Bedste spisested på Bakken?
Fra : Mogens...

Dato : 22-01-07 18:18

Hvilken restaurant er den bedste på Bakken - selskabet sætter
pris på madens kvalitet/tilberedning, så hvor "får" man den bed-
ste mad dér?
OG man skal helst kunne sidde for sig selv - altså et separat rum...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-01-07 00:10

"Mogens..." <nyhedsgrupper FJERNES@jubii.dk> wrote in message
-klip-
> OG man skal helst kunne sidde for sig selv - altså et separat rum...

Så er det sgu ikke Bakken I skal spise på.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - trofast Restaurant Bondestuen-kunde ved hver Bakkeåbning
og -lukning.
De kan lave god mad!

--
=================
www.welles.dk

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 18:15

"Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er det sgu ikke Bakken I skal spise på.

> Aragorn_DK - trofast Restaurant Bondestuen-kunde ved hver Bakkeåbning
> og -lukning. De kan lave god mad!

OK, dit vink stemmer overens med en anden henvendelse til mig idag !
Thanx...

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 24-01-07 20:21

> "Aragorn Elessar" <AragornDK@gmail.com> skrev i en meddelelse

> OK, dit vink stemmer overens med en anden henvendelse til mig idag !
> Thanx...

Yw.
Dit ønske er jo fint og fromt nok, jeg tror bare ikke at det hænger sammen
med Bakkens generelle politik om folkelighed og fællesskab.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : Mogens...

Dato : 24-01-07 20:38

> Dit ønske er jo fint og fromt nok, jeg tror bare ikke at det hænger sammen
> med Bakkens generelle politik om folkelighed og fællesskab.

He he, det afhænger jo lidt af hele arrangementet

--
/Mogens
http://klipps.no/tidenes_latterkrampe/