selvforskyldt
Fra : @

Dato : 19-12-06 15:27

det viser sig jo nu at det IKKE er kommunen som ikke overholder aftale

men derimod de forbrydere som holder til på Jagtvej 69

<<<<<<
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/19/100835.htm?nyheder
Ungdomshuset brød aftale med kommunen
19. dec. 2006 10.29 Indland Opdat.: 19. dec. 2006 15.06
Der foregik kriminelle aktiviteter i Ungdomshuset, og de unge nægtede
myndighederne adgang til stedet.

Sådan lyder to grunde til, at det omstridte hus på Jagtvej 69 blev
solgt af Københavns Kommune i år 2000, da kommunen ejede huset.

Hvad nu?

Det fremgår af et notat fra kommunens økonomiforvaltning, som
Politiken har set.

De unge brugere havde fået en brugsaftale med kommunen, men den
overholdt de altså ikke, og derfor blev huset sat til salg.

Ingen pligt til nyt hus
Ifølge politirapporter fra dengang foregik, der kriminalitet i
bygningen, men det er ikke klart, hvilken form for kriminalitet, der
er tale om.

Desuden kunne kommunen heller ikke få adgang til Ungdomshuset, sådan
som der ellers stod i brugsaftalen, som stammer fra 1997.

I notatet står der også, at kommunen sandsynligvis ikke har pligt til
at skaffe brugerne et nyt hus.

Brugsaftalen mellem brugerne og kommunen understreger også, at "brugen
af huset på intet tidspunkt må være til gene for de omkringboende".
<<<<<<<

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Joakim

Dato : 19-12-06 15:42

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 19. dec. 2006 10.29 Indland Opdat.: 19. dec. 2006 15.06
> Der foregik kriminelle aktiviteter i Ungdomshuset, og de unge

Og hvilken kriminalitet var der så tale om?

At de røg lidt hash i ny og næ.

Vorherrebevares.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 16:02

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Og hvilken kriminalitet var der så tale om?
>
> At de røg lidt hash i ny og næ.
>
> Vorherrebevares.

AFTalen gik specifikt på at hash mm ikke måtte benyttes,

Er BZ-top p.t. EN JURIDISK PERSON

De har ikke en bestyrelse så ingen ved om Weidekamp smaltalkede med
nogen for årtier siden, der har berøringsflade med dem der nu har
erobret huset fra tidligere BZer

Også af den grund er der intet løfte til dem der senest har erobret
huset fra tidligere bzer

Fra : Joakim

Dato : 19-12-06 17:05

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> Og hvilken kriminalitet var der så tale om?
>
> At de røg lidt hash i ny og næ.
>
> Vorherrebevares.

Her læs omtalen at det brev fra politiet, som frikender beboerne i
Ungdomshuset.

http://politiken.dk/indland/article215507.ece

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 22:19

> "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her læs omtalen at det brev fra politiet, som frikender beboerne i
> Ungdomshuset.
> http://politiken.dk/indland/article215507.ece

Politiet kan da ikke dokumentere hvilke rusmiddel-misbrug der sker nu
og da

Hærværk hos mig er ført til rapport af politiet, har man lovet, men
man har afvist at ville modtage kopi af mine mange
glarmesterregninger.

Når tyske autonome har sovet i alle opgange i kvarteret, er kvarterets
børn blevet skræmt, men hvis nogen har klaget til politiet fx over
lortning og pisning på afveje, har politiet med garanti været
ligeglade.

Rudeknusninger bl.a. på parkerede biler er fotograferet og lagt på en
naboer-hjemmeside, men de kan jo ikke bevise at det ikke er bilejere
og dem der bor i opgangen, der ikke selv har smadret bilvinduer og
glasdøre til opgangene osv

Fra : @

Dato : 19-12-06 20:23

On Tue, 19 Dec 2006 15:42:12 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Og hvilken kriminalitet var der så tale om?
>
>At de røg lidt hash i ny og næ.

og havde hælercentral

og brugte huset når der skulle planlægges nye terroraktioner

>Vorherrebevares.

hjælper ikke overofor den slags forbrydere,
der ska tåregas og knipler til i rå mængder

Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 18:29

> og havde hælercentral

Hvor har du det fra, din nar?

Fra : @

Dato : 20-12-06 18:49

On Wed, 20 Dec 2006 18:29:10 +0100, "Joakim" <lala1234@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvor har du det fra, din nar?

brugerne er aftagere af stjålet elektricitet

de er sikkert også brugere af stjålet vand

og sikkert også brugere af sanitære installationer hvor de har stjålet
sig adgang til kloakken uden at betale

og brugte/bruger huset når der skal planlægges nye terroraktioner

Fra : Joakim

Dato : 20-12-06 22:27

> [...]
>
> de er sikkert også brugere af stjålet vand
>
> og sikkert også brugere af sanitære installationer hvor de har

Hvordan synes du selv det går?

..

Fra : @

Dato : 20-12-06 22:30

On Wed, 20 Dec 2006 22:26:54 +0100, "Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com>
wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

>Hvordan synes du selv det går?

a hva' ?

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 22:03

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message

> I notatet står der også, at kommunen sandsynligvis ikke har pligt
> til
> at skaffe brugerne et nyt hus.

Ej heller defineres hvem brugerne er.
Hvorfor ikke tusind palæstinenser-unge eller en million teenagere fra
Afrika? En bruger er vel en person der har sat sine ben på matriklen,
altså mig incl?

BZ har ingen bestyrelse og ingen kan sagsøge kommunen for løftebrud.
Alt flyder, og det er princip for BZ at løfter brydes

"Et svagt folk har altid ret" mener de om sig selv

Der er klart forbud mod at der soves i huset, så også mht
folkeregisteradresse gælder at "skønsprincippet styrer".

Måske foto af hætteklædte erstatter CPR-numre, ligesom når der nu
overvejes straf.

Hvorfor har politiet ikke taget fotografier og video selv, incl fra
helikopter.

Journalister vil jo påberåbe sig kildebeskyttelse for at øge volden.

Ingen af mine lejere har foreslået "pligt til at skaffe brugere ny
bolig efter lejemåls ophør" - har disse børn ikke nogen forældre?