Går venstrefløjen ind for vold mod politie~
Fra : @

Dato : 14-12-06 20:47

Så langt tid det er vennerne der begår volden er det i orden synes
parolen at være på venstrefløjen

men hvis andre gør det samme er det noget rigtig grimt noget

en større forsamling hyklere end den samlede venstrefløj findes ikke

<<<<<
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/12/14/194801.htm?nyheder
Et forslag fra Venstre, Konservative og Dansk Folkeparti gik på at få
Borgerrepræsentationen til at vedtage en afstandserklæring til en
enhver form for vold mod politiet. Det forslag stemte oppositionen
imod, og det tolker de konservative som et udtryk for, at
venstrefløjen "ikke vil være med til at lægge pres på unge
brostenskastende anarkister".
<<<<<

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 21:12

"@" <1[at]invalid.net> wrote in message
> [...]
> imod, og det tolker de konservative som et udtryk for, at
> venstrefløjen "ikke vil være med til at lægge pres på unge

Interessant.
Kommunister har altid godkendt lemlestelse af sagesløse som en
politisk kamp, som de respekterer
Trist men sandt - og at muren faldt så S,R,SF,EL nu *maskerer* deres
voldspsykopati og kommunisme blev altså gjort lidt ekstra tydeligt
idag.

I aviserne idag giver man spalteplads til læserbreve, der gør Ruth
ansvarlig hvis vold ved rydning rammer uskyldige børn......

Ruth har helt ret, når hun i sit sympatiske TV-interview fralagde sig
ansvar for BZ-ragnarok -

- som vort politi muligvis bidrager til bloddiggørelse og
iscenesættelse af, ved ,at de ikke bare tåregasser tyvene ud,.så snart
der er få af dem i huset. Under demo idag havde været et godt
tidspunkt, og alle ville have godtaget løftebrud vedr dato.

Fra : Pjensen73

Dato : 14-12-06 21:16

1[at]invalid.net tastede følgende:
> [...]
> imod, og det tolker de konservative som et udtryk for, at
> venstrefløjen "ikke vil være med til at lægge pres på unge

Selvfølgelig går venstrefløjen ind for vold, når det er i
venstrefløjens interesse. Vi kan jo bare se de venstreorienterede her i
gruppen, som støtter de autonomes vold mod politiet, for at beholde et
hus, som ikke er deres.

Fra : Bertel Brander

Dato : 14-12-06 23:16

@ skrev:
> Et forslag fra Venstre, Konservative og Dansk Folkeparti gik på at få
> Borgerrepræsentationen til at vedtage en afstandserklæring til en
> enhver form for vold mod politiet.

Skal folketinget også, med jævne mellemrum, stemme om
afstandserklæringer til hastighedsoverskridelser,
spirituskørsel, butikstyveri, osv?

For at svare på spørgsmålet fra subject:
Jeg er ikke "venstrefløjen", men kun en lille del,
så jeg kan kun svare for mig selv, og svaret er: Nej.

I øvrigt er jeg enig med Morten Kabell fra artiklen:
"- Socialdemokraterne og de borgerlige skabte det her
problem, fordi de solgte huset i år 2000. Nu er
situationen tilspidset, og derfor er det politikernes
ansvar at undgå, det her ender helt galt, mener han."

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-06 23:42

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> situationen tilspidset, og derfor er det politikernes
> ansvar at undgå, det her ender helt galt, mener han."

Hvis politikere skal forebygge BZ-vold så kan de jo se om Ruth vil
sælge for 50 mio kr skattepenge

eller de kan finde et Sydhavnshus

eller forlange at politiet bruger tåregas og statuerer et eksempel for
al fremtid om at vold og tyveri betaler sig ikke

Men at politi skal stjæle ved at ekspropriere er kommunisme når det er
værst

Fra : Bertel Brander

Dato : 14-12-06 23:51

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message
>
> Hvis politikere skal forebygge BZ-vold så kan de jo se om Ruth vil sælge
> for 50 mio kr skattepenge

Jeg tvivler på at hun vil sælge huset, uanset pris.

> eller de kan finde et Sydhavnshus

Et andet hus kunne være løsningen.

> Men at politi skal stjæle ved at ekspropriere er kommunisme når det er
> værst

Jeg går ikke ind for ekspropriation af Jagtvej 69.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-12-06 00:00

On Thu, 14 Dec 2006 23:16:21 +0100, Bertel Brander skrev:

> Skal folketinget også, med jævne mellemrum, stemme om
> afstandserklæringer til hastighedsoverskridelser,
> spirituskørsel, butikstyveri, osv?

Det bestemmer Folketinget selv. Det ville nok fordre, at der
var en god anledning til det. Som der var god anledning til
det i København, sådan som tingene har udartet sig.

Det er beskæmmende for venstrefløjen, at den ikke ville være
med, for det sender et grimt signal til de unge.

--
"How many legs does a dog have if you call the tail a leg?
Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg." - Abraham

Fra : Bo Warming

Dato : 15-12-06 05:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Det er beskæmmende for venstrefløjen, at den ikke ville være
> med, for det sender et grimt signal til de unge.

Psykologisk lovgivning om "vær sød ikke at myrde politiet idag" er der
en særlig anledning til p.t.

Partierne, der igår ikke ville stemme for forsvar for politiet,
sendte et signal om at tåregas og lignende beskyttelse af politiet er
tiltrængt nytænkning, for københavnerflertal i BR hader de menige,
unge, jyske betjente på en sensationel morderisk måde.

De unge behøver ikke signaler for at mord-forsøge igen, for de er
analfabetiske dyr som ikke tænker, men hader.
De er formbart ler i Adam-diktatorers hånd, og de er pumpet op med
hårde stoffer af Godhedsindustriens rockeragtige bagmænd.

Fra : @

Dato : 15-12-06 18:13

On Fri, 15 Dec 2006 00:00:14 +0100, Henrik Svendsen
<HrSvendsen@msn.com> wrote:

>Det er beskæmmende for venstrefløjen, at den ikke ville være
>med, for det sender et grimt signal til de unge.

ikke være med!!!

de stemte IMOD at tage afstand fra vold mod politiet,

men hva' de kender nok deres vælgere så godt at de ved at disse bruger
vold mod ordensmagten

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 17-12-06 05:26

On Fri, 15 Dec 2006 18:13:12 +0100, @ skrev:

> ikke være med!!!
>
> de stemte IMOD at tage afstand fra vold mod politiet,

Okay. Gør det ikke ligefrem mere klædeligt, om jeg så må sige.

--
"Why shouldn?t truth be stranger than fiction? Fiction, after
all, has to make sense." --Mark Twain

Fra : @

Dato : 15-12-06 18:11

<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Skal folketinget

de venstreorienterede undlod ikke blot at stemme,

de stemte imod!!!!!!!!!!!!!

<<

Fra : Bertel Brander

Dato : 16-12-06 01:06

@ skrev:

> de venstreorienterede undlod ikke blot at stemme,

> [...]

Jeg kender ikke grunden til at de stemte imod, men
jeg kunne let forestille mig at det var fordi
afstemningen i sig selv var latterlig.

Der er, så vidt jeg ved ingen af medlemmerne i
Borgerrepræsentationen der går ind for vold mod
politiet.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-06 01:45

> [...]
> afstemningen i sig selv var latterlig.
>
> Der er, så vidt jeg ved ingen af medlemmerne i
> Borgerrepræsentationen der går ind for vold mod

Jo, EL, S, R og SF mener det er arbejdsrisiko for betjente, som de
ikke skal mindske ved at straffe BZ med ikke at skaffe nyt hus til
dem

At ingen insisterer på tåregas er pinligt - jo de godtager
politilemlestelse

Fra : E.M.

Dato : 16-12-06 11:48

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afstemningen i sig selv var latterlig.
>
> Der er, så vidt jeg ved ingen af medlemmerne i
> Borgerrepræsentationen der går ind for vold mod

Når man stemmer mod at tage afstand fra vold går man ind for det, andet kan
jeg ikke få det til, men det undrer mig slet ikke.

E.M.

Fra : @

Dato : 16-12-06 12:42

On Sat, 16 Dec 2006 01:05:51 +0100, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Jeg kender ikke grunden til at de stemte imod, men
>jeg kunne let forestille mig at det var fordi
>afstemningen i sig selv var latterlig.

er det latterligt at sende det signal til forbryderne der lige nu
besætter Jagtvej 69 at Københavns Borgerrepræsentation ikke billiger
vold mod politiet?

lige nu har de venstreorienterede + De Radikale faktisk sendet det
modstte signal

>Der er, så vidt jeg ved ingen af medlemmerne i
>Borgerrepræsentationen der går ind for vold mod
>politiet.

hvorfor stemte de så imod?

de kunne have undladt at deltage i afstemningen

Fra : Malene P

Dato : 17-12-06 06:27

Efter (endnu engang) begivenhederne i aftes, må man desværre konkludere et
stort JA!

Malene P