Vores første WBA Mester - nogensinde. Bred~
Fra : Patruljen

Dato : 11-12-06 17:24

Jeg har netop stået ved en togstation og betragtet billedet af
Bredahl.

" Vores " Nørrebrodreng. Jeg har beundret fyren fra, han var helt ung.
En sympatisk, usnobbet fyr.
Som gik lidt stille rundt i hjørnerne og blev Danmarks første
virkelige Champ.

Der er ikke meget anledning til debat, her. Jeg ved det. Men har blot
brug for at udtrykkke, at det smerter mig dybt - At se ham sådan. Jeg
skammer mig over, hvad mennesker gør ved hinanden

http://ekstrabladet.dk/112/article251551.ece

Regards Bruun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-12-06 17:58

Patruljen wrote:
> [...]
> brug for at udtrykkke, at det smerter mig dybt - At se ham sådan. Jeg
> skammer mig over, hvad mennesker gør ved hinanden

Den ene voldsepisode er vel ikke værre end den anden?

Det eneste man kan sige til det, er at sandsynligheden for en eks-bokser
kommer i slagsmål ifht til vi andre, er nok betragteligt større.

Det er så en grund mere til ikke at ynke ham mere end alle andre
voldsofre/mænd.

/FL

Fra : Patruljen

Dato : 11-12-06 18:25

Frank Leegaard skrev:

> Den ene voldsepisode er vel ikke værre end den anden?

Hvor kan du læse den holdning i teksten ? Hvad syntes du egentlig, der
er skrevet i den sidste sætning ? Kunne du svare, venligst -

> Det eneste man kan sige til det, er at sandsynligheden for en eks-bokser
> kommer i slagsmål ifht til vi andre, er nok betragteligt større.

Fordi man kan prale med, at have smadret en flaske i hovedet på en
verdensmester, der intetanende gik forbi ?

> Det er så en grund mere til ikke at ynke ham mere end alle andre
> voldsofre/mænd.

Du overrasker mig. Victims - aren`t we all. Er du medlem af Faderhuset
?

Regards Bruun

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-12-06 18:56

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Frank Leegaard skrev:

> [...]

> voldsofre/mænd.

Du overrasker mig. Victims - aren`t we all. Er du medlem af Faderhuset

Hvor kommer Faderhuset ind, jeg mener de tager afstand fra vold.

Mvh Kurt

Fra : Patruljen

Dato : 11-12-06 19:00

Kurt H. Nedergaard skrev:
> [...]
> ?
>
> Hvor kommer Faderhuset ind, jeg mener de tager afstand fra vold.

Der sættes skråstreg mellem offer og voldsudøver. Begge er altså
dybest set ofre. Faderhuset tror vel på tilgivelses - paragraffen,
ligegyldigt hvad helvede du har lavet, som gode kristne?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-12-06 20:04

"Patruljen" skrev i en meddelelse

>Der er ikke meget anledning til debat, her. Jeg ved det. >Men har blot
>brug for at udtrykkke, at det smerter mig dybt - At se >ham sådan. Jeg
>skammer mig over, hvad mennesker gør ved hinanden

Ja det samme her Bruun helt enig , shit hoveder der gør sådan noget. Og 3
skulle der også til.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Henri Gath

Dato : 11-12-06 21:48

[...]

Håber, at gerningsmændene får besøg af Johnnys venner......