BZ-apologeter er onde. Nazi-apologeter er ~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 15:15

BZ-apologeter er onde. Nazi-apologeter er ufarlige.

De der opreklamerer de unges vold, hærværk, tyveri til kunst og
heltegerning, happening og undskyldeligt er fjender af
menneskerettighedere og af deres medborgeres trivsel.

De puster til ilden mht blodsudgydelser og borgerkrig og et vildt
voksende kriminalitetsproblem

De bør verbalt tvinges til at svare

og de bør ikke flygte som Hans Joergensen.

Selv hvis nazier med forsæt myrdede en million jøder i kz for knap et
århundred siden, så er det en ufarlig hobby at argumentere imod
overdrivelser på videnskabelig - eller anden - basis.

Der er jo ikke optræk til at nogen vil gasse ½ mio muslimer i DK og
bruge historien som alibi.

Pædofil-apologeter er også folk med en ufarlig hobby - men Ritt, Hanne
Bech-Hansen og det øvrige voldsforgudende slæng er alvorligt farlige
for DK

Hans Joergensen forsvarer voldtægt ved at påstå at vold kræver at
noget smadres. Det er bare ord, så lad os tolerere hans sindsyge. Men
er det kloge ord, at staten kun skal gribe ind, hvis fysisk
uigenkaldelig skade?

Skal politiet opfordre til flere og værre happenings som de gjorde ved
at løslade efter 3 timer, da overgreb mod Bandholm hotel?

Malingbomber er da vold og hærværk, selvom jeg oftest har kunne
fjerne vandbaseret maling fra visse overflader ved hurtigt at slæbe
vand til hærværksstedet, så er malingvolden et hærværk som politiet
burde tvinge de unge til kollektivt at erstatte ved at konfiskere
deres vindjakker som pant.

Inat hærværkede de sortklædte BZ-aktivister, og jeg løb ud og foreslog
respekt for ytringsfrihed. De væltede som svar min skraldespand, så
fortovet blev en svinesti, og de insisterede jeg skulle komme helt ud
til dem og få tæv.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-12-06 18:30

Bo Warming wrote:
> De bør verbalt tvinges til at svare
> og de bør ikke flygte som Hans Joergensen.

Det giver ingen mening at svare på dit sludder da du bliver ved med
at fordreje mine svar til mere sludder, derfor gør jeg det ikke altid.

> Hans Joergensen forsvarer voldtægt ved at påstå at vold kræver at

Jeg forsvarer voldtægt? er du igang med at bede om endnu en
injurieranklage? eller hvad?

> noget smadres. Det er bare ord, så lad os tolerere hans sindsyge. Men

??

> Skal politiet opfordre til flere og værre happenings som de gjorde ved
> at løslade efter 3 timer, da overgreb mod Bandholm hotel?

Ved du hvordan den slags virker? de holdt folk indtil de havde fået
afhørt dem, så løslader man og anklager dem for hvad det nu er.. det
giver ikke mening at holde folk længere når man har afhørt dem.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 20:07

> Jeg forsvarer voldtægt? er du igang med at bede om endnu en
> injurieranklage? eller hvad?

Mandagsmødet vil vist spilde retsvæsenets resourcer på sag mod
politidirektørinden, der har kaldt dem forkælede børn. Er du også til
chikane mod fri debat og ytringsfrihed?

> Ved du hvordan den slags virker? de holdt folk indtil de havde fået
> afhørt dem, så løslader man og anklager dem for hvad det nu er.. det
> giver ikke mening at holde folk længere når man har afhørt dem.

Overfor så menneskehadende perfide overfald som hvad BZ byder
faderhuset, bør og kan politi varetægtsfængsle for et par uger

I dine forsøg på at benægte at der er vold og hærværk i
BZ-malingvolden i Bandholm, som du har erkendt er sket, påstår du at
kun hvis ting er smadret er der et problem.

Selv jeg der afdramatiserer voldtægt i visse tilfælde, mener ikke at
pigen kun skal beskyttes hvis blødende sår, men din BZ-apologi er
pinlig fordi den skaber VOLDTÆGTS-apologi

Når man forsvarer skadedyr som du gør, så vikler man sig ind i
selvmodsigelser. Voldspsykopaternes had mod menneskeheden giver
afslørende resultater og er svær at undskylde

Aviserne skriver at de unge forlangte frigivelse efter tre timer,
ellers ville de modsætte sig anholdelse, og vort lallende
pro-BZ-politi valgte derfor at fritgive alle efter 3 timer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 03:40

Bo Warming wrote:
> Mandagsmødet vil vist spilde retsvæsenets resourcer på sag mod
> politidirektørinden, der har kaldt dem forkælede børn. Er du også til
> chikane mod fri debat og ytringsfrihed?

Ingen kommentarer til en skid, jeg har intet hørt om sådan.

> Overfor så menneskehadende perfide overfald som hvad BZ byder
> faderhuset, bør og kan politi varetægtsfængsle for et par uger

Nej.

> I dine forsøg på at benægte at der er vold og hærværk i
> BZ-malingvolden i Bandholm, som du har erkendt er sket, påstår du at
> kun hvis ting er smadret er der et problem.

Ingen kommentarer

> Selv jeg der afdramatiserer voldtægt i visse tilfælde, mener ikke at
> pigen kun skal beskyttes hvis blødende sår, men din BZ-apologi er
> pinlig fordi den skaber VOLDTÆGTS-apologi

Jeg er 100% uenig.

> Når man forsvarer skadedyr som du gør, så vikler man sig ind i
> selvmodsigelser. Voldspsykopaternes had mod menneskeheden giver
> afslørende resultater og er svær at undskylde

Det er dig der forsvarer skadedyr, jeg forsvarer mennesker.

> Aviserne skriver at de unge forlangte frigivelse efter tre timer,
> ellers ville de modsætte sig anholdelse, og vort lallende
> pro-BZ-politi valgte derfor at fritgive alle efter 3 timer

Det eneste jeg har læst var at de var blevet frigivet, fair nok, de
havde ikke gjort noget særligt.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 05:37

> Ingen kommentarer til en skid, jeg har intet hørt om sådan.

Jo du har. Jeg citerede ordret med kildeangivelse for et par dage
siden
Ritt og Hanne BEck-Hansen mødtes i huset i tirsdags og ironiserede
over dets barnligheder og straks kom pressemeddelelse fra de unge om
at "man kalder ikke folk for børn, hvis man vil i dialog med dem"

OG at de havde krav på "TAKT"

- flere aviser citerede dem for dette, der ikke var en vits -
- og Ekstrabladet viste samme dag det ulovlige morder-tårn, hvor de
unge taktfulde skriver "Til helvede med Ruth, vi blir" og der er
skyts til mord-formål omkring tårnet på Jagtvej69-taget.

> Nej.

JOH, Politiet står meget frit mht isolationsfængsling på mistanke
Dommerne adlyder dem blindt og man kan altid finde en undskyldning for
fx at optrevle forbrydernes netværk i ugelange ventetider - tidligere
var det ofte måneder og loven er ikke ændret

> Ingen kommentarer

Konsekvensen af dine ord er at du er voldtægts-apologet. Velkommen i
klubben. Men jeg er det ikke på din menneskefjendske måde

> Det eneste jeg har læst var at de var blevet frigivet, fair nok, de
> havde ikke gjort noget særligt.

Hvis jeg brød ind i din lejlighed og svinede og råbte og skreg og børn
på stedet traumatiseredes og jeg kort inden havde begået omfattende
malinghærværk , som ikke blev pågrebet - hvad mener du så jeg skulle
have af straf?

Tre timers forhør og ikke andet?

Heldigvis er Glistruplovforslag om maskeringsforbud blevet til lov, så
vi kender ansigterne og ved at det er de samme der udførte
malinghærværk mod samme lokaler, som var vaneforbrydere i Bandholm
forleden.

Selvfølgelig er det værre når ætsende malilngbomber rammer gamle
Glistrup i øjet som 1.5.83 - hvad de heller ikke straffedes for

Politiet der forhørte mig som vidne oplyste, at det var dengang ikke
vandbaseret maling BZ brugte men farlig alkyd.

Glistrup mener du vel havde været ude om sig, selv, ved at stå på en
talerstol og snakke skattepolitik?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 09:25

Bo Warming wrote:
> [...]
> unge taktfulde skriver "Til helvede med Ruth, vi blir" og der er
> skyts til mord-formål omkring tårnet på Jagtvej69-taget.

Hvor fanden ser du at nogle vil lave en sag mod Hanne Bech-Hansen?
Du laver ikke en skid andet end at gætte og gætte og spekulere og
gætte, hold dig til facts.

> [...]
> fx at optrevle forbrydernes netværk i ugelange ventetider - tidligere
> var det ofte måneder og loven er ikke ændret

Så må du jo få ændret på loven, hvis det er hvad du vil have.

> Konsekvensen af dine ord er at du er voldtægts-apologet. Velkommen i
> klubben. Men jeg er det ikke på din menneskefjendske måde

NEJ JEG ER IKKE. FAT DET!

> [...]
> på stedet traumatiseredes og jeg kort inden havde begået omfattende
> malinghærværk , som ikke blev pågrebet - hvad mener du så jeg skulle

"De vil blive sigtet for ulovlig indtrængen", var det ikke sådan der
blev sagt?

> Glistrup mener du vel havde været ude om sig, selv, ved at stå på en
> talerstol og snakke skattepolitik?

Ingen kommentarer.

// Hans
--