Så starter underholdningen på TV2 news om ~
Fra : Neuman

Dato : 16-12-06 15:42

Uuhh....det bliver spændende at se om der kommer knippelsuppe til aftensmad.
Jeg holder mig til den italienske vin og chipsposen hjemme på sofaen. Hurra
for TV2 news!!!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-12-06 07:09

Neuman wrote:
> Uuhh....det bliver spændende at se om der kommer knippelsuppe til aftensmad.
> Jeg holder mig til den italienske vin og chipsposen hjemme på sofaen. Hurra
> for TV2 news!!!

Umidbart var demonstranterne oven på det meste af tiden ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 17-12-06 07:37

> Umidbart var demonstranterne oven på det meste af tiden ;)

Det var dårligt TV. ALT for få lemlæstede demonstranter. Jeg så f.eks. gerne
billeder af en hollændervogn der kører over hovedet på en af dem. Så
champagnen må vente....ihhh jeg havde lige glædet mig sådan.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 17-12-06 09:35

Neuman <neuman@hotmail.com> wrote:

> [...]
> billeder af en hollændervogn der kører over hovedet på en af dem. Så
> champagnen må vente....ihhh jeg havde lige glædet mig sådan.

Hvad? Fik de ikke engang brækket et par arme på møgaberne???

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"If guns kill, do pencils cause spelling errors?"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-12-06 01:55

Neuman wrote:
> Det var dårligt TV. ALT for få lemlæstede demonstranter. Jeg så f.eks. gerne
> billeder af en hollændervogn der kører over hovedet på en af dem. Så
> champagnen må vente....ihhh jeg havde lige glædet mig sådan.

Du kan jo gå sammen med Bruun og selv rydde Ungdomshuset.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Neuman

Dato : 18-12-06 02:38

> Du kan jo gå sammen med Bruun og selv rydde Ungdomshuset.

Det ville da være mig en fornøjelse. Det kunne være sjovt at se lortet savet
over af en dysekanon.

Fra : Per Rønne

Dato : 17-12-06 08:10

> [...]

> Jeg holder mig til den italienske vin og chipsposen hjemme på sofaen. Hurra

Ja, jeg kørte igennem Nørrebrogade ved 16-tiden, efter at have været på
Strøget, og så at bilerne blev holdt tilbage af politiet ved starten af
Assistens Kirkegård. Voldsom larm fra rock-musik kunne høres og
lokaliseres til Ungdomshus, og også ved Jagtvej var der stort
politiopbud.

Det var tydeligt at der skulle til at 'ske noget', og det kom da også da
jeg var kommet hjem til Husum. Og da jeg senere kunne høre at de unge
[hvoraf mange tilsyneladende er børn under 18, en stor del endda under
15] ikke alene har stjålet alle juletræerne fra udsalget på Nørrebro
Runddel, men også cyklerne, så kan jeg vist prise mig lykkelig over at
jeg ikke stoppede op.

Så var jeg da vist blevet en cykel fattigere ...

Og hvad med dem der sælger juletræer fra runddelen? Ja, hvem er det
egenlig der står for det?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk