Ang. "The Departed"
Fra : Koeffe

Dato : 04-02-07 01:50

AAARGH! Jeg bliver sindssyg...

I forvejen er det en svær film at finde rundt i da den
handler om hvem er hvem, hvem lader som om de er hvem, og
man skal hele tiden tænke hvorfor de siger som de siger i
kraft af hvem de i virkeligheden er.

Så ved jeg ikke om jeg skal knalde casteren på filmen, eller
make-up artisten en på hovedet. Hele filmen igennem kunne
jeg ikke kende forskel på Leonardo DiCaprio og Matt Damons
karakterer. Det gør det altså lige dobbelt så svært at finde
rundt i handlingen. Ja der gik faktisk ½ time af filmen før
jeg fandt ud af at Damons og DiCaprios karakterer var to
forskellige (havde ikke set castingen på filmen inden).

Tilmed er filmen klippet forholdvist hurtigt. Jeg er total
rundforvirret.

Tror ellers det kunne være en meget bedre film jeg jeg kunne
finde rundt i den. Den skal nok ses en 10-15 gange før jeg
er med.

SPOILER ADVARSEL!!!

Ham der skyder Matt Damon til aller sidst - er han en
politibetjent som i virkeligheden er fra den irske bande,
som så skyder Damon for at hende psykologen ikke skal
afsløre at Damon i virkeligheden er en rotte? Burde han så
ikke bare skyde hende?

--
Koeffe

Fra : Sune

Dato : 04-02-07 08:01

SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!

SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!

>Ham der skyder Matt Damon til aller sidst - er han en
>politibetjent som i virkeligheden er fra den irske bande,

Er det ikke bare ham chefen for undercoverbetjentene der sagde op?

Han var vel bare pissed og mente at mulvarpen fortjente det?
Han have sikkert fået det hele at vide af Matt som brugte ham som en 'forsikring' hvis han selv blev
skudt.

Mvh
Sune

Fra : Taba

Dato : 04-02-07 12:05

> SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!

> SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!SPOILER!!!!!

> Er det ikke bare ham chefen for undercoverbetjentene der sagde op?

Jo

> Han var vel bare pissed og mente at mulvarpen fortjente det?
> Han have sikkert fået det hele at vide af Matt som brugte ham som en
> 'forsikring' hvis han selv blev
> skudt.

Er også min teori.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-02-07 12:11

Den 04-02-07 01.50 skrev Koeffe følgende:
> [...]
> handler om hvem er hvem, hvem lader som om de er hvem, og
> man skal hele tiden tænke hvorfor de siger som de siger i

Så skal du vist være glad for, at du ikke har set den originale film.
Der skal man samtidig finde ud af at kende forskel på de forskellige
asiater. Ikke desto mindre foretrækker jeg originalen, omend det sidste
tvist i den amerikanske var helt fint og uventet, fordi det ikke var med
i den originale film.

Spoiler
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
> Ham der skyder Matt Damon til aller sidst - er han en
> politibetjent som i virkeligheden er fra den irske bande,

Som Sune skriver, var det den tidligere chef for undercover-betjentene.
Han vidste, at Damon var mulvarpen, men han kunne ikke bevise det, så
han tog loven i sine egne hænder. Og det er han endda blevet nomineret
til en Oscar for.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Taba

Dato : 04-02-07 18:18

> [...]
> tog loven i sine egne hænder. Og det er han endda blevet nomineret til en

Burde urmageren fra KBH vel også? Just kiddin'...

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Jakob

Dato : 19-02-07 19:24

On Sun, 4 Feb 2007 18:18:27 +0100, "Taba" <all.spammers@die.die.die>
wrote:

> [...]

Bare den ikke vinder "bedste film".

Jeg hader når oscar bliver sådan en slags "sympati"-oscar hvor man
giver folk en oscar fordi de har fortjent det pga tidligere priser der
ej blev givet.