Rockere beskyttede biler ved Jægersborggad~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-06 12:16

Rockere beskyttede biler ved Jægersborggade.

Igen har jeg lagt min vej omkring kvarteret, hvor TV2 og Patruljen
mener, at rockere gav BZ tiltrængt modspil i lørdags.

En lille erfaren dagligvarebutiksindehaver havde indsigt og berettede
til mig:

1.. De udenlandske autonome væltede en bil
Den rockeragtigt udseende bilejer og hans ven kom straks ned på
gaden og forlangte, at gruppen fik bilen tilbage på fire hjul, men
var ubevæbnede, men altså så effektivt truende, at forbryderne
væltede bilen tilbage igen.

2. Ved Kronborgade, længere henne mod hvor poliet stoppede og gasssede
optoget, ville nogle andre hitlerjugendtyper fra Berlin eller
Nordskandinavien tænde ild i nogle træpaller, vistnok medbragte, og
bilejeren der ikke ville have sin bil skadet og heller ikke her var
bevæbnet, fik det stoppet.

TV2 er utroværdig, når de har hørt at der engang var rockere i
kvarteret og så digter løs. Der er nogle hashpushere, men det var
opspind at rockere gider gå politiets ærinde og modarbejde den
katastrofale mega-vold. Der var tale om minimal selvbeskyttelse, og
TV2 gør en fjer til 5 høns.

Fra : Patruljen

Dato : 23-12-06 11:30

Bo Warming skrev:
> [...]
> opspind at rockere gider gå politiets ærinde og modarbejde den
> katastrofale mega-vold. Der var tale om minimal selvbeskyttelse, og

Nja. Minimal selvbeskyttelse - Hele koret blev sat grundigt på plads.
Flere løb derudaf
Og dermed stoppede drengene videre indtrængen i området.

Som jeg skrev. Nødvendighed er the name of the game, og tiltider
må man beskytte sigselv og sit område -

englene gider ikke slås med de autonome - kun hvis de mengler med
deres sager og interesser.

Regards Bruun