Ja-sigere til Ungdomshuset fører på nettet
Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-12-06 13:36

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4145198/

Støt mere vold og terror, støt ungeren

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 14:05

In news:4587dcb8$0$49197$14726298@news.sunsite.dk,
Poul Nielsen <mega@lan.dk> typed:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4145198/
>
> Støt mere vold og terror, støt ungeren

Gør de nu også det når det kommer til stykket ?

her er listen over dem der havde skrevet under på huset skulle bevasres som
det er nu (altså den liste der vises over de sidste der har underskrevet)

11805. Få jer et job NU!!!, Tabere, autonome fjolser, Århus, Danmark
11804. tijs, verhelst, pater pirestraat 11, roeselare, belgium
11803. tijs, verhelst, pater pirestraat 11, roeselare, belgië
11802. Mike, Dethlefsen, Skærbæk 1, Haderslev, Danmark
11801. Erik, Christensen, Dalsvinget 66, Silkeborg, Danmark
11800. LUK, det hus, NU .........., NO, respect
11799. Søren, Elmose, kastevej, aalborg, dk
11798. Jakob, Jespersen, Svendborgvej 15T, 5762 Vester Skerninge, Danmark
11797. Kan I SÅ komme ud, I er en hån mod, demokratiet!, UDDDDD NUUUU!,
denmark
11796. Få så røven ud af det hus, Hvorfor nasser I på os andre?, Tjen jeres
EGNE penge, I er røvsyge, Fuck, jeg hader jer!
11795. fanny, lundahl, torsgatan 25b, huskvarna, sweden
11794. Fucking, anarkister., I fortjener, ingen , respekt eller accept.
11793. Ryd, Lortet!!, latterlige, venstrefløjs, aktivister
11792. Tom, Honoré, Teglværksvej 22, 7000, Danmark
11791. Tom, Honoré, Teglværksvej 22, 7000/Fredericia, Danmark
11790. Tom, Honoré, Teglværksvej 22, 7000 Fredericia, Danmark
11789. Tom, Honoré, Teglværksvej 22, 7000, Fredericia
11788. Kurt Balle, Jensen, Dalvejen 23, 8600 Silkeborg, Danmark
11787. Jakob, Kjellberg, Ankermandsvej 6, 2650, Hvidovre
11786. Rúni, Jakobsen, Vølundsgade 6 1th, København N, Danmark

Hvis resten af listen er magen til, er de 11K meget overvurderet.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 14:36

In news:a9d899a07be3e8646224bf232486e3f3@spamme-dyndns.dk,
N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> typed:

> Hvis resten af listen er magen til, er de 11K meget overvurderet.

og det er den åbenbart

11847. Steen , Eskildsen, Ålekistevej 135, 2720 Vanløse, Danmark
11846. stinne, fogt, hørretvej 156 8320 mårslet, mårslet, danmark
11845. Med det første brostens-, kast røg jeres sidste, chance! Og det ved
I, godt. Så dumme er I, vel heller ikke?
11844. jeres, køb, eget, hus, gratister
11843. Poul , Kristensen, Husumgade 1 lejl 4.5, 2200 københavn N, danmark
11842. RYD, LORTET, IKKE, NU, MEN NU
11841. RYD, LORTET, DET KAN KUN GÅ FOR, LANGSOMT, :)
11840. Nedlæg ungdomshuset, Få Jer et arbejde, Respekter ejendomsretten,
Respekter grundloven, Brug hovedet ikke brosten
11839. helle, buhl, egegade 18a, 2200 kbh n, dk
11838. Flyt, Ungdomshuset, til Christiania, Det er alligevel, statens
bygninger
11837. Per, Bylund Andersen, Yalambojoch, Huehuetenango, Guatemala
11836. Camilla, Hutters, Vognborgvej 4, 2400 København NV, Danmark
11835. Nedrivningsteam, søges !!!, Jagtvej 69, København, DK
11834. Johannes, Pilgaard, Danmarksgade 24 A, Struer, Danmark
11833. Steffan, Brando, Gundorfslund 8-1-h, 9000Aalborg, Danmark
11832. Steffan, Brando, Gundorfslund 8-1-h, 9000, Aalborg
11831. Når vi andre skal betale, skat, kreditforening osv, osv osv osv, Så
SKAL I KRAFT'DÆLME, OGSÅ, SNOTHVALPE
11830. Når vi andre skal betale, skat, kreditforening moms, osv osv osv, Så
SKAL I KRAFT'DÆLME, OGSÅ, SNOTHVALPE
11829. Jonas, Jensen, Rektorparken 1, 07. 707, København SV, Danmark
11828. Når vi andre skal betale, skat, kreditforening moms, osv osv osv, Så

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 19-12-06 14:19

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4145198/
>
> Støt mere vold og terror, støt ungeren

Ja, for deres omgivelser har ikke godt af at de går frit omkring. Lad dem
dog for pokker gå i hundene i en eller anden bygning og suppler området med
videoovervågning, så de kan komme ind og sidde fra tid til anden for alle de
"happenings" de forårsager.

De skal bare samles op til retforfølgelse en for en - evt. når de er mætte
og tunge er på vej tilbage til ungdomshuset efter at have "gate-crashet"
deres forældres køleskab.

Tænk på at de i alle de år har kunnet passe sig selv uden de hundedyre
pædagoger andre utilpassede unge skal have koblet på døgnet rundt. Det er
faktisk meget billigere i længden at have et ungdomshus.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/aboutdenmark.htm
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."

Fra : Kasper Madsen

Dato : 19-12-06 16:45

Nej siden er tilsyneladende nede. Ikke at jeg tror det vil påvirke nogen som
helst at man skriver under, der er efterhånden gået inflation i useriøse
net-afstemninger...Men Ja-sidens sag er så fuldstændig vanvittig at man ikke
kan lade være at bruge de 30 sekunder....

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 16:54

"Kasper Madsen" <desmersnaps@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> inflation i useriøse net-afstemninger...Men Ja-sidens sag er så
> fuldstændig vanvittig at man ikke kan lade være at bruge de 30

Poppede journalister elsker lyn-folkeafstemninger men ved rigtige
folkeafstemninger som de svejtsiske sker forudgående debat - og så vil
ikke mange danskere stemme pro-BZ dvs for ejendomsrettens ophævelse

Fra : Bo Warming

Dato : 19-12-06 17:01

"Poul Nielsen" <mega@lan.dk> wrote in message
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4145198/
>
> Støt mere vold og terror, støt ungeren

Journalister har enorm magt og undlader at være mikrofonholdere for
jurister, der kan begrunde at

BZ har aldrig fået gave, for

1.. de har ikke fået skøde og
2.. de er en løs gruppe som intet kan eje.

Medierne håber at vinde slaget for BZ via kortsynet sentimantalisme
byggende på Jesu ord om

"lader de små børn komme til mig"

Og RobinHood romantik om at tage fra de rige og give til de fattige.

Snart blir det tage fra danskerne og give alt til muslimerne for

"et svagt folk har altid ret".