Hi til sorteskrigerne
Fra : Svend Poulsen

Dato : 05-01-07 05:46

Som den første kvinde nogensinde blev demokraten Nancy Pelosi valgt til
formand for Repræsentanternes Hus.

Så nu kontroller demokraterne begge kamre og hvor mange var det lige der
skreg at demokraterne aldrig kommer til magten igen ?

Svend

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 05-01-07 08:38

On Fri, 5 Jan 2007 05:46:28 +0100, Svend Poulsen skrev:

> [...]
>
> Så nu kontroller demokraterne begge kamre og hvor mange var det lige der
> skreg at demokraterne aldrig kommer til magten igen ?

Ingen?

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 06-01-07 12:45

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@hotmail*.com> wrote in message
> [...]
>
> Så nu kontroller demokraterne begge kamre og hvor mange var det lige der
> skreg at demokraterne aldrig kommer til magten igen ?

Jeg ved sørme ikke hvor mange der har skreget demokrater ikke kommer til
magten igen, men kære Svend, jeg formoder du har to hænder og dermed er
udstyret med de redskaber der skal til for at tælle dem.

Kommer du med et svar?

Thorkild