De værste sindsyge - overgår de BZ?
Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 22:57

De værste sindsyge, overgår de BZ?

Det er velkendt at folk med al for god tid skaber sig fjendebilleder
og nabokonflikter

Sindsyge der oplever små blå mænd, der byder dem at myrde, får
behandlingsdom, hvis mordforsøg.

Mange på lukket afdeling er dog blevet voldelige af et narkomiljø, og
deres patientstatus er skabt, fordi psykiatere vil have bevilginger og
aftage medicinalfabrikkernes adfærds-modificerende, dyrt stat
sstøttede psykofarmaka

Der er milliardindtægter i disse studehandler.

Religiøse sekter kan altid kaldes sindsyge af konkurrenter, og de kan
være uskadelige som Faderhuset, eller de kan være voldspsykopatiske,
som BZ siger de er og ofte virkelig er.

Hvad mon motiverer dem til at trænge ind i kirker, hoteller, hjem og
chikanere blot for at chikanere?

Hvis sindsygbegrebet skal have mening, så er det nærliggende at se dem
som ramt af forurettelse og megalomani, der gir opfindelse af fetich
og fjendebillede.

Ingen behandling vil gavne dem, tror jeg.

De vil være indianere i egen cowboyfilm og hærværker derfor for at
føle sig magtfulde.

De kan næppe få sig til at tro, at de gavner den tredie verden ved at
smadre banker og 7-11-butikker.

Hvad kan være forklaringen?

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-12-06 00:25

Bo Warming skrev:
> De værste sindsyge, overgår de BZ?
>
> Det er velkendt at folk med al for god tid skaber sig fjendebilleder og
> nabokonflikter

Har du "al for god tid"?

> [...]
> psykofarmaka
>
> Der er milliardindtægter i disse studehandler.

I BW's verden kan man ikke blive syg, det er kun
noget lægerne finder på for at kunne stjæle folks
penge.

> Hvad mon motiverer dem til at trænge ind i kirker, hoteller, hjem og
> chikanere blot for at chikanere?

Mon ikke det er et forsøg på at få lov til at beholde
deres hus?

> Hvis sindsygbegrebet skal have mening, så er det nærliggende at se dem
> som ramt af forurettelse og megalomani, der gir opfindelse af fetich og
> fjendebillede.

Er det dig selv du taler om med:
"der gir opfindelse af fetich og fjendebillede"?

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 03:12

"Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> Har du "al for god tid"?

Jeg sidder ikke og sumper alle døgnets vågne timer med øl som
sutterene i Ungdsomshusets have gør hele sommeren
Se hvor mange originale indlæg jeg beriger debatten med

> I BW's verden kan man ikke blive syg, det er kun
> noget lægerne finder på for at kunne stjæle folks
> penge.

Skurkene er især ude efter meningskontrol og at gøre vælgere til
viljeløse zombier via psykiatri

De pusher folk til at fattiggøre sig med køb af skadelig kemi fra
medicinalfabrikkerne der er i loge med lægerne

Selv bruger jeg aldrig medicin dvs kan aldrig kaldes sindsyg - kun
"whisky og smør som et danskj ordsprog kalder eneste medicin der
virker

> Mon ikke det er et forsøg på at få lov til at beholde
> deres hus?

Det er et stjålet hus og de har aldrig haft skøde på det

> Er det dig selv du taler om med:
> "der gir opfindelse af fetich og fjendebillede"?

Man har lov at kaste med verbale sten selvom man bor i glashus selv,
jeg dog kun meget lidt, men fejlfri er jeg ikke

Fra : Bertel Brander

Dato : 09-12-06 23:18

Bo Warming skrev:

> Jeg sidder ikke og sumper alle døgnets vågne timer med øl som sutterene
> i Ungdsomshusets have gør hele sommeren
> Se hvor mange originale indlæg jeg beriger debatten med

"beriger" var nok ikke det ord jeg ville have valgt.

> [...]
>
> Selv bruger jeg aldrig medicin dvs kan aldrig kaldes sindsyg - kun
> "whisky og smør som et danskj ordsprog kalder eneste medicin der virker

Så jeg har ret i at du mener at man ikke er syg,
det er kun noget lægerne bilder folk ind?

Dør man også kun for at bedemændene kan tjene på
at begrave en?

De har fået brugsretten af kommunen.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 09-12-06 23:59

> "beriger" var nok ikke det ord jeg ville have valgt.

Men du finder min nytænkning interessant nok til både at læse og
svare

> Så jeg har ret i at du mener at man ikke er syg,
> det er kun noget lægerne bilder folk ind?

Det meste som lægerne behandler er psykosomatisk , evt overvejende
skabt af lav selvtillid, der giver dårligt immunforsfvar

Indbildt syge kommer dertil

> Dør man også kun for at bedemændene kan tjene på
> at begrave en?

Vi er skabt til at dø og læger forsinker det kun sjældent
Ingeniører og storbønder , der har øget madproduktion har skabt en vis
med FÅ år øget forventet restlevetid for 40 årige og en kollosalt
forlænget for 0-årige idet især den nemme nedsættelse af
spædbarnsdødelighed er hovedårsag til forlænget gennemsnitslevetid

> De har fået brugsretten af kommunen.

Mundtligt tilsagn der gik på den valgperiode som er det eneste
politikere kan planlægge om, når de ikke lader skøde tinglyse

Siden erstattedes tilsagnet klart af en kontrakt med tre måneders
opsigelse

Mener du Faderhuset skal straffes for dennne kommunal-fortid som de
aldrig har haft med at gøre?

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-12-06 00:17

Bo Warming skrev:

> Det meste som lægerne behandler er psykosomatisk , evt overvejende skabt
> af lav selvtillid, der giver dårligt immunforsfvar
>
> Indbildt syge kommer dertil

Var det ikke nemmere at skrive: ja.

> [...]
> forlænget for 0-årige idet især den nemme nedsættelse af
> spædbarnsdødelighed er hovedårsag til forlænget gennemsnitslevetid

Skal den vrøvle historie tolkes som et ja?

> [...]
>
> Siden erstattedes tilsagnet klart af en kontrakt med tre måneders opsigelse
>
> Mener du Faderhuset skal straffes for dennne kommunal-fortid som de

Jeg protestrede blot mod at du påstod at de unge havde stjålet
huset, hvilket de ikke har.

Jeg mener at kommunen gjorde en stor fejl ved at fratage
de unge retten til huset.
En let løsning på problemet var at Faderhuset solgte huset
til den font der vil købe det og give de unge brugsretten.
Men det lader til at Faderhuset gør en stor ære i ikke
at sælge, og så må kommunen finde en anden løsning.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 04:17

> Var det ikke nemmere at skrive: ja.

Psyko-somatik er kompliceret og jeg tilstræber videnskabelighed

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved
enkelt årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Justus von Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

> Skal den vrøvle historie tolkes som et ja?

Du spørger om bedemænd. Jeg berører ikke disse. Tænk, læs.

> Jeg protestrede blot mod at du påstod at de unge havde stjålet
> huset, hvilket de ikke har.

Når man bor i hus som andre har skøde på og man volder mod de
retmæssige ejere er man tyv

> Jeg mener at kommunen gjorde en stor fejl ved at fratage
> de unge retten til huset.

De havde en anelse ret i firserne hvor de søgte at myrde Glistrup i
Fælledparken og de har fortabt al ret FLERE GANGE sidenhen

> En let løsning på problemet var at Faderhuset solgte huset

En let løsning på mine problemer er at du fik TV2 til at bytte deres
monopol med min cykel
Det er lige så urimelig en løsning

> til den font der vil købe det og give de unge brugsretten.
> Men det lader til at Faderhuset gør en stor ære i ikke
> at sælge, og så må kommunen finde en anden løsning.

Faderhuset står for vigtige menneskerettigheder og gamle dyder bl.a.
ejendomsret.
Accept af tyveri, vold og hærværk vil de bekæmpe, så de er
samfundsgavnlige hvad voldspsykopaterne aldrig er

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-12-06 19:57

Bo Warming skrev:
> [...]
> årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette." Justus von
> Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Lange ubrugelige citater fra længst afdøde filosoffer
kan man få, men et ærligt ja/nej svar kan man ikke få.

> Du spørger om bedemænd. Jeg berører ikke disse. Tænk, læs.

Jeg forsøger blot at drage en parallel.
Og du afviser stadig at svare med et simpelt ja/nej.

> Når man bor i hus som andre har skøde på og man volder mod de retmæssige
> ejere er man tyv

De unge har ikke stjålet huset, så de er ikke tyve.

> De havde en anelse ret i firserne hvor de søgte at myrde Glistrup i
> Fælledparken og de har fortabt al ret FLERE GANGE sidenhen

De har aldrig forsøgt at myrde Glistrup.

> [...]
> ejendomsret.
> Accept af tyveri, vold og hærværk vil de bekæmpe, så de er
> samfundsgavnlige hvad voldspsykopaterne aldrig er

Faderhuset har naturligvis ret til at lade være med at
sælge huset.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 21:00

> Lange ubrugelige citater fra længst afdøde filosoffer
> kan man få, men et ærligt ja/nej svar kan man ikke få.

> Jeg forsøger blot at drage en parallel.
> Og du afviser stadig at svare med et simpelt ja/nej.

Mener du at alle spørgsmål kan besvares med ja eller nej?

Fx Er du holdt op med at tæve din kone?

> De unge har ikke stjålet huset, så de er ikke tyve.

Så er de besættelses-terrorister som fortidens nazier

> De har aldrig forsøgt at myrde Glistrup.

At søge at smide en gammel mand i søen og bombardere fredelige
familier bla. min ½ årige søn med ætsende malingbomber vidner om
mordLYST'

> Faderhuset har naturligvis ret til at lade være med at
> sælge huset.

Og at det ikke er ryddet forlængst beviser korruption - vort retsvæsen
holder med psykopaterne trods deres voldskriminalitet igenigenigen

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-12-06 00:12

Bo Warming skrev:

> Mener du at alle spørgsmål kan besvares med ja eller nej?

Jeg gentager lige spørgsmålet:
"Dør man også kun for at bedemændene kan tjene på
at begrave en?"

Jeg mener at det er ret ligetil at besvare med et
ja eller nej.

> Så er de besættelses-terrorister som fortidens nazier

At de unge ikke umiddelbart forlader huset gør dem
ikke til nazistiske terrorister.

> Og at det ikke er ryddet forlængst beviser korruption - vort retsvæsen
> holder med psykopaterne trods deres voldskriminalitet igenigenigen

Har du nogen som helst grund til at tro at nogen person i
skattevæsnet har mod taget penge for at lade de unge blive?

Jeg ser mere den lange ventetid som et bevis på vores
retsvæsens generelle langsommelighed og grundighed.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 01:00

Bertel Brander wrote:
> At de unge ikke umiddelbart forlader huset gør dem
> ikke til nazistiske terrorister.

Nej tak.

Nærmest er man nok bare lidt stædig :)

> Har du nogen som helst grund til at tro at nogen person i
> skattevæsnet har mod taget penge for at lade de unge blive?

Bo har jo en idé om at hvis man ikke kan bevise at det er forkert,
så må det jo være rigtigt.
Fx. mener han at det beviser at strømmen ikke er betalt, og at der
var miltbrand på den konfetti de ubeskyttede brugere af Ungdomshuset
smed hos Faderhuset på Lolland.

> Jeg ser mere den lange ventetid som et bevis på vores
> retsvæsens generelle langsommelighed og grundighed.

Jah, retsvæsnet er nogle sløve padder :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 06:44

Er du holdt op at tæve din kæreste. Svar ja eller nej.

> Jeg gentager lige spørgsmålet:
> "Dør man også kun for at bedemændene kan tjene på
> at begrave en?"

Selvfølgelig ikke men hvorfor skifter du emne totalt?

> [...]

> Jeg ser mere den lange ventetid som et bevis på vores
> retsvæsens generelle langsommelighed og grundighed.

Selvfølgelig behøver en nok så grundig domstol ikke FEM ÅR på at
afgøre at den der har skøde har ejendomsret

Du er mere naiv end nogen nazist der troede på dolkestødslegenden og
al Goebbelspropaganda

Fra : Bertel Brander

Dato : 11-12-06 20:40

Bo Warming skrev:

> Er du holdt op at tæve din kæreste. Svar ja eller nej.

De to spørgsmål kan ikke sammenlignes.
Jeg har aldrig tævet min kæreste.

> Selvfølgelig ikke men hvorfor skifter du emne totalt?

Se det var faktisk muligt at svare på spørgsmålet.
Som jeg skrev var det en parallel.

> Selvfølgelig behøver en nok så grundig domstol ikke FEM ÅR på at afgøre
> at den der har skøde har ejendomsret

Jeg synes at du skal fortælle det til justits Lene, jeg er sikker
på at hun er åben for forslag til effektiviseringer af domstolene.

> Du er mere naiv end nogen nazist der troede på dolkestødslegenden og al
> Goebbelspropaganda

Igen lyver BW sine modstandere værre end nazister med det
formål at fremme nazismen.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-12-06 00:28

> De to spørgsmål kan ikke sammenlignes.
> Jeg har aldrig tævet min kæreste.

JEg beviste at ja-nej spørgsmål er ofte TÅBELIGE og bør ikke besvares

> Se det var faktisk muligt at svare på spørgsmålet.
> Som jeg skrev var det en parallel.

Hvis du vil vide noget så omskriv til et forståeligt spørgsmål
og begrund relevans

> Jeg synes at du skal fortælle det til justits Lene, jeg er sikker
> på at hun er åben for forslag til effektiviseringer af domstolene.

Og indtil du får hende til forbedringer bør kun ske dom mod vold,
tyveri og tyvsk bedrag
og domme bør være milde når alt roder og forsinkes

Fra : Bertel Brander

Dato : 12-12-06 20:09

Bo Warming skrev:
> "Bertel Brander" <bertel@post4.tele.dk> wrote in message

> JEg beviste at ja-nej spørgsmål er ofte TÅBELIGE og bør ikke besvares

Du beviste endnu en gang at du har svært ved at besvare
selv simple spørgsmål.

--
Just another homepage:
http://damb.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 00:57

Bo Warming wrote:
> At søge at smide en gammel mand i søen og bombardere fredelige
> familier bla. min ½ årige søn med ætsende malingbomber vidner om
> mordLYST'

Han havde såmend nok godt af et bad :)

Hvorfor tager man små bitte børn med til sådan noget hvor der er
stor risiko for at blive angrebet? er det ikke temmeligt uansvarligt
synes du? :)

Ja, vi er nemlig så dejlige :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : ThomasB

Dato : 11-12-06 01:41

> Hvorfor tager man små bitte børn med til sådan noget hvor der er
> stor risiko for at blive angrebet? er det ikke temmeligt uansvarligt
> synes du? :)

Ja, det skulle Benjamins forældre have tænkt på

Fra : Bo Warming

Dato : 11-12-06 05:14

> Han havde såmend nok godt af et bad :)
>
> Hvorfor tager man små bitte børn med til sådan noget hvor der er
> stor risiko for at blive angrebet? er det ikke temmeligt uansvarligt
> synes du? :)

Jeg boede sammen med en lægesekretær der vaskede vores 3½ måneder
gamle Jens alt for ofte og som Nørrebroer vidste jeg at kommunisters
tomatkast mod S-politikere DENGANG VAR eneste tænkelige vold i
Fælledparken 1. maj, men kl 14.00 1983,
da vi stod med vort lille sarte vidunder og Glistrups tale var
startet ,
så kom hundreder af ens uniformerede, maskerede autonome fra
Ungsomdshuset med ens kasteskyts og malingbomber regnede ned over os.
Glistrup var i TV, interviewet af Georg Metz en time senere og du kan
få at se på videoen, som en anden Nørrebrosk Fremskridtsmand optog og
at talrige malingbomber i forskellige farver der ramte hans ansigt. DR
TV avisen og dagbladende næste dag, viser det også
Nogle af mine partifæller, der blev som bodyguards for Glistrup, fik
de såkaldt spontane voldsmænd smidt i søen, og drukningsmord var
risiko , men Glistrup - og min familie - slap væk

De næste 6 år skete værre angreb, og jeg havde da ikke nogen baby med
,
men en ketcher til at afværge livsfarligt hårdt kasteskytz der
kastedes mod vor talerstol

Om alle detaljer - og om at EB har berettet at Tønderpigen bad sin far
få annonce i den Blå AVis, indgår jeg gerne væddemål - jeg har
klæbehjerne mht avisdokumentation
Ringer du Glistrup tager hans kone telefonen og du kan spørge hende om
de detaljer om 1.5.83 du betvivler. Hun er cand.jur og vil huske det
her beskrevne og krydseksaminer hende og husk at tilbagemelde her, at
jeg havde ret

Du opdigter at der var grund til at frygte vold i Fælleden dvs jeg var
så børnefjendsk som socialister mht at medbringe barn til demo. Du er
løgneren og den bevisbyrde løfter jeg også, hvis du tør sætte et stort
beløb på højkant. Væddemål er videnskab der vil noget. men aldrig har
usenettere kærlighed til sandheden, så de tør vædde.

Mener du at ætsende alkyd maling er sundt "bad" for en nyfødt? Det
skriver du og jeg undres.
Hvorfor er rødfascister så vilde med at lemleste?
Hvorfor hader I ytringsfrihed så intenst?

"Det første menneskelige væsen, der kastede en fornærmelse i stedet
for en sten, var civilisationens grundlægger. " Sigmund Freud
(1856-1939)

Ved I at jeres ord har nul overbevisning så sten skal der til?
Preben Wilhjelms stormtropper i Fælledparken hoppede og råbte "Ingen
racister i vore gader" men jeg har i fire år bekæmpet sult og sygdom
for Danida og FN i Afghanistan og Zambia og er gift med en japaner og
er altså klart mindre racistisk end BZ-voldsmændende

Ring og lad os aftale væddemål. Hvilken bank vil du deponere hvor
mange tusindkronesedler hos? Bo 35861000

Fra : Hans Joergensen

Dato : 11-12-06 08:54

Bo Warming wrote:
[cut: en masse tekst]

Jeg har ingen kommentar til noget af det, og nej, jeg gider heller
ikke vædde med dig, da jeg intet aner om aktionen mod Glistrup.
(men den lyder da til at have været sjov:)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-12-06 03:45

Bo Warming wrote:
> Jeg sidder ikke og sumper alle døgnets vågne timer med øl som
> sutterene i Ungdsomshusets have gør hele sommeren
> Se hvor mange originale indlæg jeg beriger debatten med

Bo, med den mængde af hærværk du påstår der er på dit hus, kan man
vel ikke sige at du kun har venner som naboer? :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-06 05:12

> Bo, med den mængde af hærværk du påstår der er på dit hus, kan man
> vel ikke sige at du kun har venner som naboer? :)

Departementschefsønnerne fra whiskybæltet, fx Adam-typer , der en dag
om ugen lader sig køre til Nørrebro for at hærværke her, og så til
Bandholm eller Rødovre for at gå amok i voldspsykopati der

- er det mine naboer?

Hærværket har ikke været dyrt efter jeg investerede 14000 kr i
polycarbonat lexanglas - nu fokuserer de på de meterhøje slogans såsom
"Islam er udansk" og "Vi ejer DK"
og jeg reparerer ugentlig på dem så de igen bliver læselige og det er
såmænd lidt hyggeligt med den meningsfulde udfordring og opdatering af
kunstværk i fluorscerende reklameskilt materialer jeg har købt

Men det beviser at BZ er værre end nazister mht censurånd og had mod
ytringsfrihed

Kom og studer vinduesrammer og se at rudeknusninger er sket næsten
overalt før jeg etablerede gennemsigtige skodder

Engang rejste BZ fra JAgtvej til Sønderjylland i fagforeningernes
busser for at stene en firsårig Gandhi-type, Thies Christoffersen.,
som de var politisk uenig med.

Fra : ThomasB

Dato : 09-12-06 16:07

Bo Warming skrev:
> De værste sindsyge, overgår de BZ?
>
> Det er velkendt at folk med al for god tid skaber sig fjendebilleder
> og nabokonflikter

Det kalder jeg selverkendelse. Bravo Bo.