KommerTidKommerRåd/Mirakel-håb vedr BZhus
Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-07 15:09

Folkekirken på min vej er med i "Appel-Initiativ"

Og seneste kirkeblad er især propaganda for, at BZ er helgener og
Faderhus er djævelsk og højreorienteret!.

De serverer lækker mad månedligt, og jeg har lige været der, og
konstateret at få i menigheden er vild med, at deres kirkeskat bruges
til pro-vold propaganda.

Nogle tror dog, at når mandagsmøde kræver koncensus, så har de unge
engle et overmenneskeligt og guddommeligt direkte-demokrati og alle
bør lære af dem.....

Efter bespisningen læste en dyr skuespiller Selma Lagerløf-legender om
julemirakler og der håbes og bedes, at en gnist fra himlen vil få
BZ-paradiset på Jagtvej gjort evigt

Man kan frygte, at der hver måned opfindes af Hanne&Ritt ny
urealistiske forhandlings-håb, så man ikke rydder i årevis, og så
påstår hævd.

"Der findes altid en tredie udvej, bare man er i stand til at finde
den". Selma Lagerløf

Den ny TV-2-news-strategi med dæmonisering af

"Bulldozer-sadist-Ruth", der kun ønsker et hul i jorden, skal hindre
Fogh at turde insistere RYDNING NU, tror jeg.

En sympatisk bums ved kirkefrokosten var mere konspiratorisk end mig
og mener at det er aftalt spil i de højere beslutningstager-lag, at
Ruth købte huset og det går så trægt med rydning - en uhyggelig tanke
for os gammel-liberalister.

Vi skal terroriseres, mente han! Miste al fornemmelse for op og ned.