt urealistisk.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 09-01-07 03:17

> [...]

> Et slag på tasken ved refleksion over tallene siger mig også at Norge
> og Danmark vel kunne have haft 5000 ¤ mere i disponibel indkomst uden

Huske at korrigere tallene for PPP, så bliver det endnu værre.

Og nu har muhamserne ikke hele skylden, ocialdemokraternes fejlslagne
økonomiske politik gennem 20 år har vi også at takke.

Fra : Martin

Dato : 10-01-07 16:03

Per Rønne skrev:

> Ja, det er forbløffende at folk gennem deres sprogbrug udstiller dem
> selv, også selv om det de skriver ellers godt kunne have fortjent lidt
> opmærksomhed ;-(.

Du tænker naturligvis på folk der ustandselig trakasserer med
personfnidder for at understrege deres egen indbildte ophøjede
kultiverethed?

Mvh
Martin