TILGIVELSE: Kun tre timers anholdelse for ~
Fra : Ole Lund

Dato : 10-12-06 23:19

Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

>I Kina kan købes en pistol der skyder chips ind i folk og de autonome
>som jeg stopper i hærværk er for berusede til at opdage hvsi en sådan
>milimeterstor chips blev skudt ind i deres krop a la elektronisk
>fodlænke.
>Så kunne alarm gå når skadedyrene nærmede sig ejendom der tidligere er
>hærværket imod af vedkommend

Hvorfor ikke sådan chip på alle mennesker? jeg har haft
synlig splint i storetå i flere år, og det har aldrig generet.
Os, som er lovlydige, har intet at frygte

>Jeg har dræbt rotter og sangfugle (for at muntre min kones katte op
>med halvdødt legetøj, som de dræbte færdigt)

Min lille kat kan heller ikke finde ud af at fange mad selv, men
min tidligere kat, som var en udendørskat, kunne godt. Omvendt
fangede den dyr til mig, som den slæbte indenfor

Hvis man ikke fodrer sine katte så meget, vil de lære at fange
mad selv. Det samme gør sig gældende for mennesker, hvilket
Glistrup havde 100% forstået

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 07:14

"Ole Lund" <dk@dk.dk> wrote in message news:elhtkk$3ut$1@aioe.org...

> Hvorfor ikke sådan chip på alle mennesker? jeg har haft
> synlig splint i storetå i flere år, og det har aldrig generet.
> Os, som er lovlydige, har intet at frygte

LAd os starte med pilot projekt med fx alle ungmuslimer af hankøn i
København

Jeg fik fiskekrog i skinneben og den udstødtes efter en måned - jeg
ved ikke om erfaringer med chips, der er mindre, men ofte kan man lade
den mistæntke ringe fra sin mobiltelefon og derved have viden om hvor
han er på alle tider

Elektronisk fodlænke med metalbånd om ankel er det som vi er landet på
p.t. efter at Sverige i ti år har haft fine erfaringer med det

Det bør bruges tusind gange mere og er billigt

> Min lille kat kan heller ikke finde ud af at fange mad selv, men
> min tidligere kat, som var en udendørskat, kunne godt. Omvendt
> fangede den dyr til mig, som den slæbte indenfor

Vore velfodrede katte har bragt os mange rotter, men da de var små
blev de gjort rovdyr af mig ved at jeg skød fugle og især når de
skulle slås helt ihjel af killingen så kom den i ekstase

En stor due hr de nedlagt - og kunne ikke slæbe

> Hvis man ikke fodrer sine katte så meget, vil de lære at fange
> mad selv. Det samme gør sig gældende for mennesker, hvilket
> Glistrup havde 100% forstået

Ja, al narkomani og sindsyge er skabt af den forkælende
godhedsindustri