Jeg har aktier i BZ, som du har det i Tønd~
Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 11:40

Jeg har aktier i BZ, som du har det i Tønder-døtre

Hvis der er mening i at lade stats-sadister forpeste Tønder-datterens
liv, så skal jeg , trods min ikke-sadisme, have lov at blande mig i
BZ.

Jeg har betalt skat til de piercedes skolegang, investeret i dem, og
har en legitim interesse i en fornuftig opdragelse, så de ikke
stjæler, hærværker og udfører personvold.

Derfor bør Ritt lægge pres på Fogh, at han fyrer politi-toppen, hvis
ikke de rydder huset de første dage af 2007.

At politiet kan frygte modvold er jo kun fordi, de er *alt for
medlidende* med ungdom og derfor ikke bruger militære våben.

Der er ikke klare aldersgrænser, og piger er langt tidligere voksne og
modne end drenge, så formynderi over bøller er mere berettiget end
over småpiger, der højst skader sig selv, hvis de udlejer sig.

Fordi vi får så få børn idag, har magthavere opblæst Jesu ord om børn
som overmennesker, men det må stoppes.

"Barmhjertighed hører hjemme i små grupper" siger Gandhi og ordsprog
og hvis man vil gavne mindreårige, så må man ind i familiegrupper og
have forældres tilladelse - medmindre de mindreårige som dem i BZ har
fortabt deres rettigheder til selvbestemmelse ved at være asociale i
extrem grad