Hjælp til de autonome
Fra : Tony

Dato : 07-12-06 23:46

Hørte lige at flere fagforbund er klar til klar til at yde økonomisk hjælp
til de autonome, så tilbuddet om at købe ungdomshuset, bliver forhøjet med
flere millioner.

Det er sikkert også bedre at støtte sådanne voldspsykopater, end deres egne
medlemmer.

Vorherre bevares.

Tony

Fra : Pjensen73

Dato : 07-12-06 23:49

Tony kom med følgende:
> [...]
> flere millioner.
>
> Det er sikkert også bedre at støtte sådanne voldspsykopater, end deres egne

Jeg håber ikke at der er skattekroner med i dette.

Fra : Tony

Dato : 08-12-06 00:06

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Tony kom med følgende:

> Jeg håber ikke at der er skattekroner med i dette.

Nah mon dog, men mon ikke de har nogle fonde liggende, som de kan dele ud af
til ''værdige trængende''

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 08-12-06 02:00

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
> Tony kom med følgende:

> Jeg håber ikke at der er skattekroner med i dette.

Efter hvert bud, hvor de uetiske fonder går op i prisen, oplyser de
hvor svimplende højt det foregående bud er

Senest er prisen blevet MERE END TRE GANGE HVAD FADERHUSET BETALTE

At fagforeninger ikke har forretningssnilde er ikke ukendt.

De tror at de ikke taber ansigt ved at fondet ændres - det oprindelige
med Kim Larsen er ændret, og Hans Joergensen kan derfor ikke se
ansigtstabet
("Det ene fond hr ikke noget at gøre med det andet fond" )

Hvor højt vil Ruth-Pokerfjæs-med-julelys-i-øjnene-Evensen blive ved at
sige nej.

Den PR som hun snu indhøster ku ikke købes for milliarder.

Hvad vil hun bruge den til ? Blive statminister? Blive EU-chef??.
Hun har nævnt at hun vil være som familiefar Dr.Phil fra TV3 - som går
stille med dørene vedr sin kristendom

Ifølge en Dr Phil fan, Dave Letterman, har "Phil" været gift med Oprah
Winfrey, dvs står over Bush i magt

Danske TV-skærmtrolde sætter social intelligens over alt andet og
ingen af dem når Ruth til sokkeholderne

Tænke sig at hendes fjender har opført et ulovligt tårn som
hyldest-monument på toppen af byens kendteste bygning og skrevet
meterstort.
"TIL HELVEDE MED RUTH, VI BLIR"
Tårnet er hvor BZ bliver høje og ser ud over byen - deres kæreste
oplevelse når hash , Aldi-bajere og coke er brugt op. Det er religiøs
dyrkelse ar Ruth der vil noget. for

Den lallende politidirektør-inde med SM-læderbukserne har kaldt BZ
for børn og de er stolte og fornærmede og kan ikke skrive om andet i
"Mandagsmødet" som ikke har større drøm end at få så god PR som mor
Ruth

Alle psykopatbørn ønsker spanking, opmærksomhed, men Ruth tidobler
børnenes trodsige kærlighed til hende hver gang hun forbigår dem

Faderhusets bygning Bandholm Hotel, Lolland har BZ nu hærværket imod
og politiet har anholdt 23 psykopater

Nakskov Politi beretter at de unge havde stiger med i deres bil + bus
og kom fra København.

Fagforeningen har hævet buddet til NU FIRE GANGE HVAD RUTH GAV FOR DET

Socialpolitisk Samvirke formand kalder de unge for "TRængt" og Leif
Skov fra Roskilde-Festivalen der lod unge blive så trængt foran Orange
SCene så 8 døde af det, er de store ordkunstnere der tegner fondet
Leif Skovs "finest hour" med selvaflivning tror han får ham til at
blive sympatisk som Ruth tsk tsk

OGså i københavn, Christiania eller Christiansborg - er stenkast årsag
til ny politiinteresse for "hjemløse" - ønsker BZ at være selvhadere
som Jesus og Hitzbollah i Beiruth?

Hitzbollah ungdommen i Beiruths gader hopper som autonome og har som
ny dyd at de lader sig styre af deres ledere, og ikke er så
barbarisk-anarkistiske som regerngsfjendtlige shia-sunni-psykopater
plejer at være
Ledernes trussel er "Vi forlader ikke pladsen før vi har redddet vort
land"
Det kunne være sagt af piercede Adam - som måske var med til at rende
ind og ud af smadrede vinduer i Nakskov tsk tsk
og nu er varetægtsfænglset for ulovlig indtræning

Den ubehjælpsomme formand for Byggefagenes Samvirke er stolt over at
være sammen med "Kultur-Entreprenør" Leif Skov og den
universitetsuddannede Per Schultz Jørgensen - små børn, små glæder

Orange Scne morderen roser BZ projektet på Nørrebros Runddel som
"rugekasse for musik der ellers censureres" (hvem censurerer?)
Som generalpørve på fremtiden er der opført telt på fortovet på
Jagtvej, nu
Hitzbollah-BZ har lavet Campingplads på gadet og NÆGTER AT GÅ HJEM før
regeringen er gået af - fordi den eer for vestligt orienteret

Når BZ gradvis tager Ruths fredsbudkab til sig bliver de uvoldelige
som Hitzbolla-børnene og kalder det en sejr at bo i telt på gaden

Teltet som var sat op for at TV kunne vitse at julegave fra det rige
"stærke" LO er man begyndt at pakke ind
var dog væk sidst jeg cyklede forbi - men over hele facaden er nu
opsat største banner nogensinde - er RØDT KORS som om man anerkender
at Danmark er et Kristent Folk, altså Ruth-sloganet som står knap så
stort i dannebrogsfarver på min skorsten

Tidligere var BZ-dekoratoner ret vinkelrette og sippede , men det røde
kæmpekors er skævt som om det indgik i kunsten på mit plankeværk - der
er ved at lære afslappet hippie stil af mig. som jo realiserer den
Christiania-trivsel som Christiania aldrig evnede, fordi rockermafier
er materialistiske, uglistrupske , borgerlige og går i små sko

Fra : JBH

Dato : 08-12-06 02:33

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flere millioner.
>
> Det er sikkert også bedre at støtte sådanne voldspsykopater, end deres

Jada, de røde aber skal jo have nogle terrorister de kan sende ud og lave
ballade, hvis der er nogle virksomheder som ikke som ikke vil makke ret,
(hvem husker ikke f.eks. Ri-Bus.)

/JBH