opskrift gåsebryst ?
Fra : Lars Bisgaard

Dato : 21-01-07 14:21

Hej da jeg har taget et halvt canada gåsebryst op, så bliver jeg jo nød til
lige at finde ud af hvordan jeg skal tilberede det :)

Nogle der kan hjælpe, kan sige at det vejer 350 g.

havde tænkt på at varme en pande op, brune det på alle sider, af panden igen
og bacon omkring det, så ind i ovnen, men hvor mange grader og hvor længe,
hvor hvor varmt skal den minimum være i midten ?

Eller er det helt forkert og hvad skal jeg gøre istedet ?

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : mcloud

Dato : 21-01-07 18:22

Hej
30 minutter i ovnen på 180 grader og 15 minutters hvile.
mvh mcloud

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 28-01-07 00:44

"mcloud" <kim@kiras.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> 30 minutter i ovnen på 180 grader og 15 minutters hvile.
> mvh mcloud

hej den fik 220 grader ( og stegetermometer til 75g. ) derefter de 15 min
hvile... og den havde ihvertfald fået nok... men smagte godt. ;)

Men læste først dit indlæg senere.

Mvh

Lars Bisgaard