Pnic
Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-12-06 20:45

Er der nogen der har undersøgt om Trollen Pnic er identisk med det
psykiatriske til fælde Sten hjortsøe eller evt G.B.

Fra : Kim2000

Dato : 29-12-06 21:12

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har undersøgt om Trollen Pnic er identisk med det
> psykiatriske til fælde Sten hjortsøe eller evt G.B.

Aner det ikke, jeg smed fjolset i filteret efter 3 indlæg, gør det samme
hvis du synes manden er komplet idiot, men fri os for at tilsvine personer.
I vores frie land har man jo lov til at være blæst. Jeg skal i øvrigt ellers
love for racister og ukonstruktive tosser er kravlet frem fra hulerne den
sidste uges tid, der er godt fyldt op efterhånden......

mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.

Fra : gb

Dato : 30-12-06 00:29

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> "Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse

Selvfølgelig er det mig, hr. Satan-ypperstepræst, Mother Theresa-
medarbejder og koranskole-elev. Hvem skulle det dog ellers være?

> Aner det ikke, jeg smed fjolset i filteret efter 3 indlæg, gør det

Det gjorde jeg også.

--
GB

Fra : Poul Nielsen

Dato : 30-12-06 14:36

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Selvfølgelig er det mig, hr. Satan-ypperstepræst,

Undskyld men startede du ikke selv den ping pong ved at beskylde
undertegnede for at være Pnic. Du må jo være sindssyg oven i hovedet når du
beskylder mig for at være satanist, er du sikker på at du ikke burde
konsultere en psykiater. Taber!!.

Fra : Basil

Dato : 30-12-06 00:29

Kim2000 kom med denne ide:
> [...]
> love for racister og ukonstruktive tosser er kravlet frem fra hulerne den
> sidste uges tid, der er godt fyldt op efterhånden......

Jeg har også lige tilføjet ham i mit filter.
Han er lidt for tåbelig til mig.
Kai

Fra : ThomasB

Dato : 30-12-06 02:38

> [...] jeg smed fjolset i filteret efter 3 indlæg [...] men fri os for at
> tilsvine personer.

Kan du selv se det?

Fra : Ukendt

Dato : 30-12-06 11:08

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Kan du selv se det?

Det er helt almindeligt at venstreorienterede ikke husker særlig godt (eller
er dumme)

Fra : ThomasB

Dato : 30-12-06 14:53

"Bull" <NejTakSpam> skrev i en meddelelse

> Det er helt almindeligt at venstreorienterede ikke husker særlig godt
> (eller er dumme)

De fleste tilhængere af ismer, har det problem

Fra : CZDGN

Dato : 30-12-06 21:09

On Sat, 30 Dec 2006 14:52:48 +0100, ThomasB wrote:

> De fleste tilhængere af ismer, har det problem

Korrekt, værd at huske.

--
CZGDN

Fra : ThomasB

Dato : 30-12-06 21:12

"CZDGN" <no@no.nu> skrev i en meddelelse

> Korrekt, værd at huske.

Egentligt underligt at der ikke er noget der hedder Aisme

Fra : CZDGN

Dato : 31-12-06 09:12

On Sat, 30 Dec 2006 21:12:17 +0100, ThomasB wrote:

> "CZDGN" <no@no.nu> skrev i en meddelelse

> Egentligt underligt at der ikke er noget der hedder Aisme

Der er ikke noget ord "Aisme", vi bruger et andet ord i stedet: fornuft

--
CZGDN