Min Bank er overhældt med maling. Ruderne ~
Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 13:30

Hvad har Nordea dog gjort de autome ?

Hvad har jeg gjort, når jeg ikke kan hæve penge i automaten, fordi
den er smadret ?

Regards Bruun

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 13:54

Patruljen <Patruljen@yahoo.dk> wrote:

> Hvad har Nordea dog gjort de autome ?

Simpelt - de er onde kapitalister!

> Hvad har jeg gjort, når jeg ikke kan hæve penge i automaten, fordi
> den er smadret ?

Du er kunde hos de onde kapitalister... :p

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : @

Dato : 17-12-06 14:38

On Sun, 17 Dec 2006 13:54:09 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
Bjørn Perlsø) wrote:

>Simpelt - de er onde kapitalister!

>Du er kunde hos de onde kapitalister... :p

øøhh

hvem er det lige der sørger for at de autonome får noget at spise samt
tøj på kroppen?

er de virkelig så hjenedøde at de saver den gren over de selv sidder
på?

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 17-12-06 15:06

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse news:nuhao2hfjrqe57c0jjia120ui7vr4f0afg@4ax.com...
> On Sun, 17 Dec 2006 13:54:09 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter
> Bjørn Perlsø) wrote:

> hvem er det lige der sørger for at de autonome får noget at spise samt
> tøj på kroppen?

Jeg går da stærk ud fra at "De" ikke støtter de onde kapitalister, og derfor
er selvforsynende på alle områder, de producere feks. deres egen strøm fra
sol celler på taget af ungdomshuset, deres mad kommer fra biodynamiske
afgrøder, hvor der ikke er brugt pesticider og kunstgødning, pløjning af markene
foregår med heste, da en traktor bruge mærsk olie, transport af fødevarene forgår på cykel,
opvarmingen af 'huset' kan ikke komme på tale, da sådan en dekadent adfær ville være en
overflødig kapitalistisk luksus. osv. osv.

Jan Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-06 19:02

pløjning af markene
> foregår med heste, da en traktor bruge mærsk olie

Dyrplageri

Fra : N_B_DK

Dato : 17-12-06 15:14

In news:nuhao2hfjrqe57c0jjia120ui7vr4f0afg@4ax.com,
@ <1[at]invalid.net> typed:
> er de virkelig så hjenedøde at de saver den gren over de selv sidder
> på?

Er det virkelig nødvendigt at spørge om det ? ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 20:07

"@" <1[at]invalid.net> wrote:

> [...]
> tøj på kroppen?
>
> er de virkelig så hjenedøde at de saver den gren over de selv sidder

Ja!