At køre BZ ned. Tag ansvar SELV.
Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-06 07:12

At køre BZ ned. Tag ansvar SELV.

1994 havde BZ antibilist-demo ved Nørreport og i myldretiden blokerede
de alle store veje ved at spille fodbold. Politi var bodyguards for
BZ. Min yngste nevø, lillebror til socialborgmester Mikkel Warming fra
EL, rendte rundt med grøn indianerhanekam og nød at være på TV.

En bilist havde travt med at holde sine aftaler og kørte med ultralav
hastighed gennem demoen og min nevø gik direkte mod bilen for at få et
martyrium.

Ved de efterfølgende familiekomsammener var jeg en lort, fordi jeg
mente, at han ikke var en frihedskæmperhelt, og at hans blå mærker,
som han ikke gad gå på skadestuen for, var retfærdig straf, som han
havde "bedt om"

TV gjorde meget ud af bilistens morderiskhed og ikke så meget ud af,
at han dagen efter meldte sig til politiet - men da min nevø ikke gad
gå på skadestue eller anmelde, så kunne politiet ikke udføre den
opbakning til BZ, som de helst udfører. Bilisten gik fri af straf - og
har næppe kørt over 20 km/ ved kollision med masokist-fjolset.

Selv ved dobbelt hastighed siger læger jeg har talt med,

at farlige læsioner er utænkelige, fordi ambulancer i en storby kan
bringe til skadestue på få minutter. Og er der noget politi
prioriterer højt, er det sådant behandler-arbejde.

Www.pol.dk har idag detaljeret øjenvidne-kronik af person fra min
nabogade, der var i demo-forkant på Nørrebrogade 14.12.06 og så biler
gøre hasarderede u-turns, da massiv hær af udenlandkse voldspsykopater
kom hærgende fra Runddel til Sortedams-Muddersøen.

Hvis man ikke havde firhjulstrækker, var det nok klogt med u-turn.
Optoget havde BZ-lastbiler til at bære de højtaleranlæg og paller,
hvormed biler afbrændtes og de brosten, hvormed ruder smadredes - og
personer kunne være smadret.

Men med rm god bil og i dagslys kan man vel ofte overskue, om man
risikerer at køre fast i demonstranter og blive myrdet af dem. De
kriminelle væltede biler den dag - HitlerJugend fra Berlin og Oslo
var med dem og er stærke.