Israel plans nuclear strike on Iran
Fra : John

Dato : 07-01-07 01:50

Nu kan dværgen i Teheran måske snart få gratis atom-våben, Made
in Israel:

".. Two Israeli air force squadrons are training to blow up an
Iranian facility using low-yield nuclear "bunker-busters",
according to several Israeli military sources .."

http://www.timesonline.co.uk/newspaper/0,,2763-2535310,00.html

Mvh John

Fra : Martin

Dato : 07-01-07 01:58

John skrev:
> Nu kan dværgen i Teheran måske snart få gratis atom-våben, Made
> in Israel:

Fint.
Lad Pernille Rosenkrantz-Theil lede en stor delegation af fredsvagter
dernede.

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 07-01-07 02:57

"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

Fint.
Lad Pernille Rosenkrantz-Theil lede en stor delegation af
fredsvagter
dernede.

- ja, eller parkerings-vagter, når Iran er lavet til glas...

Fra : Jim

Dato : 07-01-07 12:43

> [...]
> dernede.
>
> - ja, eller parkerings-vagter, når Iran er lavet til glas...

Ja, og så skal de ikke komme og kaste med sten bagefter.. ;0)

Fra : @

Dato : 07-01-07 13:11

On 6 Jan 2007 16:58:14 -0800, "Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Fint.
>Lad Pernille Rosenkrantz-Theil lede en stor delegation af fredsvagter
>dernede.

"den kælling ligner præcis en der har fået for lidt rottegift"
/Lui/

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Allan Riise

Dato : 07-01-07 13:15

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> "den kælling ligner præcis en der har fået for lidt rottegift"
> /Lui/

Længe leve demokratiet og individdets ret til at være uenig.
Man bliver da ihvertfald ikke lagt for had og hellere ses som død end
levende af den grund.

Nååe nej, der tog jeg vidst for en enkalt gang skyld fejl, dammit!!

At skrive sådan en gang bogstavlort ser man ike fra venstrefløjen ang.
politikere ikke engang imod Bush, det synes jeg siger meget om højrefløjen
herinde.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 07-01-07 19:39

> [...]
>
> ".. Two Israeli air force squadrons are training to blow up an Iranian
> facility using low-yield nuclear "bunker-busters", according to several

Ja, det skal nok øge til fredsprocessen og forståelsen mellem kulturerne.

Fra : @

Dato : 07-01-07 19:57

On Sun, 7 Jan 2007 19:38:57 +0100, "Jesper" <jesniel@yahoo.com> wrote:

>"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

>Ja, det skal nok øge til fredsprocessen og forståelsen mellem kulturerne.

hvilken forståelse er det lige at araberne har udvist overfor Israel
de sidste 57 år?

hvilken forståelse er det lige at især arabiske muhamedanere udviser
overfor andre kulturer?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-01-07 23:08

On Sun, 07 Jan 2007 19:57:12 +0100, @ skrev:

> hvilken forståelse er det lige at araberne har udvist overfor Israel
> de sidste 57 år?

Den samme som zionisterne har udvist overfor palæstinenserne?

--
"Never interrupt your enemy while he is making a mistake" -
Napoleon

Fra : @

Dato : 07-01-07 23:26

og det er løgn

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-01-07 09:08

On Sun, 07 Jan 2007 23:26:21 +0100, @ skrev:

> og det er løgn

Hvad er løgn?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : John

Dato : 07-01-07 20:10

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det skal nok øge til fredsprocessen og forståelsen mellem
> kulturerne.

Jaja! Du mener, dværgen nu vil stoppe sit atom-halløj, samt
truslerne om at udslette Israel, ikke osse? :)

Mvh John

Fra : gb

Dato : 07-01-07 20:10

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> wrote in

> Ja, det skal nok øge til fredsprocessen og forståelsen mellem
> kulturerne.

- ligesom det gør, at Iranerne og deres marionetter Hizbollah og Syrien
åbent forlanger Israel "ausradiert"? Hvad vil du have, at de skal gøre?

Forståelsen mellem kulturerne kan du godt skyde en hvid pind efter, med
mindre du i fuldt alvor mener, at den kun skal gå den ene vej.

--
GB

Fra : Jim

Dato : 07-01-07 20:12

"Jesper" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Ja, det skal nok øge til fredsprocessen og forståelsen mellem kulturerne.

Hvem har bildt dig ind, at det er formålet?

Fra : Alucard

Dato : 07-01-07 21:15

On Sun, 7 Jan 2007 01:49:32 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

> [...]
>Iranian facility using low-yield nuclear "bunker-busters",
>according to several Israeli military sources .."

Jeg rystede opgivende på hovedet da jeg i TV fik beskrevet disse
"bunker-busters" som TAKTISKE atomvåben der kunne sammenlignes med dem
der blev brugt mod Japan i slutningen af WW2......

Blev disse "bunker-busters" ikke brugt i Tora Bora bjergene da de
nakkede Bin Laden...?