DF: Opret flygtningelejre i Nordirak
Fra : Jesper

Dato : 06-01-07 14:20

Alle er enige om at der er trygt og godt i Nordirak. På den baggrund
foreslår DF nu at der oprettes flygtningelejre i Nordirak, hvor
flygtninge fra det centrale og sydlige Irak kan sendes til.
Jeg synes simpelthen det er en genial idé, hatten af for det-

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4170594/

--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : Per Rønne

Dato : 06-01-07 15:26

> [...]
> flygtninge fra det centrale og sydlige Irak kan sendes til.
> Jeg synes simpelthen det er en genial idé, hatten af for det-

Nu udgør det nordlige Irak jo Kurdistan, som er roligt netop fordi det
er forholdsvist etnisk homogent [selv om de kristne dog bliver forfulgt
her]. Bedre ville det være at sende sunnierne til sunni-områder,
shiaerne til shia-områder - og så i øvrigt lade de kristne blive.

Selv om det desværre vil medføre til at der bliver endnu færre kristne i
området.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 06-01-07 23:44

On Sat, 6 Jan 2007 15:25:57 +0100, Per Rønne skrev:

> [...]
> her]. Bedre ville det være at sende sunnierne til sunni-områder,
> shiaerne til shia-områder - og så i øvrigt lade de kristne blive.

Dårlig ide. Vi har allerede rigeligt af den slags her i landet
og desuden vil de ikke-kristne af dem hurtigt erklære sig for
kristne. Så kan de altid skifte om igen, når
opholdstilladelsen bliver givet.

> Selv om det desværre vil medføre til at der bliver endnu færre kristne i
> området.

Hvad "desværre" er der ved det - udover at vi kunne risikere,
de kom her?

--
"If a lie is repeated often enough all the dumb jackasses in
the world not only get to believe it, they even swear by it."

Fra : Per Rønne

Dato : 07-01-07 05:13

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Dårlig ide. Vi har allerede rigeligt af den slags her i landet
> og desuden vil de ikke-kristne af dem hurtigt erklære sig for
> kristne. Så kan de altid skifte om igen, når
> opholdstilladelsen bliver givet.

Sådan fungerer konverteringer ikke.

> Hvad "desværre" er der ved det - udover at vi kunne risikere,
> de kom her?

De mesopotamiske kirkesamfund er nogle af verdens ældste - men jeg
forstår at det for dig er fuldstændigt ligegyldigt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-01-07 23:22

On Sun, 7 Jan 2007 05:12:54 +0100, Per Rønne skrev:

> Sådan fungerer konverteringer ikke.

Fortæl fortæl. Man kan konvertere mellem den kristne og den
muhamedanske overtro som det passer én.

Godaw mand økseskaft.

--
Contempt, prior to complete investigation, enslaves men to
ignorance. - Dr. John Whitman Ray

Fra : Per Rønne

Dato : 08-01-07 07:26

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Fortæl fortæl. Man kan konvertere mellem den kristne og den
> muhamedanske overtro som det passer én.

Det gør /man/ ikke.

EOD.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-07 07:51

> Det gør /man/ ikke.

Vedr mellemøstfolk gælder musefældeklausul - har du konverteret og
søger at fortryde, så afliver smækfælden

Helt som når en rask mand søger psykiatri-hjælp og overnatter en nat
på hospitalet, så kan han blive tvangstilbageholdt derefter uden dom.

Er vesterlændinge, der konverterer nogensinde blevet æresdræbt`?
Det er vist dårlig reklame for konvertering så jeg tror de er
tilbageholdende indtil sharia er vedtaget i EU.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 08-01-07 09:10

On Mon, 8 Jan 2007 07:26:00 +0100, Per Rønne skrev:

> Det gør /man/ ikke.

Ikke normalt, der skal vel være en grund til det først. Men du
ville fortælle mig noget om, hvordan konverteringer fungerer?

> EOD.

Nå, det ville du så ikke alligevel ...

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : @

Dato : 06-01-07 15:44

On Sat, 6 Jan 2007 14:19:53 +0100, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>flygtninge fra det centrale og sydlige Irak kan sendes til.
>Jeg synes simpelthen det er en genial idé, hatten af for det-

hvad mener de iraqiske kurdere om den ide' ?

men bortset fra det vil det da altid være bedst at folk selv om de har
været nødt til at flygte forbliver så tæt på deres hjem som muligt, så
de kulturelle omvæltninger ikke bliver en kæmpebelastning oven i det
forfærdelige i at blive tvunget væk fra det sted man kender som sit
hjem

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 06-01-07 18:10

> [...]
> flygtninge fra det centrale og sydlige Irak kan sendes til.
> Jeg synes simpelthen det er en genial idé, hatten af for det-

Det er det bedste initiativ der er bragt til torvs i den tid vi har haft et
muhamedaner problem. Det er ingen mening i vi laver Danmark om til en
flygtningelejr.

Mvh Kurt