The triangle miniserie 2005
Fra : Mr. D

Dato : 03-02-07 14:37

.... er den god?

.... og er det rigtigt forstået, at den består af 3 afsnit

simon

Fra : Steen

Dato : 03-02-07 15:11

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> ... er den god?

Aner det ikke - jeg har lige fået den ind ad døren

> ... og er det rigtigt forstået, at den består af 3 afsnit

Jeps....just præcis, du!

--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Mr. D

Dato : 03-02-07 15:22

"Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Aner det ikke - jeg har lige fået den ind ad døren

Hvorfra? Hvormeget? Hvorlink?

simon

Fra : Steen

Dato : 03-02-07 19:04

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> "Steen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfra? Hvormeget? Hvorlink?
>
> simon

Kan faktisk ikke lige huske det. Du skal måske købe den, når jeg har set
den? Der er en region 1...
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Per Hansen

Dato : 04-02-07 00:23

isteen@gmail.com (Steen) mentioned this

> Kan faktisk ikke lige huske det. Du skal måske købe den, når jeg har set
> den? Der er en region 1...

Axel Music har den som Reg-2 med danske tekster.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/5708758665841

--
Per Hansen

Fra : Per

Dato : 04-02-07 16:23

Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
> ... er den god?

Jeg syntes faktisk den var ganske god.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 05-02-07 08:20

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote in message
> ... er den god?

JEPS! Den var ret god! hvis man altså kan lide X-Men og ID4, det er jo
mændende bag dem der har haft fingrene i denne serie.

Den er bedre end det meste man kan få for tiden..

> ... og er det rigtigt forstået, at den består af 3 afsnit

Korrekt..
> simon

Mvh. Martin

Fra : Morten Bowman

Dato : 05-02-07 15:02

On Sat, 3 Feb 2007 14:37:11 +0100, "Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk>
wrote:

>... er den god?
>
>... og er det rigtigt forstået, at den består af 3 afsnit
>
>simon

Ganske underholdende og et noget andet bud på hvad Bermud-trekanten er.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 05-02-07 18:19

On Sat, 3 Feb 2007 14:37:11 +0100, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>... er den god?
>
>... og er det rigtigt forstået, at den består af 3 afsnit
>
>simon

Bilka har den til 195 kr.

Hvad de tager for den andre steder, ved jeg ikke, ville bare lige
nævne det.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 06-02-07 00:07

On Mon, 05 Feb 2007 18:18:50 +0100, Martin Mose Larsen
<mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> wrote:

>Bilka har den til 195 kr.
>
>Hvad de tager for den andre steder, ved jeg ikke, ville bare lige
>nævne det.

En anden udgivelse hos dvdoo:
http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=37361
250 kr.

Mere ekstramateriale her ser det ud til.