Vandkanoner og hunde
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-07 03:02

I Politiken roses at man klarede BZ 16.12 06 uden brug af pistoler,
hunde eller vandkanoner

Det var demo og budskabet var stalinisme, ejendomsretsophævelse

Demo har lidt med demokrati at gøre ,
så ord bør ikke mødes med overdreven vold.

Men rydning er helt som at tage varer tilbage fra en butikstyv. Her må
man godt skyde tyven hvis han modsætter sig at politiet arbejder efter
loven. Må man ikke?. Hvis en banks guldbeholdning er i en kælder og
tyvene kun kan passiviseres med peberspray så er det OK
Skal man være advokat for at forstå finesserne?

Her i 2007 kræver demokratiet, at det ikke varer flere år udover de 7
det har varet.,
at omsætte skøde til adkomstret.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-01-07 11:14

Bo Warming wrote:
> I Politiken roses at man klarede BZ 16.12 06 uden brug af pistoler,
> hunde eller vandkanoner

Der blev brugt hunde.

> Men rydning er helt som at tage varer tilbage fra en butikstyv. Her må
> man godt skyde tyven hvis han modsætter sig at politiet arbejder efter
> loven. Må man ikke?. Hvis en banks guldbeholdning er i en kælder og

Nej.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-07 13:48

> Der blev brugt hunde.

Den "sorte klike" der havde kæmpemetalrør med fra Norge, kunne vel let
slå en hund for panden - skete det?

> Nej.

Din kortfattethed peger mod uvidenhed.
HVis en gangsterbande i 7 år har beslagtlagt en Strandvejvilla til 50
mio kr

og Politiet kun kan få dem ud ved at skyde dem i benene,

- altså en god paralel til snarlig Befri Faderhuset aktion

så tror jeg politiets jurister kan få det fixet så ingen betjent fyres
eller straffes. Ved nogen hvad §-muligheder der er?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-01-07 13:53

Bo Warming wrote:
> Den "sorte klike" der havde kæmpemetalrør med fra Norge, kunne vel let
> slå en hund for panden - skete det?

Ikke mig bekendt, i øvrigt tror jeg næppe nogle ville gide bringe
vandrør med fra Norge, det ville da være ret dumt ikke?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69