Vesten bør støtte Ethiopien imod islamisme~
Fra : dktekno

Dato : 24-12-06 12:13

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2006/12/24/114813.htm?nyheder

Somalias regering er blevet overtaget af islamiske fundamentalister, der har
indført sharialov. Ethiopien er gået ind i krigen! De vestlige lande bør
straks støtte Ethiopien i deres kamp imod islamisk fundamentalisme!

Fra : Peter

Dato : 24-12-06 13:01

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> indført sharialov. Ethiopien er gået ind i krigen! De vestlige lande bør
> straks støtte Ethiopien i deres kamp imod islamisk fundamentalisme!

Ja alle Muhamedanere bør straks dukke op på det lokale krematorium med et
vognlæs brænde og lade sig kremere omgående.

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-06 14:07

> [...]
> indført sharialov. Ethiopien er gået ind i krigen! De vestlige lande bør
> straks støtte Ethiopien i deres kamp imod islamisk fundamentalisme!

*GGGIIIISSSPPPP*.... Jeg er enig med dktekno om noget...

Fra : @

Dato : 24-12-06 14:17

On Sun, 24 Dec 2006 14:07:11 +0100, "Hans Christian Vang" <....>
wrote:

>*GGGIIIISSSPPPP*.... Jeg er enig med dktekno om noget...

der MÅ være en fejl et eller andet sted

for jeg er også enig med ham,

gad vide hvorfor Europæiske regeringer ikke har særlig travlt med at
standse konflikten i Somalia

de havde da mægtig travlt da serberne gik i gang med at stoppe de
forbrydere der huserede på Balkan

er europæiske politikere virklig blevet så dhimmiserede at de ikke
ønsker at stoppe folkemord når det er muhamedanere der begår dem?

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Alucard

Dato : 24-12-06 15:45

On Sun, 24 Dec 2006 14:17:29 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>gad vide hvorfor Europæiske regeringer ikke har særlig travlt med at
>standse konflikten i Somalia
>
>de havde da mægtig travlt da serberne gik i gang med at stoppe de
>forbrydere der huserede på Balkan

At sige Europa "havde travlt" er da vist lidt af en overdrivelse....

Fra : @

Dato : 24-12-06 15:53

On Sun, 24 Dec 2006 15:44:36 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>At sige Europa "havde travlt" er da vist lidt af en overdrivelse....

OK,

men langt om længe tog de sig dog sammen,

mon der skal et par hundrede tusinde somaliske ikke-muhamedanske
flygtnige til Europa før alvoren går op for politikerne?

Fra : El Trabajador

Dato : 24-12-06 17:08

"@" <1[at]invalid.net> skrev i

> mon der skal et par hundrede tusinde somaliske ikke-muhamedanske
> flygtnige til Europa før alvoren går op for politikerne?

De får nok ikke lov til at komme til Danmark/Europa. I henhold til aftalen
er det fortrinsvis muhamedanere, vi skal lukke ind som "flygtninge":

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

Eurabia

Forfatter: Harry Vinter

"Det gamle Europa har fået en ny benævnelse,
Eurabia", skrev Arnold Beichman i Washington Times 1/10 2004. "Den nye
benævnelse beskriver med besk humor den voksende islamiske indflydelse i
lande som Sverige takket være indvandring og indvandrernes høje
fødselsrate".

Islam-ekspert Bat Ye'or har nu udgivet en bog
om Eurabia: "Eurabia, Land of Dhimmitude". Dhimmi er et arabisk ord, som
bruges om overvundne vantro, som har underkastet sig muslimernes
overhøjhed, og som på ydmygende og apartheidlignende betingelser får lov at
leve en tilværelse som "beskyttede".

I sin bog fastsætter Bat Ye'or 1973 som året,
da islamiseringen af Europa tog sin begyndelse. Oliekrisen i 1973 afslørede
de europæiske landes afhængighed af olieforsyninger fra de arabiske lande
og gav anledning til aftaler om stabile olieforsyninger til gengæld for en
islamisering af Europa.

"Et projekt, som er så kompromiterende for
Europa, kunne selvsagt ikke lægges åbent frem i dokumenter og traktater.
Europæerne valgte derfor at kalde projektet en dialog; Den Euro-Arabiske
Dialog", skriver Bat Ye'or.

"Dialogen" indledtes mellem de dengang ni
EEC-lande og de 22 medlemslande i Den Arabiske Liga.

De arabiske krav var

1) En fælles Israel-kritisk politik

2) Støtte til modernisering af de arabiske lande

3) Adgang til vestlig videnskab og teknologi

4) En selvstændig europæiske politik uafhængig af USA

5) Fremme af arabisk indvandring til Europa og fremme af arabisk og
islamisk kultur i Europa

Aftalerne blev under benævnelsen "dialog"
bekræftet ved møder i Bruxelles 6/11 1973 og er blevet videreudviklet ved
flere møder siden.

I EU blev nedsat en komite til fremme af "
dialogen": European Parliamentary Association for Euro-Arab Cooperation
(Medea), som udfører lobbyarbejde i alle europæiske lande

Under Kommissionen blev senere nedsat en
komite af politiske rådgivere (Gopa), som blandt andre tæller islamister
som Tariq Ramadan.

Endelig blev der etableret et Europæiske
Observatorium for Racisme og Fremmedhad, EUMC, som hovedsagelig beskæftiger
sig med "islamfobi", som uvilje mod Europas islamisering kaldes. Det er
derfor forståeligt, at centeret forrige år ikke kunne acceptere en rapport,
som fastslog, at det var muslimer, som stod bag de fleste overgreb mod
jøder i EU.

Kronen på værket er ifølge Bat Ye'or
programmet "Dialog mellem folk og kulturer i EU-Middelhavs-regionen", som
formanden for EU-Kommissionen, Romano Prodi, fremlagde i oktober 2003.
Programmet blev vedtaget af EU i december 2003.

Programmet forudser, at folkene på begge
sider af Middelhavet om 25 år vil være forenede i ét samfund med en fælles
skæbne.

"I løbet af de seneste 50 år er
befolkningstallet i den arabiske verden vokset fra 80 mio. til 320 mio. af
hvilke 50% er under 20 år", konstateres det i rapporten.

Med den befolkningsudvikling er der ingen
tvivl om hvem, der om 25 år vil bestemme over "den fælles skæbne", og Bat
Ye'or betegner da også programmet et "program for europæisk dhimmitude" -
overgang fra en tilværelse som frie til en fremtid som underkastede i et
hjørne af den islamiske verden.

Tilværelsen som dhimmi

Dhimmi er arabisk og betyder "beskyttet".
Ikke-muslimer, som overvindes i hellig krig, "jihad", kan redde livet og få
en beskyttet status ved at underkaste sig et sæt af regler. Systemet blev
første gang etableret i 628, efter at Muhammed og hans hær havde indtaget
en jødisk oaseby. De jøder, som ikke blev dræbt, blev tvunget til at indgå
en pagt, som fastsatte deres status som undermennesker. I årene efter
udviklede dhimmi sig til et apartheidsystem, som indebærer en slavelignende
status for ikke-muslimer.

Efterleves reglerne ikke til punkt og prikke,
er pagten brudt, og ikke-muslimerne er hjemfaldne til dødsstraf. Den straf
ramte for 90 år siden mellem 1½ og 2 mio. armeniere, - en betragtelig del
af Tyrkiets indbyggertal på daværende tidspunkt.

Blandt reglerne for "beskyttede" er:

Beskyttede skal betale en særlig skat, jizya.

Deres ejendom overtages af muslimer, som de derpå skal betale leje til.

Beskyttede må ikke bygge nye kirker eller restaurere de gamle.

Beskyttede må ikke hindre nogen af deres egne i at konvertere til islam.

Ægteskab eller seksuel kontakt med en muslimsk kvinde straffes med døden.

Beskyttede skal stå op i muslimers nærværelse.

Beskyttede skal gå til side for muslimer på fortovet.

Beskyttede skal tiltale muslimer i en lav og ydmyg tone.

Blasfemi mod islam straffes med døden.

Flere af disse regler er allerede i praksis taget i anvendelse i Europa.

For eksempel er kontakt mellem en ikke-muslimsk mand og en muslimsk kvinde
en umulighed.

Der er eksempler på, at kristne mænd har konverteret til islam for at kunne
blive gift med en muslimsk kvinde.

Når tolerancen skal leve sammen med intolerancen, blivere det altid på
intolerancens betingelser.

Konsekvensen

"Hvad er problemet? Vi kan jo bare allesammen
konvertere til islam", vil mange tilpasningsvillige europæere sige.

Konsekvensen kan man se overalt i Tyrkiet,
Nordafrika og Mellemøsten, som er områder, der tidligere havde blomstrende
kristne samfund.

I muslimske samfund skal alt indrettes i
overensstemmelse med koranen og Muhammeds livsførelse i 600-tallets
Arabien.

Derfor kvæler islam initiativ, kreativitet og
livsglæde, hvorved der skabes stilstand og fattigdom overalt, hvor islam
trænger frem, - selv når rigdommen vælter op af jorden i form af olie.

Det er på den baggrund, man skal forstå,
hvorfor de europæiske ledere på topmødet d. 22.-23. marts måtte konstatere,
at Europa er sakket yderligere bagud i forhold til USA og andre
konkurrenter og så sig nødsagede til at "justere" Lissabon-strategien, som
skulle gøre EU til teknologisk førende område før år 2010.

Det lades sig simpelthen ikke gøre med en
voksende klods omkring benene!

Løsningen

Massive hjemsendelser af herboende muslimer
er det eneste, der kan forhindre Europas forvandling til dhimmi-område i
udkanten af den stagnerende muslimske verden.

Kilder:

http://washingtontimes.com/commentary/20040930-082914-7106r.htm

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/083864077X/qid=1103418597/sr=8-1/ref=sr_8_xs_ap_i1_xgl14/002-6649055-8204813?v=glance&s=books&n=507846

http://www.dhimmitude.org/d_today_eurabia.php

http://www.frontpagemag.com/Articles/Printable.asp?ID=12857

http://europa.eu.int/comm/dgs/policy_advisers/experts_groups/dei_saggi_group/raisons_etre/index_en.htm

http://www.freeworldacademy.com/globalleader/europeanconstitution.htm

http://www.dhimmi.com/dhimmi_overview.htm

http://www.domini.org/openbook/umar.htm

http://www.di.dk/oekonomiogsamfund/emne.asp?page=doc&objno=715871

Fra : Alucard

Dato : 25-12-06 00:54

On Sun, 24 Dec 2006 15:53:11 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>OK,
>
>men langt om længe tog de sig dog sammen,

Det er nok mere korrekt...

>mon der skal et par hundrede tusinde somaliske ikke-muhamedanske
>flygtnige til Europa før alvoren går op for politikerne?

Mon dog de kommer så langt før de bliver slagtet af islamisterne...?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-06 18:35

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message

> At sige Europa "havde travlt" er da vist lidt af en overdrivelse....

"Når en tibetansk bjergged får en torn i foden, er det ikke et dansk
problem"
sagde Glistrup i 1985
- vi skal aldrig hve travlt med at blande os i ting vi ikke forstår på
den anden side af jorden

Fra : Bertel Brander

Dato : 24-12-06 16:11

@ skrev:

> der MÅ være en fejl et eller andet sted
>
> for jeg er også enig med ham,
>

> gad vide hvorfor Europæiske regeringer ikke har særlig travlt med at
> standse konflikten i Somalia

Måske fordi de så hvordan det gik da USA forsøgte?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : El Trabajador

Dato : 24-12-06 16:55

"@" <1[at]invalid.net> skrev i

> er europæiske politikere virklig blevet så dhimmiserede at de ikke
> ønsker at stoppe folkemord når det er muhamedanere der begår dem?

JA!
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-06 18:26

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i

> JA!

Vi bør ikke sende tropper til fremmede regioner, medmindre det er
meget ønsket af USA

Folkemord internt blandt sudanesere - eller bladlus - skal der ikke
bruges danske skattepenge på

Vi sku heller ikke ha blandet os i etnisk udrensning på Balkan.

Fra : El Trabajador

Dato : 24-12-06 19:49

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> Vi sku heller ikke ha blandet os i etnisk udrensning på Balkan.

Nemlig! For serberne ved, hvordan muhamedanere skal behandles.
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-06 18:10

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message
> [...]
>
> er europæiske politikere virklig blevet så dhimmiserede at de ikke
> ønsker at stoppe folkemord når det er muhamedanere der begår dem?

Vi sku ha støttet Serberne på Balkan - og gerne alle andre fjender af
muslimer, incl ethiopere

Darfour er derimod et internet muslimproblem.og vi bør melde os us af
FN og slet ikke blande os i fjerne problemer.

Fra : Alucard

Dato : 24-12-06 15:43

wrote:

>*GGGIIIISSSPPPP*.... Jeg er enig med dktekno om noget...

Du må omgående søge læge...