2 anbefalinger: The Host, Crank
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 01-02-07 22:14

Hejsa

Ville lige anbefale to film, i vidt forskelige genrer.

Den ene er den koreanske "The HOst" af samme instruktør som lavede "Memories
of murder". Begge disse film er rigtig gode. THe Host er en monster film,
sådan lidt Godzilla agtigt, men stille og rolig i sit tempo, og med fokus på
personerne.

Den anden er Jason Staham i "Crank". Troede virkelig den film ville være
rigtig dårlig, men jeg var suverænt underholdt. En rigtig drengerøvs film,
men der er fuldfart på næsten hele filmen igennem (den er ikke så lang) og
Jason Staham er i sit es, og spiller super cool, med et glimt i øjet.

Begge kan anbefales, selv om de giver to meget forskellige film oplevelser.

Mvh. BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : Peter Heide

Dato : 02-02-07 19:12

"Brian, Rikke og Kristian" <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE>
skrev i en meddelelse news:45c25d13$0$7233$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Jason Staham er i sit es, og spiller super cool, med et glimt i øjet.
>
> Begge kan anbefales, selv om de giver to meget forskellige film

Ja. De er meget underholdende begge 2 især Crank er actionpacked pee-wee.
Ikke
en film man skal se hvis man lider af forhøjet blodtryk. Og slutningen er
meget
atypisk for en amerikansk film. Nice.

Monsteret i The Host er godtnok lidt speciel. Jeg har ihverttilfælde aldrig
set sådan en underlig tingst før. Filmen er lige lovlig lang ,men man kan da
ikke
andet sige at at der sker noget lige fra starten af. Der går ca. 3-4 min fra
filmens start til monsteret er igang med at lave ravage.

Fra : Optimus Prime

Dato : 05-02-07 08:52

Brian, Rikke og Kristian skrev:
> [...]
> men der er fuldfart på næsten hele filmen igennem (den er ikke så lang) og
> Jason Staham er i sit es, og spiller super cool, med et glimt i øjet.

Jeg bakker op omkring Crank - mere rendyrket popkorn film til drengerøve
skal man vist tilbage til 1985 for at finde (Commando)...

Den har glimt i øjet og Staham er perfekt i rollen - ses den