FARVEL MILOSEVIC
Fra : @

Dato : 30-12-06 23:51

Farvel Slobodan, nu kan du ikke længere tælles blandt de levende. Det
beklager jeg dybt, idet jeg havde set frem til afhøringen af de
vidner, du ønskede indkaldt til Haag. De kunne have kastet nyt lys
over de begivenheder, som førte til Natos aggression mod det serbiske
folk. Den europæiske befolkning lever i ulykkelig uvidenhed om sagens
rette sammenhæng. Gennem løgn og propaganda lykkedes det at dæmonisere
de ortodokse kristne i Jugoslavien. Selv mennesker der aldrig har sat
deres fod i Serbien har i dag skråsikre holdninger om landet og dets
indbyggere, holdninger der dog uden problemer kan flåes i stykker med
viden og indsigt. Men denne viden og indsigt kan ikke fås gennem de
vestlige medier. Det er sørgeligt men forventeligt. En dynamisk duo,
hvis elementer ved en overfladisk betragtning kunne synes ikke at have
berøringsflader, har erobret banens midte for at sprede sin løgn og
sit hykleri med et overraskende godt resultat til følge. Kun tåber
frygter ikke den selvbestaltede, globaliserede elite, der hånd i hånd
med islams lobbyister har sat dagsordenen efter den kolde krig. I
Danmark har den brede venstrefløj med sit radikale halehæng og dens
venner i medierne lagt sig fladt på maven for dette nye værktøj vendt
mod den kristne civilisation og kultur og dermed også dens mennesker.

Du blev udpeget som den store bussemand i Bosnien og Kosovo. Det er
for din rolle disse steder, at den halve verden allerede havde idømt
dig livsvarigt fængsel i det sekund, du landede i Haag efter at være
blevet udleveret af en regering i Beograd, der valgte at logre med
halen i det lønlige håb, at EU og den vestlige elite ville blive den
venligere stemt. Bosnien huser i dag et stort kontingent
al-Qaeda-terrorister, der blot venter på mesterens ordre, og i Kosovo
regerer den albanske mafia og styrer samtidig den europæiske kvinde-
og heroinhandel. Men alt andet er åbenbart bedre end serbisk
nationalisme, som det hedder i Vesten. Hellere en alliance med Satan
end at lade serberne få retten over eget land. Menneskerettighederne
er ikke universelle, de er blot brikker i et større spil, der handler
om naturens ressourcer og hvem, der skal sidde på dem. Natos tyveri af
Kosovo er fortsat i FN-regi. Albanerne får provinsen, ikke på grund
serbiske overgreb, men fordi amerikanerne og vesteuropæerne vil føre
en olierørledning tværs over Balkan, fra Sortehavet til Adriaterhavet
med endestation i Albanien. Serbiske interesser er blot en del af
prisen for forsyningssikkerheden for en umættelig kunde.

Vesten står sig for tiden ikke godt i den muslimske opinion. EU har
indgået en aftale med de muslimske lande, den såkaldte
Middelhavsaftale, hvor Aftenlandet har forpligtet sig til at
favorisere islam for til gengæld at få olie. Her er Bosnien og Kosovo
hovedhjørnesten, og i begge tilfælde går det ud over serberne. Det er
ikke første gang, den lille nation er kommet i klemme i historien, og
med Muhammed-hysteriet in mente er det indlysende, at en af de
godbidder Vesten vil servere for den ekstreme islamisme allerede er
sat på anretterbordet i FN: Kosovo

Selvom Carla del Ponte, chefanklager i Haag, græder tørre tårer over
ikke at kunne føre sagen mod dig til ende, er det tydeligt, at det
selvudråbte internationale samfund er lettet over din bortgang. Kun
over dit lig kan det nemlig postuleres, at der findes en international
retsorden. Men denne retsorden håndhæves af institutioner og
organisationer, der gennem mange år har set stort på folkeretten.
Denne ret skal sikre folk og nationers ret til selvstændighed, men
retten er undermineret af globaliseringen, i hvilken islam spiller en
stor rolle som murbrækker gennem indvandring og en fødselsrate, der
langt overstiger de kristne, europæiske nationers reproduktion.

Der er et Kosovo i alle europæiske lande, steder og bydele, hvor den
normale, nationale lovgivning er erstattet af sharia-light, og hvor
politi- og brandfolk nødigt kommer, fordi de bliver stenet som utro
kvinder. Det er frygteligt naivt at forestille sig, at denne udvikling
ikke vil eskalere. Af historiske grunde skete denne udvikling i
Bosnien og Kosovo før andre steder, men vi vil i fremtiden se det ske
mange andre steder. Kloge hoveder og tågehorn blandt kulturradikale og
andre jakobinere fremstiller integration af muslimer i Europa som den
hellige gral, men det er blot en meget bekostelig, oversukret
slikkepind til en befolkning, som de anser for retarderet og uden evne
til at styre sig selv. Hvorfor flytter eksempelvis Klaus Rifbjerg og
Ib Michael ikke til Saudiarabien, hvor de vises sten åbenbart bliver
støbt? Hvorfor tager de ikke de herboende imamer i hånden, der har
bevist deres lemfældige omgang med sandheden, og danner et
kulturradikalt-islamisk bofællesskab i ørkensandet? Af den simple
årsag, at de aldrig ville kunne overleve i et muslimsk samfund.

Så farvel da, Milosevic. Du fik sat dit aftryk i historien og endte
med at have flere fjender end venner. Mange brugte dig til at fremme
deres karriere på samme måde, som du har forbrugt så mange andre. På
den måde adskiller du dig på ingen måde fra andre ledere. Der er
sikkert også en kerne af sandhed i alle de grimme adjektiver, der i
tidens løb er hægtet på dig. Men det fulde billede af din indsats er
ikke kommet for dagen. Det er ikke muligt objektivt at analysere den
tid, man selv lever i, så det må vente til en senere lejlighed. Så
indtil videre: hvil i fred.

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : El Trabajador

Dato : 31-12-06 10:56

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
--
El Trabajador

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-07 12:19

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> over de begivenheder, som førte til Natos aggression mod det serbiske
> folk. Den europæiske befolkning lever i ulykkelig uvidenhed om sagens

TAK fordi du vil føje lidt sandhed ind, hvor det i så høj grad mangler.

TW