/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Nokia 8210
Fra : Hans-Jacob Møgelmose


Dato : 29-06-01 13:08

Jeg har været uheldig at få en af de 8210'ere der er problemer med...
Jeg købte den d. 23 Maj i Telecom Erhverv (TDC Erhvervs afdelingen) med Vic
15 og ca D. 15 Juni begynder den på det pis med displayet at det går ud....
Min storebror arbejder for Telecom Erhverv så derfor fik han fremskyndet
reperationen lidt men alligevel tog det en uge at få den igen og da jeg er
meget afhængig af at man skal kunne få dat i mig hele tiden er det jo ret
træls men OK
Jeg fik ordnet det og fik opdateret telefonen til en software der var over
et halvt år nyere.....
Der går Præcis en uge og den begynder pludselig igen med det pis med
displayet men jeg får at vide af min storebror at de først skal have nogle
flere hjem af de kontakter til displayet før jeg kan få den til reperation
og det tager ca. 3 uger... desuden havde jeg imellem tidenfået det problem
at min telefon fryser når jeg prøver på at bruge IR funktionen det var der
også før men det er mærkeligt at Nokia ikke har fået rettet den fejl og at
fejlen nu er blevet værre gør det jo ikke bedre.... Før kunne jeg få IR
funktionen til at virke ca. hver 2/3 gang
Igår begyndte min telefon på at den ikke vil finde signal det har jeg aldrig
oplevet da den nærmeste mast ligger ca. 1 kilometer fra mig... og med alle
de telefoner vi har haft (Mange) har der aldrig været problemer...

Spørgsmålet er om det ikke er dårligt fra Nokia/TDC's side at de ikke sige
Bare ærgeligt og stikke mig en ny telefon det virker sgu da dum og de får
heller ikke min anbefaling til at købe en 8210 igen fordi folk ikke skal
tage chancen at brænde inde med en "Mandags-bil" i telefon format....
Jeg kan jo heller ikke sælge den så godt længere......

Jeg køber en 8310 når den kommer og håber på at de ikke har fucket med den
på samme måde.....

--
MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk



 
 
Tom A Jensen (29-06-2001)
Kommentar
Fra : Tom A Jensen


Dato : 29-06-01 14:48


Hans-Jacob Møgelmose <zster@mailme.dk> skrev i en
news:9hhr3s$2rb$1@news.inet.tele.dk...
> men alligevel tog det en uge at få den igen og da jeg er
> meget afhængig af at man skal kunne få dat i mig hele tiden er det jo ret
> træls men OK
> > MVH.
> Hans-Jacob

-----

hej
øhhh gik du ikke i 7 eller 8 klasse ? ,så det der med at du er meget
afhængeligt af at man skal kunne få fat i dig lader vi lige stå lidt
mvh
tom jensen
viborg




Kai Hoffmann (29-06-2001)
Kommentar
Fra : Kai Hoffmann


Dato : 29-06-01 15:38


"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:9hhr3s$2rb$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg har været uheldig at få en af de 8210'ere der er problemer med...
> Jeg købte den d. 23 Maj i Telecom Erhverv (TDC Erhvervs afdelingen) med
Vic
> 15 og ca D. 15 Juni begynder den på det pis med displayet at det går
ud....
> Min storebror arbejder for Telecom Erhverv så derfor fik han fremskyndet
> reperationen lidt men alligevel tog det en uge at få den igen og da jeg er
> meget afhængig af at man skal kunne få dat i mig hele tiden er det jo ret
> træls men OK

Man kan jo gå andre steder hen med den. Selv går jeg ned i EMTS (tror jeg de
hedder) hvor man venter på at de laver den. Fik skiftet front for et par
dage siden, der måtte jeg godt nok vente i 3 kvarter. Det klagede jeg godt
nok også over.

Der er ingen der siger man skal gå til salgsstedet med sin Nokia når der
skal laves noget på den på garantien.
--




Mvh.
Kai Hoffmann

________________

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.



Hans-Jacob Møgelmose (29-06-2001)
Kommentar
Fra : Hans-Jacob Møgelmose


Dato : 29-06-01 16:56

>Der er ingen der siger man skal gå til salgsstedet med sin Nokia når der
>skal laves noget på den på garantien.

Så kan jeg gå ned til Telebutikken i min hjemby og få dem til at se på den?
Det er noget med at den alligevel kommer ud til reperation det samme sted
men et par stykker jeg kender fik bare en ny...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk



Chris b.a.r.f. (29-06-2001)
Kommentar
Fra : Chris b.a.r.f.


Dato : 29-06-01 19:33


"Hans-Jacob Møgelmose" <zster@mailme.dk> wrote in message
news:9hi8fn$gta$1@news.inet.tele.dk...
> Så kan jeg gå ned til Telebutikken i min hjemby og få dem til at se på
den?
> Det er noget med at den alligevel kommer ud til reperation det samme sted
> men et par stykker jeg kender fik bare en ny...

Er du medlem af Club Nokia? Hvis du er, så kan du bare gå ned i en Nokia
butik (adresserne findes på http://www.club-nokia.dk ) og få den byttet med
det samme - så længe du har dit Club Nokia kort (kvitteringen hjælper
osse)....

Mvh.
Chris
: )



Devast8or (29-06-2001)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 29-06-01 22:46

Jeg har samme problem med min telefon (også 8210) men jeg ved ikke om jeg er
medlem af clubnokia, hvordan bliver man det?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Chris b.a.r.f. <fwangerprince@h(o)tmail.com> wrote in message
news:WS3%6.504$DJ5.62887@news010.worldonline.dk...

> Er du medlem af Club Nokia? Hvis du er, så kan du bare gå ned i en Nokia
> butik (adresserne findes på http://www.club-nokia.dk ) og få den byttet
med
> det samme - så længe du har dit Club Nokia kort (kvitteringen hjælper
> osse)....
>
> Mvh.
> Chris
> : )
>
>



Chris b.a.r.f. (30-06-2001)
Kommentar
Fra : Chris b.a.r.f.


Dato : 30-06-01 07:47


"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
news:5F6%6.547$DJ5.74388@news010.worldonline.dk...
> Jeg har samme problem med min telefon (også 8210) men jeg ved ikke om jeg
er
> medlem af clubnokia, hvordan bliver man det?

Du skal bare besøg http://www.club.nokia.dk (korrekt address denne gang
og klik på "Bliv medlem af Club Nokia" - du skal have telefonens IMEI nummer
klar....du får medlemskortet i løbet af mange uger (mit kort kom først efter
12 uger og 2 emails til Club'en...og så fik jeg 2 kort samme dag

<quote fra "Velkommen til Club Nokia" brochure>

Hos Club Nokia hjælper vi dig med at få mest muligt ud af din mobiltelefon.
Uanset hvor du er og uanset hvad du er i gang med. Derfor tilbyder vi dig
den eksklusive Club Nokia Instant Service. Det er ganske enkelt. Får du et
problem med din telefon - uanset hvor og hvornår - går du direkte til et
Club Nokia Service Butik, som du finder over hele Europa. Her vil en
tekniker reparere din telefon mens du venter. Hvis det ikke kan ske på
stedet, overfører vi dine gemte data til en anden telefon, som du kan
beholde. Dette tilbud gælder kun for medlemmer, så medbring dit medlemskort
og - hvis det er muligt - kvitteringen for mobiltelefonen.

</quote>

Kickin' kundeservice fra Nokia, ik'?

Mvh.
Chris
: )





Devast8or (30-06-2001)
Kommentar
Fra : Devast8or


Dato : 30-06-01 13:28

Mange tak, det vil jeg da gøre i en fart.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Chris b.a.r.f. <fwangerprince@h(o)tmail.com> wrote in message
news:tCe%6.602$DJ5.91250@news010.worldonline.dk...

> Du skal bare besøg http://www.club.nokia.dk (korrekt address denne gang

> og klik på "Bliv medlem af Club Nokia" - du skal have telefonens IMEI
nummer
> klar....du får medlemskortet i løbet af mange uger (mit kort kom først
efter
> 12 uger og 2 emails til Club'en...og så fik jeg 2 kort samme dag
>
> <quote fra "Velkommen til Club Nokia" brochure>
>
> Hos Club Nokia hjælper vi dig med at få mest muligt ud af din
mobiltelefon.
> Uanset hvor du er og uanset hvad du er i gang med. Derfor tilbyder vi dig
> den eksklusive Club Nokia Instant Service. Det er ganske enkelt. Får du et
> problem med din telefon - uanset hvor og hvornår - går du direkte til et
> Club Nokia Service Butik, som du finder over hele Europa. Her vil en
> tekniker reparere din telefon mens du venter. Hvis det ikke kan ske på
> stedet, overfører vi dine gemte data til en anden telefon, som du kan
> beholde. Dette tilbud gælder kun for medlemmer, så medbring dit
medlemskort
> og - hvis det er muligt - kvitteringen for mobiltelefonen.
>
> </quote>
>
> Kickin' kundeservice fra Nokia, ik'?
>
> Mvh.
> Chris
> : )
>
>
>
>



Michael Jensen (29-06-2001)
Kommentar
Fra : Michael Jensen


Dato : 29-06-01 23:15

> Er du medlem af Club Nokia? Hvis du er, så kan du bare gå ned i en Nokia
> butik (adresserne findes på http://www.club-nokia.dk ) og få den byttet
med
> det samme - så længe du har dit Club Nokia kort (kvitteringen hjælper
> osse)....
>

www.club.nokia.dk den virker



Chris b.a.r.f. (30-06-2001)
Kommentar
Fra : Chris b.a.r.f.


Dato : 30-06-01 07:31


"Michael Jensen" <michFJERN-DETTEael-h@email.dk> wrote in message
news:9hiueg$1com$1@news.cybercity.dk...

> www.club.nokia.dk den virker

Oops

Mvh.
Chris
: )



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408634
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste