Hvem holder i med?
Fra : Malene P

Dato : 17-12-06 21:09

Palæstineserne har nu delt sig op i 2 grupper og morer sig med at myrde løs
på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?
Jeg holder med begge parter.

Malene P

Fra : Neuman

Dato : 17-12-06 21:14

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> løs
> på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?

Ja samme her, med ønsket om at de begge får slagtet deres modstandere ned
til fulde.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 21:16

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> Palæstineserne har nu delt sig op i 2 grupper og morer sig med at myrde løs
> på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?
> Jeg holder med begge parter.

Jeg holder med dem der sælger popcorn til showet... :D

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:13

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Jeg holder med dem der sælger popcorn til showet... :D

Lede kapitalist!

--
GB

Fra : John

Dato : 17-12-06 21:27

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Palæstineserne har nu delt sig op i 2 grupper og morer sig med
> at myrde løs
> på hinanden

Muhammedanerne elsker at myrde hinanden, fx også i Iraq

>Hvem holder i med?

En varig løsning kan kun findes ved forhandlingsbordet.

Hamas nægter kategorisk at anerkende staten Israel, som de i
stedet vil kaste i havet.

Israel vil kun forhandle med Hamas, hvis de anerkender Israels
ret til at eksistere.

> Jeg holder med begge parter.

Hvor sødt.. :)

Mvh John

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 22:38

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> Muhammedanerne elsker at myrde hinanden, fx også i Iraq

> En varig løsning kan kun findes ved forhandlingsbordet.

Nej, der er to varige løsninger, den ene er den du foreslår, den anden
involverer atombomber.

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:22

http://preview.tinyurl.com/yghfro

--
GB

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:15

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:4585a7de$0$13683
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Muhammedanerne elsker at myrde hinanden, fx også i Iraq

Det er jo det eneste, de kan finde ud af, bortset fra at smadre deres
egen infrastruktur. Desuden er det jo sanktioneret i deres "hellige
bog".

--
GB

Fra : @

Dato : 17-12-06 22:14

Malene P wrote:

> Palæstineserne har nu delt sig op i 2 grupper og morer sig med at myrde
> løs på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i
> med? Jeg holder med begge parter.

det er dybt tragisk det der sker i de palæstinensiske selvstyreområder, der
er overbefolkning så det gør til en ting, fattigdom og arbejdsløshed

og selv om der muligvis findes kræfter både blandt palæstinenserne og deres
israelske naboer der arbejder for og ønsker en fred
er der desværre større kræfter der arbejder for at der ikke må findes en
løsning
(hint-Syrien Iran og saudi Arabien)

Fra : John

Dato : 17-12-06 22:35

"@" <123@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> det er dybt tragisk det der sker i de palæstinensiske
> selvstyreområder, der
> er overbefolkning så det gør til en ting, fattigdom og
> arbejdsløshed

Jep, de ligger som de har redt!

Palæstinenserne stemte selv Hamas (der vil udslette Israel) til
magten. Vesten svarede igen med at smække penge-kassen i.

Allah er stor, ikke?

Mvh John

Fra : @

Dato : 17-12-06 23:00

On Sun, 17 Dec 2006 22:35:18 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Jep, de ligger som de har redt!
>
>Palæstinenserne stemte selv Hamas (der vil udslette Israel) til
>magten. Vesten svarede igen med at smække penge-kassen i.
>
>Allah er stor, ikke?

kender ham ikke,
men jeg læser heller ikke Anders And regelmæssigt

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:23

"@" <1[at]invalid.net> wrote in

> men jeg læser heller ikke Anders And regelmæssigt

Du kender da hende dér Sorte Slyngel, ikke?

--
GB

Fra : @

Dato : 18-12-06 15:21

On Mon, 18 Dec 2006 04:22:30 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"@" <1[at]invalid.net> wrote in

>Du kender da hende dér Sorte Slyngel, ikke?

ja, men er der ikke flere af hende?

Fra : CZDGN

Dato : 19-12-06 22:05

On Mon, 18 Dec 2006 15:20:47 +0100, @ wrote:

> ja, men er der ikke flere af hende?

Jojo, vi er flere end jeg tror

--
CZGDN

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 17-12-06 22:29

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> løs
> på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?

Og du foreslår vel hver part kæmper til sidste mand?

Thorkild

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 22:35

Thorkild Poulsen <thor@softpartners.dk> wrote:

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Og du foreslår vel hver part kæmper til sidste mand?
>
> Thorkild

Det ville redde verden fra en masse fremtidigt besvær...

Fra : Malene P

Dato : 17-12-06 22:42

"Thorkild Poulsen" <thor@softpartners.dk> skrev i en meddelelse

> "Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

> Og du foreslår vel hver part kæmper til sidste mand?

Det må de dæleme selv om. Så længe de ikke eksporterer deres konflikter til
mit land, kan de slå hinanden ihjel, som de lyster. Men enhver med hjerne i
hovedet bør vel foretrække, at man også i den del af verden en gang holder
op med at myrde løs, skyde med automatgeværer op i luften og råbe og brøle
had og død over alle man ikke kan lide.

Malene P

Fra : John

Dato : 17-12-06 22:56

> [...]

> gang holder
> op med at myrde løs, skyde med automatgeværer op i luften og

Jeps! En varig løsning findes kun ved forhandlings-bordet.

Mvh John

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:23

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:4585bcc6$0$5729
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Jeps! En varig løsning findes kun ved forhandlings-bordet.

Ja, det sås tydeligt på Nørrebro i går.

--
GB

Fra : Bo Warming

Dato : 18-12-06 06:31

"gb" <nospam@no.invalid> wrote in message
> "John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in news:4585bcc6$0$5729
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Ja, det sås tydeligt på Nørrebro i går.

Man siger at Hitler aldrig holdt aftaler

ER det nogensinde sket at BZ holdt en aftale?

Fra : Trist

Dato : 18-12-06 23:46

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:OIphh.4690$TJ1.3488
@fe24.usenetserver.com:

> "gb" <nospam@no.invalid> wrote in message

> Man siger at Hitler aldrig holdt aftaler
>
> ER det nogensinde sket at BZ holdt en aftale?

Hitler var jo en rigtig mand. BZ'erne består kun af forkælede tøser og
tøsedrenge!

Fra : @

Dato : 17-12-06 22:59

On Sun, 17 Dec 2006 22:28:50 +0100, "Thorkild Poulsen"
<thor@softpartners.dk> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message

>Og du foreslår vel hver part kæmper til sidste mand?

last man standing sælger så Vestbredden og Gaza til Israelerne for en
passende sum og rejser sin vej

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 18-12-06 03:56

On Sun, 17 Dec 2006 21:08:33 +0100, Malene P skrev:

> Palæstineserne har nu delt sig op i 2 grupper og morer sig med at myrde løs
> på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?
> Jeg holder med begge parter.

Så har du tabt. De har besluttet sig for at holde fred.

--
"power corrupts, and absolute power corrupts absolutely" -
Lord Acton

Fra : Malene P

Dato : 18-12-06 06:01

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Så har du tabt. De har besluttet sig for at holde fred.

Deres blodtørstige mentalitet har vist overhalet den påstand at dømme efter
morgennyhederne.

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-12-06 02:28

On Mon, 18 Dec 2006 06:01:05 +0100, Malene P skrev:

> [...]
> med?

> Deres blodtørstige mentalitet har vist overhalet den påstand at dømme efter

Der er våbenhvile.

--
The power to fit in with one?s social peers can be
irresistible. To a human lemming, the logic behind an opinion

Fra : @

Dato : 19-12-06 17:50

hvor længe???

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-12-06 02:57

On Tue, 19 Dec 2006 17:49:58 +0100, @ skrev:

> hvor længe???

Aner det ikke, men det er jo ikke meget, der er foregået
hidtil, og palæstinenserne er tydeligvis ikke interesseret i
intern strid.

Det er bare det, at iranerne financierer Hamas og araberne
financierer resterne af PLO.

Konfliktbilledet er således ret klart. Det er et opgør mellem
araberne (sunniaraberne) og iran pr. stedfortræder.

Så det afgøres af Saudi Arabien om den interne kamp skal
genoptages. Palæstinenserne kan ikke gøre så meget, da de ikke
har andre indtægtskilder end støtten fra Iran og de arabiske
sheiker.

--
"Nothing is easier than self-deceit. For what each man wishes,
that he also believes to be true." --Demosthenes

Fra : Malene P

Dato : 20-12-06 05:58

> Der er våbenhvile.

Den var allerede blevet brudt, da jeg skrev mit forrige indlæg.

Malene P

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 20-12-06 09:48

On Wed, 20 Dec 2006 05:57:34 +0100, Malene P skrev:

> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> myrde

> efter

> Den var allerede blevet brudt, da jeg skrev mit forrige indlæg.

Den blev genoptaget.

--
If you want to make someone angry, tell him a lie; if you want
to make him furious, tell him the truth.

Fra : @

Dato : 18-12-06 15:19

palæstinensere og fred!!!!!!!

tror du selv på den?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 19-12-06 02:27

On Mon, 18 Dec 2006 15:18:38 +0100, @ skrev:

> palæstinensere og fred!!!!!!!
>
> tror du selv på den?

Naturligvis. Det ville jo ikke være noget nyt, at de har
interne kampe, hvis de ikke kunne holde fred.

--
?One of the penalties for refusing to participate in politics
is that you end up being governed by your inferiors.?

Fra : gb

Dato : 18-12-06 05:13

> [...]

> myrde løs på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på.
> Hvem holder i med? Jeg holder med begge parter.

Osse her. Ligesom jeg i sin tid holdt med både Bandidos og HA, og i dag
både med Brøndby og FCK.

--
GB

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-12-06 15:31

> [...]

> på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?

PS:

Det er iøvrigt interessant at man på Russisk kalder Plestinenserne for
[filjestin], hvilket også betyder "voldtægtsforbryder".

Fra : El Trabajador

Dato : 18-12-06 18:05

"Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i

> PS:
>
> Det er iøvrigt interessant at man på Russisk kalder Plestinenserne for
> [filjestin], hvilket også betyder "voldtægtsforbryder".

De russere er vist ikke så tossede.
--
El Trabajador

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 18-12-06 18:27

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Peter Bjørn Perlsø" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i

> De russere er vist ikke så tossede.
> --
> El Trabajador

Hej Trabaja, hvor har du være henne?

Fra : Trist

Dato : 18-12-06 23:47

> Hej Trabaja, hvor har du være henne?

På arbejde!

Fra : @

Dato : 19-12-06 16:41

On 18 Dec 2006 22:47:24 GMT, Trist <@> wrote:

>peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

>På arbejde!

SåSå

ikke drille

manden er arbejdsramt i alvorlig grad

husk

arbejde er den drikkende klasses forbandelse

Fra : gb

Dato : 19-12-06 04:52

peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn Perlsø) wrote in

> Det er iøvrigt interessant at man på Russisk kalder Plestinenserne
> for [filjestin], hvilket også betyder "voldtægtsforbryder".

Det danske ord "filister" stammer også fra "philistine" eller -
palæstinenser.

--
GB

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 18-12-06 20:31

Malene P skrev:
> Palæstineserne har nu delt sig op i 2 grupper og morer sig med at myrde løs
> på hinanden, nu hvor der ikke er israelere at skyde på. Hvem holder i med?
> Jeg holder med begge parter.

Jeg holder ikke med nogen, da krig kun giver tabere, selv ved en stor
hurtig total sejr. Da en stor hurtig total sejr betyder at man næste
gang tror på at man kan vinde altid.