fødesvineriministeriet
Fra : Egon Stich

Dato : 12-12-06 00:57

Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på, hvorfor
fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.
Hvem er først?

MVH
Egon

Fra : Rea721

Dato : 12-12-06 01:05

Egon Stich, skrev noget i stil med:

> Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på,
> hvorfor fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.

Han bør være ude hurtigerer end en lyden af en prut forsvinder.

--
Rea721 AKA Leon Andrea, støtter ytringsfriheden.
http://www.supportdenmark.com

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-12-06 07:09

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Han bør være ude hurtigerer end en lyden af en prut forsvinder.

hehe ... ikke hvis det er én af mine ... så kan det godt gå hen og trække ud

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 01:29

Egon Stich skrev:
> Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på, hvorfor
> fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.
> Hvem er først?

Lad mig se...

Vi forlanger en tilbundsgående undersøgelse, ups, den har vi brugt.

Vi forlanger at ansvaret for fødevarerne bliver flytte til ... tja
.... fødevareministeriet!, ups det har vi prøvet, det gik ikke.

Så må vi forlange at ministeren bliver sat under administration,
nå-nej den har vi også prøvet, uden held.

Så det eneste rigtige argument for at han skal blive
siddende er vel at han, som Helle Ib sagde i tv2-nyhederne,
ikke direkte har gjort noget der i juridisk forstand er
ulovligt.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 12-12-06 07:10

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på, hvorfor
> fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.
> Hvem er først?

Det har jo længe været sådan at det eneste argument DFerne har haft for
ikke at vælte ham, er at et mistillidsvotum mod én minister i realiteten
er et mistillidsvotum mod hele regeringen.

Det 'halvformelle' i denne sag er at kun statsministeren og den
konservative vicestatsminister i forening kan fyre en konservativ
minister. Man må efterhånden undre sig over at Bendt Bendtsen ikke
forlængst har fundet ud af at Barfoed i den stol ikke er et plus for
hverken regering eller Det konservative Folkeparti.

Men det kommer nok nu.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 08:15

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> wrote in message
> Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på,
> hvorfor
> fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.
> Hvem er først?

Kød der er "fryseskadet" smager helt som andet kød og er aldrig
uspiseligt.

Der er ingen liberalistisk ideologi i at godtage, at ikke alle firmaer
skal besøges af en dyr kontrollant hvert år - een kontrollant, der
foretager uvarslede stikprøvebesøg og hvis der påvises VIRKELIG
DÅRLIGT KØD, altså bakterievækst, og KLAR SUNDHEDSFARE fx
botulisme-toxin, så straffes så meget desto hårdere.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 08:44

> [...]
> hvorfor
> fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.

dENNE SAG ER -- ligesom DSB-asbestsagen - ikke engang en storm i et
glas vand -

det er et vindstød i en typisk, mikroskopisk journalisthjerne.

Noget langt vigtigere - hvem evner at finde en emailadresse på
Faderhuset?

Jeg tror jeg vil foreslå dem lejemål hos mig, så de har en base nær
Ungeren i kommende krig

Fra : Sten Schou

Dato : 12-12-06 14:59

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
> Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på,
> hvorfor
> fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.
> Hvem er først?

Jeg har ikke læst rapporten,så det er lidt svært at bedømme, hvad med dig?

Hilsen Sten

Fra : Egon Stich

Dato : 12-12-06 15:39

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har ikke læst rapporten,så det er lidt svært at bedømme, hvad med dig?
>
> Hilsen Sten

Man har alene hørt "forskræppene".
Men det har jo vist sig også at være rigeligt, og men solid baggrund i
erfaringer med borgerlige politikere, der gribes med bukserne nede, er det
vel ikke urimeligt, at spørge som jeg gjorde?

På nuværende tidspunkt, timer efter at rapporten er offentliggjort i sin
helhed, har man jo allerede set de første forkølede forsøg på
bortforklaringer.

MVH
Egon

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-12-06 20:52

Egon Stich skrev:
> Nu glæder man sig til at læse alle højrefløjsernes forklaringer på, hvorfor
> fødevareministeren ikke helt af sig selv bør gå.

Det lader til at han får sparket:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article252506.ece

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 21:26

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Det lader til at han får sparket:

Nej - du og EB er igen helt gal på den.
Han gik selv selvom han ikke har svinet med mad eller afholdt færre
kontroller end sin forgænger, og ingen kan sandsynliggøre at der
opstår mindre salmonella eller diarre ved at man betaler en massse
dyre rutinekontrollanters papirnusseri

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-12-06 21:41

Bo Warming skrev:

> Nej - du og EB er igen helt gal på den.
> Han gik selv

Da alternativet var at han ellers var blevet
sat af, valgte han fornuftigt nok at gå af.
På samme måde som Fogh selv valgte at gå
af i sin tid.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 21:48

> Da alternativet var at han ellers var blevet
> sat af, valgte han fornuftigt nok at gå af.
> På samme måde som Fogh selv valgte at gå
> af i sin tid.

Og igen har du sjusk og manglende præcision i dine formuleringer, for
Bendt BEndtsen og Fogh har forsvaret Barfoed og sagt han burde blive
og man viulle have støttet ham, - især Konservative mente at han kunne
være blevet og redet stormen af, så dine sparkeforenklinger er FEJL
OGså vedr pædofili og BZ har du hængepartier du er flygtet fra - og de
er relevantere så kom igen menvær PRÆCIS og definer dine ord så ikke
alt bliver børnehavesnak.

Fra : Bertel Brander

Dato : 13-12-06 21:54

Bo Warming skrev:

> [...]
> man viulle have støttet ham, - især Konservative mente at han kunne være
> blevet og redet stormen af, så dine sparkeforenklinger er FEJL

Hvad hjælper det at Fogh og Bendt ville støtte ham
hvis Pia vil give ham sparket?

> OGså vedr pædofili

Findes der nogen sag som du ikke skal have blandet pædofili ind i?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 13-12-06 22:06

> Hvad hjælper det at Fogh og Bendt ville støtte ham
> hvis Pia vil give ham sparket?

Et spark der kun kom da hun havde sikkerhed for nul valg

> Findes der nogen sag som du ikke skal have blandet pædofili ind i?

Du har det svært med at du aldrig har dokumentation for dine
skades-opdigtning vedr kærtegn som børn ber om?
Selvfølgelig er synspunkter som dine katastrofale for dansk
børnevelfærd.
At ævlet om kød fylder så meget i journalistordonani er kun fordi man
skammer sig over sin korruption vedr BZ og pædofili - det hele h
hænger sammen

Fra : CZDGN

Dato : 14-12-06 18:43

On Wed, 13 Dec 2006 22:06:07 +0100, Bo Warming wrote:

> det hele h
> hænger sammen

Aner man lidt konspirationsteori her?

--