Børn bør se Saddam m/u ildfuldt blik
Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-06 16:12

Børn bør se Saddam m/u ildfuldt blik

I "Fagre Ny Verden" kritiserer Huxley et samfund, der lader børn se
oldinge dø på hospitalet. Why not? Mareridt får man månedligt uanset
om man ser gyserfilm, tror jeg.

Jeg var 46 før jeg så et dødt menneske, min far, og det ville have
været godt, hvis jeg tidligere havde fået lidt ægte begreb om døden.

Lad Saddam holde en ildtale, før han får strikken om halsen , og lad
alverden se ham sprælle nøgen og falme(helst også blive spist af
fluemaddiker).

Får man erektion når man dør så dramatisk? - det ku være sjovt at se

Med de mange penge, vi hælder i Irak må vi ku forlange lidt
underholdning til gengæld."The global village" har aktier i optrinet

Engang satte vi på hjul og stejle eftter halshugning og gradvis så man
Struensee tørre ind på den forblæste galgebakke, hvis det skete på
denne årstid - men irakere har vist gang i spyfluerne året rundt.

Når sandheden ikke skjules, vil alle få et naturligt og sundt forhold
til døden.

Det eneste interessante er, om der er gang i hjerne og oplevelser. Alt
andet er livet for kort til at interessere sig for - ære og symboler
er for narre med alt for god tid

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 29-12-06 16:31

> Børn bør se Saddam m/u ildfuldt blik

Ja, og lad det være i ordentlig billed-kvalitet.

Det kunne være et rigtig godt eksempel på, hvor gavnende
dødsstraf er.