Forrygende morsomt!
Fra : gb

Dato : 19-12-06 04:50

http://forenedeeder.blogsome.com/

Hvem er jeg?
Mit navn er Malthe Månebarn Busk, og jeg har startet denne blog som
modvægt til de mange højreorienterede blogs, der huserer på
internettet. Danmark er blevet både mere ulige og usolidarisk under
Anders Fjogh, og det er på tide at gøre modstand.

Til dagligt har jeg min gang på det Humanistiske Fakultet ved
Københavns Universitet, hvor jeg studerer Tibetologi med
Postfeministisk Medieæstetik som sidefag. Jeg har desuden et
studiejob på DR's licenskontor.

Politisk ligger jeg nogenlunde i midten, og har altid stemt på
Enhedslisten (på nær ét år, hvor jeg som offer for ekstrem
højreorienteret propaganda kom til at stemme på Socialdemokratiet).
Jeg mener godt at vi kan være meget mere solidariske i Danmark.
Skatteprocenten er kun på 50%, men jeg vælger at se på glasset som
halvt fyldt.

Min fritid bruger jeg enten på bloggen her eller på min
novellesamling, der indtil videre har arbejdstitlen "Celcius 9-11".
Bogen vil følge en række mennesker og give os deres unikke oplevelser
den 11. september 2001, hvor den amerikanske regering, i samarbejde
med Israel, angreb World Trade Center med Cruise missiler, der ved
hjælp af hologram-teknologi var blevet forklædt som passagerfly.

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 06:17

In news:Xns989E3125D1340nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:
> http://forenedeeder.blogsome.com/
>
> Hvem er jeg?

LOL, vedkommende er jo rablende sindsyg, jeg forestiller mig det er vis
dommedags profeti´s kone ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 19-12-06 08:49

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in

> LOL, vedkommende er jo rablende sindsyg, jeg forestiller mig det
> er vis dommedags profeti´s kone ?

Stav efter mig:

I siger I, R-O siger RO, I-RO, N-I siger NI, I-RO-NI!

--
GB

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 09:18

In news:Xns989E59BB8DA31nospam465098@130.227.3.84,
gb <nospam@no.invalid> typed:

> I siger I, R-O siger RO, I-RO, N-I siger NI, I-RO-NI!

Well med de sindsyge holdninger flere her i gruppen tillægger sig, så
undrede jeg mig ikke over tekstens indhold, flere har jo lignende holdninger
uden det er ironisk ment (hvilket er endnu mere skræmmende)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 19-12-06 10:30

On Tue, 19 Dec 2006 06:17:08 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>LOL, vedkommende er jo rablende sindsyg, jeg forestiller mig det er vis
>dommedags profeti´s kone ?

Ironien er da så tyk, at den dårligt kan komme igennem
netkablet...)

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 10:40

In news:p7cfo2lpfebn6n64kgs0v9jh9b5ofqncog@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Ironien er da så tyk, at den dårligt kan komme igennem
> netkablet...)

Nu efter at have læst det hele ja, læste kun den del med stinger misiler og
hologram *G*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Alucard

Dato : 19-12-06 10:55

On Tue, 19 Dec 2006 10:39:49 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Nu efter at have læst det hele ja, læste kun den del med stinger misiler og
>hologram *G*

Men du har ret. Det kan sgu være svært at kende forskel, når man ser
hvilke tossehoveder (Kim Larsen, Hansemand og et par andre) der
skriver herinde....

Fra : N_B_DK

Dato : 19-12-06 11:03

In news:tkdfo25u1mqen0disri7hqv2lap8etfgc2@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:

> Men du har ret. Det kan sgu være svært at kende forskel, når man ser
> hvilke tossehoveder (Kim Larsen, Hansemand og et par andre) der
> skriver herinde....

Sjovt (skræmmende) nok var det præcis omtalte personer jeg tænkte på da jeg
skrev indlægget.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : gb

Dato : 19-12-06 13:12

> Sjovt (skræmmende) nok var det præcis omtalte personer jeg tænkte
> på da jeg skrev indlægget.

He..

--
GB

Fra : gb

Dato : 19-12-06 13:13

Alucard <alucard44@hotmail.com> wrote in

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 19-12-06 08:04

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> med Israel, angreb World Trade Center med Cruise missiler, der ved
> hjælp af hologram-teknologi var blevet forklædt som passagerfly.

ROFL! Klassehumor, det der

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Neuman

Dato : 19-12-06 11:35

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> http://forenedeeder.blogsome.com/

Der er fantastisk mange sjove indslag på den side. Hulkegrin herfra

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-12-06 20:19

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> http://forenedeeder.blogsome.com/
>
> Hvem er jeg?
> Mit navn er Malthe Månebarn Busk,

"Busk"?

Er du da gal mand, det vil jo sige at han i praksis deler efternavn med "ham
den unævnelige derovre", som verdens venstreorienterede dog alligevel vræler
ganske højt over i både tide og utide!

Ellers en fed, gennemført ironi, og der er vist eet af "hans" indlæg, der
minder mig ganske grufuldt om een af mine
yndlings-Wulffmorgenthaler-striber, hvor en forsker holder hele
menneskeheden som sådan ansvarlig for at pandaen (åhja, de pandaer!) altså
er truet, hvortil en rablende psykotisk hysteriker i publikum selvfølgelig
river sig i håret og skriger noget i retning af: "HVAD VENTER VI PÅ? VI MÅ
STRAKS UDRYDDE HELE MENNESKEHEDEN!" ;-D

Der synes i øvrigt tale om satire på et langt højere - og samtidig dog
væsentligt mere subtilt - plan end hvad vrangvilligt vrængende
venstrefløjs-voldsromatikere og deres irriterende intetsigende
"intellektuelle" imam-agtigt idiosynkrasistyrede ignoranter herhjemme ellers
kan præstere i deres såkaldte "seriøse samfundskritik", dèt må man altså gi'
vedkommende bag siden.

Anders Peter Johnsen