Atter VKO flertal
Fra : Jesper

Dato : 24-12-06 15:02

Hvis der er nogen der gik og håbede på at Sossekraterne, de RadiGale og
venstrefjøjserne ville bevare flertallet opnået i nylige meningsmålinger
frem til næste valg, ja så kan de godt tro om igen, VKO har atter
flertal i seneste Gallup. Seneste Vilstrup giver samme resultat.

--
The tree of life is self pruning
THE DARWIN AWARDS

Fra : dktekno

Dato : 24-12-06 15:12

Folket ved ikke, hvad de vil have. En revolution må være på sin plads.

Anders Fogh Rasmussen burde komme for en domstol og dømmes til livsvarig
strafarbejde i arbejdslejr for at være ondskabsfuld kapitalisttilhænger.

Fra : Rea721

Dato : 24-12-06 15:39

dktekno, skrev noget i stil med:

> Folket ved ikke, hvad de vil have. En revolution må være på sin plads.

Hvem skal så lave revulutionen...hvis de ikke ved hvad de vil ha, dig?

Ta din medicin...det haster.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Alucard

Dato : 24-12-06 15:49

On Sun, 24 Dec 2006 15:11:36 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

>Folket ved ikke, hvad de vil have. En revolution må være på sin plads.

Øhhh... Hvad skulle det hjælpe...???

Vil "folk" da blive klogere af det...???

>Anders Fogh Rasmussen burde komme for en domstol og dømmes til livsvarig
>strafarbejde i arbejdslejr for at være ondskabsfuld kapitalisttilhænger.

Og du burde tage din medicin....

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-12-06 16:08

> [...]
> frem til næste valg, ja så kan de godt tro om igen, VKO har atter
> flertal i seneste Gallup. Seneste Vilstrup giver samme resultat.

nyd det liiiige så længe det varer.

Enhver der er over 40 kan se at historien er ved at gentage sig. regeringen
er slidt op og ved at falde fra hinanden.

AFR kan ikke holde sammen på holdet og vil tabe næste valg. Eneste redning
er hvis HTS dummer sig gevaldigt inden da. det er der tilgengæld også en
rimelig stor chance for at hun gør

Peter

Fra : E.M.

Dato : 24-12-06 16:22

> Enhver der er over 40 kan se at historien er ved at gentage sig.
> regeringen er slidt op og ved at falde fra hinanden.

Nah, jeg tror nu nærmere det skyldes at folk generelt har en meget kort
hukommelse, de har "glemt" at sossernes eneste middel mod alle onder er
højere skatter og afgifter, det vil også ske når vi engang får en anden
regering, og dem der vil jamre højest er de samme som nu råber på en ny
regering.

E.M.

Fra : Mark Jensen

Dato : 24-12-06 16:28

On Sun, 24 Dec 2006 16:08:00 +0100, "Peter K. Nielsen"
<ikketale@om.dk> wrote:

> [...]
>er hvis HTS dummer sig gevaldigt inden da. det er der tilgengæld også en

Husk at AFR var laaangt efter Lykketoft med et år til valg. Også langt
mere efter end nogen målinger har vist i senere tid. Det er som om
folk glemmer at AFR har haft kriser før, og at han også er kommet
meget stærkt igen. Jeg tror personligt at AFR ville være bedst tjent
med dårlig medieomtale, dårlige meningsmålinger, medier der altid
vinkler historierne mod ham, etc. I et halvt års tid endnu. Så kommer
der igen en modreaktion hos medierne, og så kan han "nemt" vende det
en gang til.

Medierne har ufattelig meget magt, og lige så vel som man kan
argumentere for at medierne har været "for" positive overfor AFR
(altså sådan samlet set), ligesåvel kan man argumentere at de i
diskussionerne om eks. pædagogerne m.v. har været "for" negative. De
sætter folkestemningen og vælger de at gøre eks. kriminelle
indvandrere, muhammedkriser eller problemer med en meget uenig
opposition til dagsorden fortsætter Fogh i mindst 5 år mere.

Fra : Alucard

Dato : 25-12-06 00:58

<ikketale@om.dk> wrote:

>Enhver der er over 40 kan se at historien er ved at gentage sig. regeringen
>er slidt op og ved at falde fra hinanden.

En sætning der starter med "Enhver ved at....", slutter som regel med
noget vrøvl....

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 25-12-06 12:02

"Peter K. Nielsen" <ikketale@om.dk> skrev i en meddelelse

> nyd det liiiige så længe det varer.
>
> Enhver der er over 40 kan se at historien er ved at gentage sig.
> regeringen er slidt op og ved at falde fra hinanden.

Vel er den ej. Der er jo ingen store problemer. Det vildeste der kan diskes
op
med, er en forbrugerminister der har en smule problemer med at få sine folk
til at makke ret.

Fra : Per Rønne

Dato : 25-12-06 08:09

> [...]
> venstrefjøjserne ville bevare flertallet opnået i nylige meningsmålinger
> frem til næste valg, ja så kan de godt tro om igen, VKO har atter

88 mandater til VKO mod 87 til oppositionen giver ikke flertal. Husk på
at der skal 90 til et flertal - og S er villig med ekstra
milliardtilskud til Færøerne og Grønland for at sikre de ekstra MFere.

Men naturligvis er det umuligt at sige hvad resultatet af valget om
1,5-2 år bliver. Også to år før sidste valg lå VKO lavt i
meningsmålingerne.

Og mon ikke Fogh har lært at vare sin mund - noget han ellers glemte
under pædagog-konflikten?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk