/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Succesen Outlandish??
Fra : Mark Jensen


Dato : 06-12-06 16:15

Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
regnede med var nogenlunde moderate.

Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
band er udtryk for

http://www.bt.dk/article/200661205002

 
 
Thomas von Hassel (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 06-12-06 17:08

Mark Jensen <none@available.dk> wrote:

> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> regnede med var nogenlunde moderate.
>
> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> band er udtryk for
>
> http://www.bt.dk/article/200661205002

hvis man skal tro P3 i morges er det en storm i et glas vand ...

og siden hvornår er BT blevet til et troværdigt medie ?

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Sten Schou (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Sten Schou


Dato : 06-12-06 18:35


"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hpxn1u.76db801uyvrl0N%thomas_lists@elements.dk...

> hvis man skal tro P3 i morges er det en storm i et glas vand ...

Naturligvis er det en storm i et glas vand, når det er P3 der fortæller om
episoden.

> og siden hvornår er BT blevet til et troværdigt medie ?

Har du set historien dementeret?....nej, det har jeg heller ikke, hvorfor vi
må tage den for gode varer.
Du kan forøvrigt læse mere her:
http://www.kjendis.no/2006/12/05/485085.html
eller her:
http://politiken.dk/indland/article208575.ece
eller her:
http://www.aftenposten.no/kul_und/article1558310.ece
eller her:
http://www.bt.no/bergenpuls/scene/article321016.ece

Hilsen Sten



@ (06-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 06-12-06 19:26

On Wed, 6 Dec 2006 17:07:47 +0100, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>
>> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> regnede med var nogenlunde moderate.
>>
>> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
>> band er udtryk for
>>
>> http://www.bt.dk/article/200661205002
>
>hvis man skal tro P3 i morges er det en storm i et glas vand ...

ja men DR er jo også part i balladen, såe

<<<<<
http://politiken.dk/indland/article208575.ece
Kvinder stemples af DR-beslutning
Outlandish' kvindesyn og DRs accept af holdningen til den medvirkende
kvinde i tv-showet har også rystet forkvinden for Kvinder i Frihed,
Vibeke Manniche.

»Det chokerer mig, at DR går med på den. På den her måde sender man et
signal til kvinder, at de er urene«, siger hun til BT.
<<<<<<


og du kan vel heller ikke her se noget forkert i at DR danser efter de
muhamedanske mørkemænds pibe?

den eneste rigtige reaktion på disse selvhøjtidelige uopdragne
religionstossers helt uantagelige krav burde have været at bede dem
forsvinde hurtigst muligt og holde sig væk - langt væk






--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Mendoza (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 06-12-06 20:03

Thomas von Hassel wrote:
> Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>
>> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> regnede med var nogenlunde moderate.
>>
>> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
>> band er udtryk for
>>
>> http://www.bt.dk/article/200661205002
>
> hvis man skal tro P3 i morges er det en storm i et glas vand ...
>
> og siden hvornår er BT blevet til et troværdigt medie ?
>

Hvornår er P3 blevet et troværdigt medie? Især når det er 3 lallende
morgenværter....



Kim Larsen (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 06-12-06 17:50

Mark Jensen skrev:
> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> regnede med var nogenlunde moderate.
>
> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> band er udtryk for
>
> http://www.bt.dk/article/200661205002

Linket virker ikke hos mig, så derfor ved jeg ikke hvad det indeholder
men hvem i alverden har sagt at Outlandish er moderate ???

Nu er det ganske vist ikke alle medlemmer af Outlandish som er muslimer
men de ville nedlægge forbud mod at der blev solgt og drukket
alkohol-indholdige drikkevarer under deres koncerter på en planlagt
turne. Jeg ved ikke om turneen blev til noget og jeg ved ikke om deres
alkoholhysteri blev ført ud i livet men tro endelig ikke at der
særlig meget moderat holdning at hente her

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Mendoza (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 06-12-06 20:04

Kim Larsen wrote:
> Mark Jensen skrev:
>> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> regnede med var nogenlunde moderate.
>>
>> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
>> band er udtryk for
>>
>> http://www.bt.dk/article/200661205002
>
> Linket virker ikke hos mig, så derfor ved jeg ikke hvad det indeholder
> men hvem i alverden har sagt at Outlandish er moderate ???
>
> Nu er det ganske vist ikke alle medlemmer af Outlandish som er
> muslimer men de ville nedlægge forbud mod at der blev solgt og drukket
> alkohol-indholdige drikkevarer under deres koncerter på en planlagt
> turne. Jeg ved ikke om turneen blev til noget og jeg ved ikke om deres
> alkoholhysteri blev ført ud i livet men tro endelig ikke at der
> særlig meget moderat holdning at hente her

Enig.



Frank (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 07-12-06 11:25

Hej

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:1165423807.721024.241460@16g2000cwy.googlegroups.com...
>Nu er det ganske vist ikke alle medlemmer af Outlandish som er muslimer
>men de ville nedlægge forbud mod at der blev solgt og drukket
>alkohol-indholdige drikkevarer under deres koncerter på en planlagt
>turne. Jeg ved ikke om turneen blev til noget og jeg ved ikke om deres
>alkoholhysteri blev ført ud i livet men tro endelig ikke at der
>særlig meget moderat holdning at hente her

Jeg mener at kunne huske at kravet blev droppet under muhammedkrisen.

Mvh
Frank

--
Punktum, Punktum, komma, streg - sådan tegnes.... Nåe nej - det må vi jo
ikke....



Peter Bjørn Perlsø (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 06-12-06 21:02

Mark Jensen <none@available.dk> wrote:

> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> regnede med var nogenlunde moderate.
>
> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> band er udtryk for
>
> http://www.bt.dk/article/200661205002

"Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
Outlandish-drengene ikke være med til."


Send dem hjem til Pakistan.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk
http://siad.dk

Thomas von Hassel (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 06-12-06 21:05

Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:

> Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>
> > Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> > regnede med var nogenlunde moderate.
> >
> > Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> > middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> > band er udtryk for
> >
> > http://www.bt.dk/article/200661205002
>
> "Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
> optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
> optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
> Outlandish-drengene ikke være med til."
>
>
> Send dem hjem til Pakistan.

så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Ukendt (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-12-06 21:11

>> Send dem hjem til Pakistan.
>
> så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?


Mon ikke det bare er noget han siger? Hvis de to andre er fundamentalistiske
islamesere, så tvivler jeg på at de vil ha' noget med katolikkerne at gøre.

Hjem med dem.



John (06-12-2006)
Kommentar
Fra : John


Dato : 06-12-06 21:12

"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en
meddelelse

> så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?

Skik følge eller land fly!

Hvordan er det lige kristne behandles, hvis de fremturer fx i
Saudi Arabien.. ?

Mvh John


Peter Bjørn Perlsø (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 06-12-06 23:46

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en
> meddelelse
>
> > så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?
>
> Skik følge eller land fly!
>
> Hvordan er det lige kristne behandles, hvis de fremturer fx i
> Saudi Arabien.. ?

Stokkeslag til bl.a. en sygeplejerske der sang julesalmer for syge
vesterlændinge...

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk
http://siad.dk

@ (07-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-12-06 17:49

On Wed, 6 Dec 2006 21:11:48 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en
>meddelelse
>
>> så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?
>
>Skik følge eller land fly!
>
>Hvordan er det lige kristne behandles, hvis de fremturer fx i
>Saudi Arabien.. ?

fremturer!!?

for overhovedet at komme ind på den losseplads af et land skal du
inviteres af en vært som har ansvaret for dig


bare det på samme tid at gå med et kors i en kæde om halsen og en
bibel i tasken betragtes som kisten misionering, og det er der
dødsstraf for i S.A.



--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Kurt H. Nedergaard (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 06-12-06 21:54


"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hpxzsc.1qtchmy1qy0gkyN%thomas_lists@elements.dk...
> Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:
>
>> Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>>
>> > Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> > regnede med var nogenlunde moderate.
>> >
>> > Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> > middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
>> > band er udtryk for
>> >
>> > http://www.bt.dk/article/200661205002
>>
>> "Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
>> optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
>> optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
>> Outlandish-drengene ikke være med til."
>>
>>
>> Send dem hjem til Pakistan.
>
> så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?

Den hoppede din mor og dig på, hjem til Pakistan med de lortegopler.

Mvh Kurt



Thomas von Hassel (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 06-12-06 22:02

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
> news:1hpxzsc.1qtchmy1qy0gkyN%thomas_lists@elements.dk...
> > Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:
> >
> >> Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
> >>
> >> > Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> >> > regnede med var nogenlunde moderate.
> >> >
> >> > Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> >> > middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> >> > band er udtryk for
> >> >
> >> > http://www.bt.dk/article/200661205002
> >>
> >> "Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
> >> optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
> >> optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
> >> Outlandish-drengene ikke være med til."
> >>
> >>
> >> Send dem hjem til Pakistan.
> >
> > så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?
>
> Den hoppede din mor og dig på, hjem til Pakistan med de lortegopler.
>

jeg har ondt af dig ...

/thomas


--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Kurt H. Nedergaard (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Kurt H. Nedergaard


Dato : 07-12-06 11:17


"Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
news:1hpy2hi.1qithgob26gacN%thomas_lists@elements.dk...
> Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:
>
>> "Thomas von Hassel" <thomas_lists@elements.dk> skrev i en meddelelse
>> news:1hpxzsc.1qtchmy1qy0gkyN%thomas_lists@elements.dk...
>> > Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:
>> >
>> >> Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>> >>
>> >> > Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de
>> >> > fleste
>> >> > regnede med var nogenlunde moderate.
>> >> >
>> >> > Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> >> > middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra
>> >> > dette
>> >> > band er udtryk for
>> >> >
>> >> > http://www.bt.dk/article/200661205002
>> >>
>> >> "Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
>> >> optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
>> >> optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
>> >> Outlandish-drengene ikke være med til."
>> >>
>> >>
>> >> Send dem hjem til Pakistan.
>> >
>> > så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?
>>
>> Den hoppede din mor og dig på, hjem til Pakistan med de lortegopler.
>>
>
> jeg har ondt af dig ...

Kan du ikke definere det mere præcis.

Mvh Kurt



Peter Bjørn Perlsø (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Peter Bjørn Perlsø


Dato : 06-12-06 23:46

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> Peter Bjørn Perlsø <peter@DIESPAMMERDIE.dk> wrote:
>
> > Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
> >
> > > Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> > > regnede med var nogenlunde moderate.
> > >
> > > Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> > > middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> > > band er udtryk for
> > >
> > > http://www.bt.dk/article/200661205002
> >
> > "Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
> > optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
> > optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
> > Outlandish-drengene ikke være med til."
> >
> >
> > Send dem hjem til Pakistan.
>
> så glemmer vi lige et øjeblik at den ene er katolsk .. ok ?

Det er sku da ligemeget. Han kan komme med resten af dem.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk
http://siad.dk

Kim2000 (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 06-12-06 21:07


""Peter Bjørn Perlsø"" <peter@DIESPAMMERDIE.dk> skrev i en meddelelse
news:1hpxzr7.1tue1uy1b72k91N%peter@DIESPAMMERDIE.dk...
> Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>
>> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> regnede med var nogenlunde moderate.
>>
>> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
>> band er udtryk for
>>
>> http://www.bt.dk/article/200661205002
>
> "Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
> optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
> optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
> Outlandish-drengene ikke være med til."
>
>

Fair nok, så kan de bare ikke være med.

Og jeg kunne endda tilføje at Outlandish slet slet slet ikke er store nok
til at kræve noget ændret i et show (kan nogen lige ud af hovedet nævne bare
eet hit? - og hvis man kan det så nævn een god sang indenfor de sidste 2 år)
mvh
Kim



@ (07-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-12-06 17:45

On Wed, 6 Dec 2006 21:02:06 +0100, peter@DIESPAMMERDIE.dk (Peter Bjørn
Perlsø) wrote:

>Mark Jensen <none@available.dk> wrote:
>
>> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> regnede med var nogenlunde moderate.
>>
>> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
>> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
>> band er udtryk for
>>
>> http://www.bt.dk/article/200661205002
>
>"Pop-gruppen lod religionen tage magten, da DR's store juleshow blev
>optaget i sidste uge. Den norske sangerinde Herborg Kråkevik skulle
>optræde med gruppen, men hun havde bare skuldre - og det ville
>Outlandish-drengene ikke være med til."
>
>
>Send dem hjem til Pakistan.


hvad gør en overvejende muhamedansk popgruppe overhovedet i et
kristent juleshow?

nå pyt penge lugter ikke, en bande hyklere er hvad de er



--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Martin (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 06-12-06 21:09


Mark Jensen skrev:
> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> regnede med var nogenlunde moderate.
>
Pointen er: sådan er moderate muhamsere!

Gad vide om de røde lejesvende der har så mange
racismeovervågningsdirektører får gjort sig et notat om dette -
næppe

Mvh
Martin


El Trabajador (07-12-2006)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 07-12-06 17:45


"Martin" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i
news:1165435728.036057.321740@l12g2000cwl.googlegroups.com...

> Mark Jensen skrev:
>> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
>> regnede med var nogenlunde moderate.
>>
> Pointen er: sådan er moderate muhamsere!

Moderate muhamedanere findes ikke. Det er et narrebegreb for at bilde os
ind, at der kun er få fundamentalistiske muhamedanere. I virkeligheden
gælder det at alle muhamedanere er fundamentalistiske. De kan så være
fundamentalistiske i mere eller mindre grad.
--
El Trabajador


--
Posted via a free Usenet account from http://www.teranews.com


JBH (06-12-2006)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 06-12-06 21:38

"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
news:4576de23.31048187@newsbin.cybercity.dk...
> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> regnede med var nogenlunde moderate.
>
> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> band er udtryk for
>
> http://www.bt.dk/article/200661205002


Ja, det er ikke første gang DR. lefler for de halal negere.

http://www.dr.dk/P3/P3Guld/2005/respekt/

Inden længe bliver der sgu tørklædepåbud til deres koncerter men danskerne
er fandme så naive at vi inden længe bliver taget i røven af muslimerne,
godt hjulpet på vej af en flok nyttige danske halal hippie idioter.
Hørte lige at omkring 75% af de engelske virksomheder ikke har julepynt
fremme i år, aht. ikke at anstøde anderledes troende ( = muslimer)


/JBH



Ukendt (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-12-06 22:07


> Hørte lige at omkring 75% af de engelske virksomheder ikke har julepynt
> fremme i år, aht. ikke at anstøde anderledes troende ( = muslimer)



Sådan er det allerede visse steder i DK. Meget, meget, MEGET bekymrende.



Aksel (06-12-2006)
Kommentar
Fra : Aksel


Dato : 06-12-06 22:44


"Mark Jensen" <none@available.dk> skrev i en meddelelse
news:4576de23.31048187@newsbin.cybercity.dk...
> Det er en skændsel at opleve den slags, og det fra muslimer de fleste
> regnede med var nogenlunde moderate.
>
> Jeg er skuffet over at der ikke er et ramaskrig over en sådan
> middelalderlig og mandschauvenistisk tankegang som de herre fra dette
> band er udtryk for
>
> http://www.bt.dk/article/200661205002


Det undrer mig meget at deres religion tillader dem at deltage i en
julekoncert.

Hilsen Aksel



Frank (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Frank


Dato : 07-12-06 11:05

Hej

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse
news:45773992$0$824$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Det undrer mig meget at deres religion tillader dem at deltage i en
> julekoncert.

Nu anerkendes Jesus jo som en profet i muhammedanernes overtro.

Så de 2 muslimer har nok ikke et problem med at optræde og den ene katolik
har nok slet ikke et problem med det.

Mvh
Frank

--
Support the Neo-con American Right-wing Zionist Christian Imperialist
Conspiracy in the Middle-east!



Ukendt (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-12-06 17:23

>> Det undrer mig meget at deres religion tillader dem at deltage i en
>> julekoncert.


> Nu anerkendes Jesus jo som en profet i muhammedanernes overtro.
>
> Så de 2 muslimer har nok ikke et problem med at optræde og den ene katolik
> har nok slet ikke et problem med det.
>
> Mvh
> Frank



Det har nok mere med deres aflønning at gøre, at de vil være med, end at de
har det okay med Jesus. De anerkender ham jo ikke som profet, som du siger.
Muhammed er deres 'eneste, sande profet' og alt det ævl



@ (07-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-12-06 18:25

On Thu, 7 Dec 2006 17:23:26 +0100, "Hans Christian Vang" <....> wrote:


>Det har nok mere med deres aflønning at gøre, at de vil være med, end at de
>har det okay med Jesus. De anerkender ham jo ikke som profet, som du siger.
>Muhammed er deres 'eneste, sande profet' og alt det ævl
>

jojo muhamedanerne anerkender skam at Jesus var en profet, af mindre
betydning

at de hoppede på den pædofile karavanerøver og massemorder muhammeds
løgne er deres problem, muhamedanerne ved godt selv at de lever på en
løgn, derfor de reagerer så skarp hver gang nogen vil pille ved
muhammeds eftermæle, deres ego og ære vil jo være lig nul værd når det
går op for alle at muhamedanerne er blevet taget ved næsen af en falsk
profet gennem 1350 år


--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Ukendt (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-12-06 20:08


> jojo muhamedanerne anerkender skam at Jesus var en profet, af mindre
> betydning



Mindre betydning er jo så godt som at sige at han er ligegyldig. Hvilket
også er mit indtryk, når jeg diskuterer det med islamesere på nørrebro.



@ (07-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-12-06 18:06

On Thu, 7 Dec 2006 11:05:16 +0100, "Frank" <far@nospam.dk> wrote:

>Hej
>
>"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse
>news:45773992$0$824$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>> Det undrer mig meget at deres religion tillader dem at deltage i en
>> julekoncert.
>
>Nu anerkendes Jesus jo som en profet i muhammedanernes overtro.

og

de kristne fejrer altså jul fordi de tror at det er guds søn som er
blevet født,

og det er Outlandish med til at fejre

men uden penge havde det jo nok også gjort ondt

>
>Så de 2 muslimer har nok ikke et problem med at optræde

nej penge lugter jo ikke, Outlandish er en sølle bande hyklere

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Ukendt (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 07-12-06 19:53

> nej penge lugter jo ikke, Outlandish er en sølle bande hyklere


Jeg forstår iøvrigt ikke sangerindens holdning til det hele...

"Ja, det var noget med mine bare skuldre, men vi ordnede det. Jeg tror ikke
det er så godt, jeg siger noget om det. Jeg har jo mange fans i Danmark,
siger den norske sangerinde, der ufrivilligt blev midtpunkt i poptrioens
religions-nykker."

Hvis jeg var kvinde, ville jeg da blive godt arrig over at blive udsat for
den religions undertrykkende væsen --- vi skriver 2006. Men den politiske
korrekthed vinder igen -- man skulle jo nødig ligne en 'racist' i et
RELIGIONSANLIGGENDE, så man ikke kan sælge plader til de danske
venstreorienterede...



Alucard (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 07-12-06 20:20

On Thu, 7 Dec 2006 19:52:45 +0100, "Hans Christian Vang" <....> wrote:

>> nej penge lugter jo ikke, Outlandish er en sølle bande hyklere
>
>Jeg forstår iøvrigt ikke sangerindens holdning til det hele...
>
>"Ja, det var noget med mine bare skuldre, men vi ordnede det. Jeg tror ikke
>det er så godt, jeg siger noget om det. Jeg har jo mange fans i Danmark,
>siger den norske sangerinde, der ufrivilligt blev midtpunkt i poptrioens
>religions-nykker."
>
>Hvis jeg var kvinde, ville jeg da blive godt arrig over at blive udsat for
>den religions undertrykkende væsen --- vi skriver 2006.

Ja i Danmark, men ikke i mange muslimers hoveder.... Der er det stadig
år 600 og et eller andet....

>Men den politiske
>korrekthed vinder igen -- man skulle jo nødig ligne en 'racist' i et
>RELIGIONSANLIGGENDE, så man ikke kan sælge plader til de danske
>venstreorienterede...

Mon ikke hun er bange for at blive tvunget til at have bodyguard
resten af livet...? Det findes jo fundamentalistiske psykopater over
alt....

@ (07-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-12-06 20:49

On Thu, 07 Dec 2006 20:19:30 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
wrote:


>Ja i Danmark, men ikke i mange muslimers hoveder.... Der er det stadig
>år 600 og et eller andet....

år 2006 minus 622

muhamedanerne mener at årstallet er 1384

>
>>Men den politiske
>>korrekthed vinder igen -- man skulle jo nødig ligne en 'racist' i et
>>RELIGIONSANLIGGENDE, så man ikke kan sælge plader til de danske
>>venstreorienterede...


folk som køber musik med Outlandish eller går til deres koncerter
efter dette stunt er at betragte som medskyldige i
kvindeundertrykkelse

det er DR også allerede

--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

John (07-12-2006)
Kommentar
Fra : John


Dato : 07-12-06 21:22

"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse

> år 2006 minus 622
> muhamedanerne mener at årstallet er 1384

Nårrh.. jamen det svare jo meget godt til den måde de opfører sig


Mvh John


Kim2000 (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 07-12-06 21:30


"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
news:krrgn2l1t10laf9at79gr3d161s9scblqo@4ax.com...
> On Thu, 07 Dec 2006 20:19:30 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
> wrote:
>
>
>>Ja i Danmark, men ikke i mange muslimers hoveder.... Der er det stadig
>>år 600 og et eller andet....
>
> år 2006 minus 622
>
> muhamedanerne mener at årstallet er 1384
>

Det passer fint med deres udvikling.....

mvh
Kim



@ (07-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-12-06 21:41

On Thu, 7 Dec 2006 21:29:39 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>
>"@" <1[at]invalid.net> skrev i en meddelelse
>news:krrgn2l1t10laf9at79gr3d161s9scblqo@4ax.com...
>> On Thu, 07 Dec 2006 20:19:30 +0100, Alucard <alucard44@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>
>>>Ja i Danmark, men ikke i mange muslimers hoveder.... Der er det stadig
>>>år 600 og et eller andet....
>>
>> år 2006 minus 622
>>
>> muhamedanerne mener at årstallet er 1384
>>
>
>Det passer fint med deres udvikling.....

udvikling?

har de da skrevet en reformeret udgave af koranen?


--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Alucard (07-12-2006)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 07-12-06 22:10

On Thu, 07 Dec 2006 20:48:48 +0100, "@" <1[at]invalid.net> wrote:

>>Ja i Danmark, men ikke i mange muslimers hoveder.... Der er det stadig
>>år 600 og et eller andet....
>
>år 2006 minus 622
>
>muhamedanerne mener at årstallet er 1384

Ok. Det var en smutter


gb (08-12-2006)
Kommentar
Fra : gb


Dato : 08-12-06 18:20

"Hans Christian Vang" <....> wrote in
news:45786345$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Ja, det var noget med mine bare skuldre, men vi ordnede det. Jeg
> tror ikke det er så godt, jeg siger noget om det. Jeg har jo mange
> fans i Danmark, siger den norske sangerinde, der ufrivilligt blev
> midtpunkt i poptrioens religions-nykker."

Hun er kendt i Norge som ekstrem-halal-hippie - moské derfor.

--
GB

@ (08-12-2006)
Kommentar
Fra : @


Dato : 08-12-06 20:25

On Fri, 08 Dec 2006 17:19:47 GMT, gb <nospam@no.invalid> wrote:

>"Hans Christian Vang" <....> wrote in
>news:45786345$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
>> "Ja, det var noget med mine bare skuldre, men vi ordnede det. Jeg
>> tror ikke det er så godt, jeg siger noget om det. Jeg har jo mange
>> fans i Danmark, siger den norske sangerinde, der ufrivilligt blev
>> midtpunkt i poptrioens religions-nykker."
>
>Hun er kendt i Norge som ekstrem-halal-hippie - moské derfor.

prøv at tænke den tanke at en medvirkende i en DR-udsendelse krævede
at der mellem ham m/k og nogle andre skulle være så meget afstand at
de ikke var på skærmen samtidig fordi de andre var muhamedanere

der var da kommet en racismeanmeldelse fra en eller anden
venstrefløjser øjeblikeligt


--
når folk siger deres religion ikke må kritiseres, og
dræber mennesker for at skræmme andre fra at gøre det i fremtiden, SÅ
er det lig med terrorisme.

Ukendt (08-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-12-06 21:26

> prøv at tænke den tanke at en medvirkende i en DR-udsendelse krævede
> at der mellem ham m/k og nogle andre skulle være så meget afstand at
> de ikke var på skærmen samtidig fordi de andre var muhamedanere
>
> der var da kommet en racismeanmeldelse fra en eller anden
> venstrefløjser øjeblikeligt




UDEN tvivl...



Kim Larsen (08-12-2006)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 08-12-06 14:48

Hans Christian Vang skrev:
> Hvis jeg var kvinde, ville jeg da blive godt arrig over at blive udsat for
> den religions undertrykkende væsen --- vi skriver 2006. Men den politiske
> korrekthed vinder igen -- man skulle jo nødig ligne en 'racist' i et
> RELIGIONSANLIGGENDE, så man ikke kan sælge plader til de danske
> venstreorienterede...

Sikke noget bavl. Jeg er venstreorienteret men jeg synes da også at
Outlandish opførsel i forbindelse med den norske sangerinde er
frastødende, så i den forbindelse kan du da ikke skære alle
venstreorienterede over én kam og påstå at vi alle bifalder at der
findes muslimer som mener sig i deres gode ret at påtvinge kvinder en
påklædningsstandart.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk


Ukendt (08-12-2006)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 08-12-06 16:09

Hans Christian Vang skrev:
> Hvis jeg var kvinde, ville jeg da blive godt arrig over at blive udsat for
> den religions undertrykkende væsen --- vi skriver 2006. Men den politiske
> korrekthed vinder igen -- man skulle jo nødig ligne en 'racist' i et
> RELIGIONSANLIGGENDE, så man ikke kan sælge plader til de danske
> venstreorienterede...

Sikke noget bavl. Jeg er venstreorienteret men jeg synes da også at
Outlandish opførsel i forbindelse med den norske sangerinde er
frastødende, så i den forbindelse kan du da ikke skære alle
venstreorienterede over én kam og påstå at vi alle bifalder at der
findes muslimer som mener sig i deres gode ret at påtvinge kvinder en
påklædningsstandart.

--
Kim Larsen


Godt ord igen.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177516
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408629
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste