/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
IDIOT!
Fra : Malene P


Dato : 17-12-06 04:03

Sikke da et fjols: http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte at
begå drab.

Malene P



 
 
Neuman (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Neuman


Dato : 17-12-06 06:11

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4584b385$0$921$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Sikke da et fjols:
> http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
> De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
> den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte
> at
> begå drab.
>
Haha ja han er sgu en spøgefugl ham Johnny Beyer. Ifølge foreningens
hjemmeside www.norrebro.dk læser man
"Åbenbart har de fleste politikere ikke situationsfornemmelse. Deres
attitude virker provokerende hos de unge. Dette er med til at sætte en hel
bydel i brand."

FORKERT! De sætter ild til alt ligegyldigt hvad. Det er underligt at folk
ikke forstår at ungeren og dens tilhængere er en bakteriefyldt klump lort.

Andet postulat:
"Vi kan ikke tro, at det er husets faste brugere, der har udøvet hærværk mod
butikkerne på Nørrebro. Nørrebro Handelsforening har støttet de unge i, at
finde en brugbar løsning. Så derfor er bestyrelsen dybt skuffet over de
unges ødelæggelser mod medlemmernes og andres butikker."

Det er utvivlsomt husets såkaldte "faste brugere" somhar optrappet
konflikten til dette stade. Det er DEM som har hidkaldt bøssevenner fra nær
og fjern. Det er DERES ansvar. Ved at støtte dem, som handelsforeningen gør,
er man medskyldig.
Jeg ser virkeligt ingen grund til at Københavns Kommune (og dermed jeg) skal
betale en eneste krone til butikker der er med i den forening.

At ungerne så ikke kan se at kun en dårlig fugl skider i egen rede, ja det
siger vel nærmest det hele om deres intellektuelle formåen.



John Doe (17-12-2006)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 17-12-06 08:23

Malene P wrote:
> De eneste, der skal betale for den vold
> og hærværk, er dem, der har begået
> den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker",
> der i aftes desuden forsøgte at begå drab.

Da mange af dem er under 18 år skal regningen sendes videre til forældrene.
Det ville også være passende at smide familjerne ud fra deres boliger, på
samme måde som i Brabrands boligforening.



N_B_DK (17-12-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 17-12-06 09:55

In news:Gf6hh.4542$vn5.96@fe161.usenetserver.com,
John Doe <spamfighter@boxbe.com> typed:
> Da mange af dem er under 18 år skal regningen sendes videre til
> forældrene.

Forkert, børn kan sagtens holdes økonomisk ansvarlige, dog er det de
færreste børn der vil kunne betale før de for et job, men kravet om
erstatning kan sagtens opretholdes.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim2000 (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 17-12-06 10:47


"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4584b385$0$921$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Sikke da et fjols:
> http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
> De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
> den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte
> at
> begå drab.
>

Altså en mand der ville give efter for terror og gadens demokrati. Til trods
for at der var optræk til det hele dagen valgte han ikke at foretage sig
noget (en træplade over vinduet). Naturligvis skal de anholdte have stukket
regningen i hånden sammen med en solid bøde som de kan betale når de kommer
ud igen (hvilket vel vil sige her til morgen, da det er lidt synd for de små
pus...)

mvh
Kim
--
På DaMat er der masser af gratis hæfter og blade, nogle skal du betale for,
men de fleste er gratis.
Din Computer 43 er udkommet 17/12. Hent det gratis på www.damat.dk



@ (17-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 17-12-06 12:04

On Sun, 17 Dec 2006 04:03:10 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>Sikke da et fjols: http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
>De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
>den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte at
>begå drab.


<<<
fra artiklen:
Vi er simpelthen harmdirrende over, at politikerne kan klokke så
meget i det, siger Handelsforeningens formand Johnny Beyer til
Politiken.dk

- Det er ufatteligt, at et bystyre i en stor by som København kan have
så lidt forståelse af det, der sker omkring dem. Nu har politikerne
fået, hvad de ville, siger han.
<<<

enig

han rammer da helt ved siden af,

der er ikke andre skyldige en den bande forbrydere der lige nu hærger
på Nørrebro, sæt dem i arbejdslejr indtil de har arbejdet regningerne
for deres ødelæggelser af



--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Kim Larsen (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 17-12-06 16:40

Malene P skrev:
> Sikke da et fjols: http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
> De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
> den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte at
> begå drab.
>
> Malene P

Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal sendes til
borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
for at det er gået så vidt.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Malene P (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Malene P


Dato : 17-12-06 17:47


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1166369998.837913.53620@79g2000cws.googlegroups.com...
Malene P skrev:
> Sikke da et fjols:
http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
> De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
> den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte
at
> begå drab.
>
> Malene P

Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal sendes til
borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
for at det er gået så vidt.

Det var sådan set det svar de fleste nok havde forventet fra dig. BTW kunne
du ikke lige finde en newsreader, der er lidt lettere at citere fra?
Manglende >'er

Malene P



Bo Warming (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 17-12-06 19:02

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
news:4585750a$0$7235$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal sendes til
> borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
> for at det er gået så vidt.

Så kan jeg også forlange kommunal kompensation hvis jeg ikke fik
topjob fordi jeg stammede fordi talepædagogerne ikke var gode nok?

Nej, man kan ikke få erstatning for manglene politiker-forebyggelse af
folks dårskab



Alucard (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 17-12-06 20:13

On Sun, 17 Dec 2006 17:47:12 +0100, "Malene P"
<malenekors@hotmail.com> wrote:

>BTW kunne
>du ikke lige finde en newsreader, der er lidt lettere at citere fra?
>Manglende >'er

I følge Kim er der intet galt med hans program.... Det er alle os
andre der skal indrette os efter ham... )))))

N_B_DK (17-12-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 17-12-06 21:29

In news:sh5bo2t390kgb41dthg6ddbnleq25hfekq@4ax.com,
Alucard <alucard44@hotmail.com> typed:
> I følge Kim er der intet galt med hans program.... Det er alle os
> andre der skal indrette os efter ham... )))))

Det er jo typisk kommunisters holdning.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Peter Bjørn Perlsø (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 17-12-06 20:26

Malene P <malenekors@hotmail.com> wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:1166369998.837913.53620@79g2000cws.googlegroups.com...
> Malene P skrev:
> > Sikke da et fjols:
> http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A
> > De eneste, der skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået
> > den, Nemlig de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte
> at
> > begå drab.
> >
> > Malene P
>
> Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal sendes til
> borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
> for at det er gået så vidt.

100% enig!


--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

John Doe (17-12-2006)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 17-12-06 21:34

Peter Bjørn Perlsø wrote:
>> Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal
>> sendes til borgerrepræsentationen i København, de
>> bærer i høj grad ansvaret for at det er gået så vidt.
> 100% enig!

Du er vel ikke enig i at kommunen skal betale skaderne efter
voldspsykopaterne???



Peter Bjørn Perlsø (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 17-12-06 22:35

John Doe <spamfighter@boxbe.com> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø wrote:
> >> Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal
> >> sendes til borgerrepræsentationen i København, de
> >> bærer i høj grad ansvaret for at det er gået så vidt.
> > 100% enig!
>
> Du er vel ikke enig i at kommunen skal betale skaderne efter
> voldspsykopaterne???

Jo. Det er dem der ikke har givet Københavns politi beføjelser til at
skyde med skarpt efter aberne.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

John Doe (17-12-2006)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 17-12-06 22:48

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> Jo. Det er dem der ikke har givet Københavns
> politi beføjelser til at skyde med skarpt efter aberne.

Kommunen kan ikke give politiet den slags beføjelser, det burde du vide.



Peter Bjørn Perlsø (17-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 17-12-06 22:57

John Doe <spamfighter@boxbe.com> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø wrote:
> > Jo. Det er dem der ikke har givet Københavns
> > politi beføjelser til at skyde med skarpt efter aberne.
>
> Kommunen kan ikke give politiet den slags beføjelser, det burde du vide.

Min fejl, det skulle være Folketinget, og de er så tæt på...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

@ (17-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 17-12-06 20:28

Kim Larsen wrote:

> Malene P skrev:
>> Sikke da et fjols:
>> http://www.bt.dk/article/20061216/NYHEDER/61216016/1039/A De eneste, der
>> skal betale for den vold og hærværk, er dem, der har begået den, Nemlig
>> de forbaskede "unge mennesker", der i aftes desuden forsøgte at begå
>> drab.
>>
>> Malene P
>
> Johnny Beyer har fuldstændig ret.

nej han er tosset i hovedet

> Regningen skal sendes til
> borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
> for at det er gået så vidt.

hvis en person smadrer en rude ved at kyle en sten gennem den,
er der ene og alene den stenkastende person der har ansvaret for sin egen
handling, så ansvaret for den uorden og det hærværk som er begået er
udelukkende hos hærværksfolkene

alle syge bortforklaringer om andres skyld er det rene vås


det ender vel med at et eller andet tågehoved påstår at det er DMI der har
ansvaret for vejret


N_B_DK (17-12-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 17-12-06 21:33

In news:45859a55$0$3520$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
@ <123@invalid.invalid> typed:

> det ender vel med at et eller andet tågehoved påstår at det er DMI
> der har ansvaret for vejret

Selvfølgelig er det ikke det! det er da vedkommende der formidler
vejrudsigten der er den skyldige, det troede jeg alle vidste...

Problemet i dagens Danmark er at politikerne ALT for længe har formydet det
ene efter det andet, det har frataget folket evnen til at tage ansvar for
deres handlinger.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



N_B_DK (17-12-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 17-12-06 21:25

In news:1166369998.837913.53620@79g2000cws.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal sendes til
> borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
> for at det er gået så vidt.

Du er jo psykopat.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Kim Larsen (18-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-12-06 04:20

John Doe skrev:
> Peter Bjørn Perlsø wrote:
> > Jo. Det er dem der ikke har givet Københavns
> > politi beføjelser til at skyde med skarpt efter aberne.
>
> Kommunen kan ikke give politiet den slags beføjelser, det burde du vide.

Perlsø ved ikke ret meget, og som konsekvens af dette slynger han
meget vrøvl ud.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607@gmail.com


John Doe (18-12-2006)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 18-12-06 07:47

Kim Larsen wrote:
> Perlsø ved ikke ret meget, og
> som konsekvens af dette slynger
> han meget vrøvl ud.

Hvad med at undlade personangreb og istedet debattere emnet?



@ (18-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-12-06 15:25

On Mon, 18 Dec 2006 07:47:16 +0100, "John Doe" <spamfighter@boxbe.com>
wrote:

>Kim Larsen wrote:
>> Perlsø ved ikke ret meget, og
>> som konsekvens af dette slynger
>> han meget vrøvl ud.
>
>Hvad med at undlade personangreb og istedet debattere emnet?
>

DET kan Kim L ikke finde ud af, da alt der skrives som han ikke er
enig i af ham betragtes som personangeb og ukvemsord


--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Kim Larsen (18-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-12-06 04:22

N_B_DK skrev:
> In news:1166369998.837913.53620@79g2000cws.googlegroups.com,
> Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:
> > Johnny Beyer har fuldstændig ret. Regningen skal sendes til
> > borgerrepræsentationen i København, de bærer i høj grad ansvaret
> > for at det er gået så vidt.
>
> Du er jo psykopat.

Nej nej, slet ikke men du opfylder til gengæld nærmest alle kriterier
for påstanden.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607@gmail.com


N_B_DK (19-12-2006)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 19-12-06 09:29

In news:1166412142.635573.17150@j72g2000cwa.googlegroups.com,
Kim Larsen <kl2607@gmail.com> typed:

> Nej nej, slet ikke men du opfylder til gengæld nærmest alle kriterier
> for påstanden.

Muligvis, men jeg mener stadig ikke at at andre skal tage ansvaret for de
handlinger jeg gør, det ligger udelukkende på mine skuldre, går jeg ud og
smadrer naboens bil, kan jeg sq ikke bagefter sige, jamen det er fordi
købmanden har solgt den sidste mælk, og kunden foran mig ikke vil aflevere
den til mig.

Tag for fanden da ansvar for de handlinger i gør, og stop med at giv alle
mulige andre skylden for hvad i gør.

Ovenstående er ment generelt, i alle livets spektrummer, og gælder derfor
ikke kun i sagen om ungdomshuset mod DK.

--
MVH.
N_B_DK
Købes display print til en Panasonic NV-HS1000
Min mail add er gyldig.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste