David Irving løsladt
Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 18:20

Så blev idioten altså løsladt i Østrig i dag. Forsvareren havde anket
dommen på 5 år, Irving slipper dermed for at skulle tilbringe yderligere 3
år og 11 måneder i fængsel. For at gøre ondt værre sker løsladelsen blot en
uge efter den afholdte Holocaust-konference i Teheran og den falder således
fint i tråd med EUs appeasement-politik over for Iran.

http://www.haaretz.com/hasen/spages/803636.html

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-12-06 18:32

"Joakim" <lala1234@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> således
> fint i tråd med EUs appeasement-politik over for Iran.

Det var idiotisk overhovedet at fængsle en mand for at være dum i hovedet,
det må være en menneskeret.

Hvordan kan vi tale om ytringsfrihed, hvis "vi" sætter folk med forkerte
meninger flere år i fængsel.

Iranerne stempler jo også kun sig selv.

Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 19:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> det må være en menneskeret.
>
> Hvordan kan vi tale om ytringsfrihed, hvis "vi" sætter folk med forkerte

Det tilkommer hverken dig, mig, eller Irving for den sags skyld, at
fastlægge Østrigs lovgivning på området. Endvidere, at østrigerne har/havde
et anstrengt forhold til holocaust-revisionister er vel ganske forståeligt.

Fra : Kim2000

Dato : 20-12-06 19:10

"Joakim" <lala1234@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fastlægge Østrigs lovgivning på området. Endvidere, at østrigerne
> har/havde et anstrengt forhold til holocaust-revisionister er vel ganske

Hvorfor skulle Østrig have et særligt anstrengt forhold? Østrig var på tysk
side i krigen, det var først i slutningen af krigen de skyndte sig at hævde
de var besat.
mvh
Kim

Fra : gb

Dato : 21-12-06 04:51

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Hvorfor skulle Østrig have et særligt anstrengt forhold? Østrig
> var på tysk side i krigen, det var først i slutningen af krigen de
> skyndte sig at hævde de var besat.

Nok fordi østrigerne med den viden de har i dag skammer sig over, hvad
der skete ved Anschluss.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-06 07:09

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> Nok fordi østrigerne med den viden de har i dag skammer sig over,
> hvad
> der skete ved Anschluss.

Et kæmpe flertal ønskede at arbejdsløshed blev afskaffet i Østrig helt
som Hitler havde gjort i Tyskland

At man siden i fællesskab tabte en krig DET gir grund til skam, men er
noget andet

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-12-06 19:37

> [...]
> fastlægge Østrigs lovgivning på området. Endvidere, at østrigerne
> har/havde et anstrengt forhold til holocaust-revisionister er vel ganske

Så vidt jeg ved kan vi heller ikke "fastlægge" noget som helst, men vi har
jo lov at have en mening om et af de andre klubmedlemmer. Talen om
ytringsfriheden i Europa bliver jo noget lam, når vi har sådanne lande i
blandt os.

Og der er fanden til forskel på et "anstrengt forhold", fordi man var
mega-hyklere i Østrig, og så at sætte folk fem år i fængsel for at være lige
så hyklerisk nu et halvt århundrede senere.

Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 22:21

> [...]
>
> Så vidt jeg ved kan vi heller ikke "fastlægge" noget som helst, men
> vi har jo lov at have en mening om et af de andre klubmedlemmer.

Naturligvis.

Talen om
> ytringsfriheden i Europa bliver jo noget lam, når vi har sådanne
> lande i blandt os.

Hvorfor dog det?

> Og der er fanden til forskel på et "anstrengt forhold", fordi man
> var mega-hyklere i Østrig, og så at sætte folk fem år i fængsel for
> at være lige så hyklerisk nu et halvt århundrede senere.

Irving vidste hvad han gik ind til. Han kunne ha' holdt sig væk fra
Østrig. If you can't do the time... .. don't do the crime.

Fra : gb

Dato : 21-12-06 04:53

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in news:4589a950$0$49205
$14726298@news.sunsite.dk:

> Irving vidste hvad han gik ind til. Han kunne ha' holdt sig væk fra
> Østrig. If you can't do the time... .. don't do the crime.

Du synes, at det er i orden at fængsle folk for deres meninger? Så
hører vi dig nok snart agitere for omgående fængsling af Abu Laban,
Reino Pedersen og de andre islamiske fundi'er, som render rundt på fri
fod her i landet, ikke?

--
GB

Fra : Joakim

Dato : 21-12-06 14:39

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hører vi dig nok snart agitere for omgående fængsling af Abu Laban,
> Reino Pedersen og de andre islamiske fundi'er, som render rundt på

Tjae, hvis de nævnte herrer udtaler sig på en måde som man i juridisk
forstand finder ansvarspådragende, vil jeg da bakke op om, at de
straffes behørigt herfor. Men indtil den dag indtræffer vil jeg nøjes
med at tage afstand fra deres synspunkter.

Fra : TS

Dato : 20-12-06 20:13

"Idioten" skulle aldrig have haft en fængselsdom. Er hans meninger farligere
end idioter som dig, som mener det er i orden at fængsle folk med de
forkerte meninger?

Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 22:15

"TS" <sp@m.dk> skrev i en meddelelse
> "Idioten" skulle aldrig have haft en fængselsdom.

Skal jeg forstå dit citationstegn sådan, at du ikke mener idioten er
en idiot?

Er hans meninger farligere
> end idioter som dig, som mener det er i orden at fængsle folk med de
> forkerte meninger?

Uuuh... nu blir du jo nærmest personlig.

Nej, ingen fængsel til den mand, jeg så heller, at han fik en kugle
lige midt mellem øjnene.

Er det svar nok på dit spørgsmål?

Fra : Alucard

Dato : 20-12-06 22:22

On Wed, 20 Dec 2006 22:15:09 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Uuuh... nu blir du jo nærmest personlig.
>
>Nej, ingen fængsel til den mand, jeg så heller, at han fik en kugle
>lige midt mellem øjnene.

Hvorfor...??? At manden er totalt idiot er da tydeligt, men at "nakke"
ham er da helt ude i skoven.... Hvad med dig selv..??? Er det også i
orden at "nakke" dig hvis man mener at du er for dum...???

Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 22:41

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham er da helt ude i skoven.... Hvad med dig selv..??? Er det også i
> orden at "nakke" dig hvis man mener at du er for dum...???

Lille ven. Jeg synes ikke at kunne erindre et eneste indlæg fra din
side, hvor du tager til genmæle over for de mange horrible udtalelser
mod beboerne i ungdomshuset. Puds du din glorie et andet sted.

Fra : Alucard

Dato : 21-12-06 01:07

On Wed, 20 Dec 2006 22:40:41 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Lille ven.

Lille...??? Stol aldrig på en mand under 100 kg.... )))

>Jeg synes ikke at kunne erindre et eneste indlæg fra din
>side, hvor du tager til genmæle over for de mange horrible udtalelser
>mod beboerne i ungdomshuset.

De autonome klaphatte i ungdomshuset er en flok voldsforbrydere der
burde fjernes fra nævnte adresse STRAKS, men hvad har det at gøre med
at David Irving er en idiot...????

>Puds du din glorie et andet sted.

Jeg har IKKE nogen glorie... )))

Fra : Joakim

Dato : 21-12-06 14:43

> On Wed, 20 Dec 2006 22:40:41 +0100, "Joakim"
> <ncm_abfjern@hotmail.com>

> Lille...??? Stol aldrig på en mand under 100 kg.... )))

Det var ikke antallet af kg, som du bærer rundt på, jeg hentydede til.

> De autonome klaphatte i ungdomshuset er en flok voldsforbrydere der
> burde fjernes fra nævnte adresse STRAKS, men hvad har det at gøre
> med
> at David Irving er en idiot...????

Øh. Hvad skal jeg dog svare. Min pointe var, at i din optik hersker
der tilsyneladende et regelsæt for hvad man kan tillade sig at skrive
om ungdomhusets beboere (og muslimer) og et andet regelsæt for hvad
man kan tillade sig at skrive om højrenationalister,
holocaust-revisionister mfl. langt ude på højrefløjen.

Du har jo sandt for dyden været påfaldende tavs når talen om at
"nakke" ungdomhusets beboere har været oppe og vende med jævne
mellemrum, ik. Hvorfor så lige pludselig denne indignation over mit
ønske om at se denne denne mand lide samme skæbne?

> Jeg har IKKE nogen glorie... )))

Aaah, lad du bare vær'. Vi har vel alle sammen, et eller andet sted,
en lille glorie vi går rundt og bærer rundt på i al hemmelighed.

Fra : Alucard

Dato : 21-12-06 15:51

On Thu, 21 Dec 2006 14:42:42 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>om ungdomhusets beboere (og muslimer) og et andet regelsæt for hvad
>man kan tillade sig at skrive om højrenationalister,

Kan du ikke lige forklare hvad du mener, for ovenstående giver
overhovedet ingen mening....

>holocaust-revisionister mfl. langt ude på højrefløjen.

Og...???

>Du har jo sandt for dyden været påfaldende tavs når talen om at
>"nakke" ungdomhusets beboere har været oppe og vende med jævne
>mellemrum, ik.

Idiotiske indlæg om brug af kampvogne og lignende, gider jeg slet ikke
at spilde tid på.....

>Hvorfor så lige pludselig denne indignation over mit
>ønske om at se denne denne mand lide samme skæbne?

Fordi det er tåbeligt...

Fra : Joakim

Dato : 21-12-06 17:03

> [...]
> overhovedet ingen mening....

> Og...???

> Idiotiske indlæg om brug af kampvogne og lignende, gider jeg slet

Det besvarer jo stadig ikke spørgsmålet, vel? Du mangler at redegøre
for, hvorfor det er mere tåbeligt, at ville nakke Irwing end de
autonome. Lad mig spørge dig på en anden måde. Er det fordi manden
tilhører den yderste højrefløj, mens de autonome tilhører den yderste
venstrefløj, at det er tåbeligt?, - hensigten er jo den samme.

Fra : Alucard

Dato : 21-12-06 19:58

On Thu, 21 Dec 2006 17:02:31 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Det besvarer jo stadig ikke spørgsmålet, vel? Du mangler at redegøre
>for, hvorfor det er mere tåbeligt, at ville nakke Irwing end de
>autonome.

Du giver stadig ingen mening.... Det er altså en fejl fra min side,
når jeg påpeger dine tåbeligheder, men ikke samtidig påpeger andres
tåbeligheder...??? )))

Bliver du glad hvis jeg siger at alle kommentarer om kampvogne,
bulldozere og sprængstof mod de autonome idioter, er lige så åndsvage
som din "skyd de dumme" kommentar...???

>Lad mig spørge dig på en anden måde. Er det fordi manden
>tilhører den yderste højrefløj, mens de autonome tilhører den yderste
>venstrefløj, at det er tåbeligt?, - hensigten er jo den samme.

"yderste venstrefløj"... ))

Nu får du alle de selverklærede socialister på nakken.... ))

Fra : Joakim

Dato : 21-12-06 21:20

> [...]
>
> Du giver stadig ingen mening.... Det er altså en fejl fra min side,
> når jeg påpeger dine tåbeligheder, men ikke samtidig påpeger andres

Det er hyklerisk. Du min kære alucard er nok jordens største hykler og
det siger ikke så lidt endda.......smile, smile. )

Det ene mere modbydelige udfald end det andet, rettet mod autonome og
muslimer, og alucard er tavs som graven. Men ve den person som prøver
på at udføre et tilsvarende stunt mod en fra den yderste højrefløj -
her idioten Irwing - så er alucard straks på barrikaderne.

Kan du forstå nu, hvorfor jeg har svært ved at ta' din indignation
alvorligt?

Ved nærmere eftertanke det kan du nok ikke alligevel.

Lige et eksempel, her på falderebet, inden jeg går på juleferie.

Det som står klarest i min erindring er fra denne gruppes
allestedsværende hofnar.

Spgsm.

Hvad så med de muslimer, som er pæredanske?

<Hofnar> nakkeskud

men igen, må man spejde forgæves efter alucard, altså lige indtil
undertegnede kom på banen med noget tilsvarende.

Nåh, men god jul til dig alligevel.

Fra : Alucard

Dato : 21-12-06 21:40

On Thu, 21 Dec 2006 21:19:33 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>Det er hyklerisk. Du min kære alucard er nok jordens største hykler og
>det siger ikke så lidt endda.......smile, smile. )

Klap lige hesten...

>Det ene mere modbydelige udfald end det andet, rettet mod autonome og
>muslimer, og alucard er tavs som graven.

Hvis du kigger efter, så har jeg ikke skrevet ret meget her på det
sidste..... Jeg har ikke haft tid (juleforberedelser og så'en)....

>Men ve den person som prøver
>på at udføre et tilsvarende stunt mod en fra den yderste højrefløj -
>her idioten Irwing - så er alucard straks på barrikaderne.

Snup dig en tudekiks....

>Kan du forstå nu, hvorfor jeg har svært ved at ta' din indignation
>alvorligt?

Næh....

>Ved nærmere eftertanke det kan du nok ikke alligevel.

ROTFL.....

> [...]
>allestedsværende hofnar.
>
>Spgsm.
>
>Hvad så med de muslimer, som er pæredanske?

Den er på top 10 i 2006 over idiotiske udsagn....

>men igen, må man spejde forgæves efter alucard, altså lige indtil
>undertegnede kom på banen med noget tilsvarende.

Der er altså meget af "kolortet" herinde som jeg bare sletter....

>Nåh, men god jul til dig alligevel.

Også god jul herfra...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-12-06 21:19

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> tilhører den yderste højrefløj, mens de autonome tilhører den yderste
> venstrefløj, at det er tåbeligt?, - hensigten er jo den samme.

Undskyld mig, Joakim, men nu tror jeg altså at du er ude i een af den slags
pinlige forvekslingssituationer, som undertegnede skam også selv har rodet
sig ud i et par gange "i kampens hede" herinde: Jeg frygter at du ved en
fejltagelse således er kommet til at tillægge "Alucard" nogle yderligtgående
højrefløjsrabiate synspunkter, som manden sandsynligvis slet ikke har.
(Desuden er der altså væsentlig forskel på de mere fornuftige skribenter
herinde, der af og til i et tørt tonefald kan fremføre, hvad der måske kan
opfattes som "ekstreme" udtalelser i et sarkastisk "tonefald", og så de
individer som desværre i deres ildevarslende ensporethed _konsekvent_
udtrykker sig fuldstændigt gravalvorligt i ekstrem og direkte
voldsforherligende retorik.)

Anders Peter Johnsen

Fra : Alucard

Dato : 21-12-06 21:43

On Thu, 21 Dec 2006 21:19:14 +0100, "Anders Peter Johnsen"
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>højrefløjsrabiate synspunkter, som manden sandsynligvis slet ikke har.

Korrekt set...

> [...]
>individer som desværre i deres ildevarslende ensporethed _konsekvent_
>udtrykker sig fuldstændigt gravalvorligt i ekstrem og direkte

Fuldtræffer igen...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 21-12-06 01:01

> [...]
>
> Er hans meninger farligere
>
> Uuuh... nu blir du jo nærmest personlig.
>
> Nej, ingen fængsel til den mand, jeg så heller, at han fik en kugle

Undskyld mig, men ka' du ikke selv se at du altså hermed principielt lige
har degraderet dig selv til lige præcis den samme afsindige fascistoide
totalitarisme, som Irving netop anklages for implicit at forsvare?

Jeg er fuldstændig enig i at revisionister er nogle klamme krapyler, sådan
som de prøver at manipulere historien med henblik på at ville "hvidvaske"
f.eks nazisme eller for dèn sags skyld kommunisme (tag nu blot de her i
gruppen hidsigt huserende herrer Warming & Wilstrup som ganske udmærket
repræsenterer begge retninger), men på den anden side synes det jo altså
paradoksalt nok i sig selv at tendere imod en form for revisionisme at man
ligefrem smider folk i spjældet for "afvigende" historieopfattelser. Sådanne
principper om "uimodsigelige statsdikterede sandheder" er lidt groft sagt
bare ikke noget for moderne hvide mennesker, men hører derimod hjemme i
fortidens totalitære diktaturer og nutidens tilbagestående kulturer nede i
de varme lande. (En anden ting er jo at "vor allesammens
yndlingsansøgerland" i EU, Tyrkiet, lystigt praktiserer dette med at smide
folk i spjældet for "forkerte" meninger om stort set hvad som helst af
betydning. At de så måske dernede er nogle reaktionære røvhuller og
islamofascistiske ignoranter får være, hvad det være vil, men problemet er
bare at man afskærer sig selv fra seriøs, fordømmende kritik af dèn slags
barbari ved faktisk at have tysk og østrigsk lovgivning, der altså desværre
er stort set ligeså forbandet primitiv.)

Anders Peter Johnsen

Fra : Joakim

Dato : 21-12-06 14:46

meddelelse news:4589cec7$0$7245$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
> fordømmende kritik af dèn slags barbari ved faktisk at have tysk og
> østrigsk lovgivning, der altså desværre er stort set ligeså

Der er altid en bagside af medaljen. Den gengiver du jo sådan set
meget godt her. Men det korte af det lange er, at jeg har fuld
forståelse for, at Tyskland samt Østrig udformer en lovgivning om
ytringsretten, som afspejler deres egne traditioner og historiske
ansvar. I den forbindelse er loven mod benægtelse af holocaust dels en
passende gestus over for de millioner af uskyldige, som blev myrdet af
det tredie rige, dels en forebyggende strategi mod fortidens
synder. Det kan så diskuteres om loven har den tilsigtede
forebyggelse, men det vil jeg overlade til andre om at vurdere.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-12-06 01:46

"Joakim" <lala1234@hotmail.com> wrote in message
> Så blev idioten altså løsladt i Østrig i dag. Forsvareren havde
> anket
> dommen på 5 år,

Hvis vi ønsker ytringsfrihed for JP vedr profettegninger, må vi også
tolerere at en privat forsker har meninger om holocaust, som
universiteterne er betalt for at være uenig i