TV og holdninger
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 30-12-06 07:49

Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille mini-undersøgelse.

Hvis I vil deltage, skal i opliste jeres 5 foretrukne danske TV-kanaler i
prioriteret rækkefølge - og sluttelig oplyse alder, uddannelse/beskæftigelse
og jeres politiske observans.

Mit eget mix er:

DR2
DR1
DK4
Zulu
TV2

46 år - revisor - socialdemokrat (venstreorienteret).

- Jensby

Fra : Bruno Christensen

Dato : 30-12-06 08:16

On Sat, 30 Dec 2006 07:49:25 +0100, Jan Bang Jensby wrote:

> [...]
> prioriteret rækkefølge - og sluttelig oplyse alder, uddannelse/beskæftigelse

ZULU
DK4

55 år - typografisk trykker - Socialdemokrat (venstreorienteret)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Malene P

Dato : 30-12-06 09:10

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille mini-undersøgelse.

Hvorfor?

Malene P

Fra : @

Dato : 30-12-06 12:05

<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille mini-undersøgelse.
>
>Hvis I vil deltage, skal i opliste jeres 5 foretrukne danske TV-kanaler

hvad så hvis man slet ikke ser danske TV-kanaler

en undersøgelse der på forhånd frasorterer en del vil ikke blive
retvisende

jeg vil deltage med en oplysning om at jeg slet ikke har en eneste
dansk favoritkanal

--
Mennesket er et mærkeligt væsen. Det kan ikke læse skriften på muren,
før det står med ryggen mod den

Fra : gb

Dato : 30-12-06 12:07

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in

> Jeg kunne godt tænke mig at lave en lille mini-undersøgelse.

Ser ikke fjernsyn.

--
GB