Mere selvcensur
Fra : N_B_DK

Dato : 08-12-06 10:49

Norsk tv censurerer Pippis far...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5545371.html

--
MVH.
N_B_DK
Min mail add er gyldig.

Fra : Alucard

Dato : 08-12-06 12:18

On Fri, 8 Dec 2006 10:49:21 +0100, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Norsk tv censurerer Pippis far...
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5545371.html

Jeg er mere chockeret over at 13% i afstemningen mener censur er i
orden...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-12-06 16:30

Alucard wrote:

> Jeg er mere chockeret over at 13% i afstemningen mener censur er i
> orden...

Nu taler vi jo ikkun ikke som i Holbergs tid.

Ejheller englænderne som i Shakespeares ..

/FL

Fra : Alucard

Dato : 08-12-06 20:06

On Fri, 8 Dec 2006 16:29:37 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Nu taler vi jo ikkun ikke som i Holbergs tid.
>
>Ejheller englænderne som i Shakespeares ..

Hvad ville du sige, hvis du kunne tale...???

Fra : @

Dato : 08-12-06 20:01

On Fri, 08 Dec 2006 12:17:45 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:

>Jeg er mere chockeret over at 13% i afstemningen mener censur er i
>orden...

ja det er temmelig uhyggeligt

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ