Lørdag d. 16. var de virkelige helte H.A. ~
Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 12:57

Hells Angels viste vejen -

Det er bare at gå til dem, beslutsomt og uden tøven - så skal i se
de små drenge fra ungdomshuset stikke af

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 13:00

Patruljen skrev:
> Hells Angels viste vejen -
>

> Det er bare at gå til dem, beslutsomt og uden tøven - så skal i se
> de små drenge fra ungdomshuset stikke af
>
> Best regards Bruun

Jeg ved ikke, om det er beskrevet i medierne. Men jeg var der selv. Så
det selv....

Vi kunne ikke se de små søde bagdele på de autonome for bare
skosåler -

Regards Bruun

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 17-12-06 13:41

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hells Angels viste vejen -

Det er bare at gå til dem, beslutsomt og uden tøven - så skal i se
de små drenge fra ungdomshuset stikke af

Kan se at du går ind for at gadensparlament skal sætte dagsordenen, i stedet
for at lade statsmagten løse sine opgaver

Trist - for det er jo lige præcis det de autonome også mener omend de har et
andet mål end dig

Peter

Fra : Patruljen

Dato : 17-12-06 13:43

Peter K. Nielsen skrev:
> [...]
> for at lade statsmagten løse sine opgaver
>
> Trist - for det er jo lige præcis det de autonome også mener omend de har et

Spørg min nabo, om han mener politiet løste situationen ?

Hvis de ikke kan passe deres arbejde, må de blive
smørebrødsjomfruer, du.
Vi kan selv rydde det hus på en times tid -

Bruun