Alternativ til Lovefilm
Fra : Martin Helbo

Dato : 01-02-07 13:18

Findes der et godt alternativ til lejesiden lovefilm.dk
Den får ret dårlig kritik her i gruppen.

Mvh
Martin
www.thedude.dk

Fra : Lars C

Dato : 01-02-07 14:22

Martin Helbo skrev:

>Findes der et godt alternativ til lejesiden lovefilm.dk
>Den får ret dårlig kritik her i gruppen.

Har kun gode erfaring med http://www.playtimeclub.dk/
De er dyrere end Lovefilm.dk, men til gengæld så synes jeg at man får
nye film hurtigere. De er hurtige til at sende nye film retur til en,
med mindre man sender dem retur samme dag som man modtager dem. Hvis
man gør det så går der alligevel 2 dage før man får nye film tilbage.

--
Lars C

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-02-07 14:52

Lars C wrote:

> [...]
> med mindre man sender dem retur samme dag som man modtager dem. Hvis
> man gør det så går der alligevel 2 dage før man får nye film tilbage.

Jo, det ser egentlig meget godt ud, men jeg synes deres udvalg er lidt
begrænset. En af fordelene ved lovefilm er deres store udvalg af
TV-serier (dog ikke C.S.I.)

/Martin Helbo

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-07 19:05

> [...]
> med mindre man sender dem retur samme dag som man modtager dem. Hvis
> man gør det så går der alligevel 2 dage før man får nye film tilbage.

Jeg synes de er konsekvent 2 dage om at modtage, og ofte også 2 dage om at
sende. Og det er lidt underligt, når 98% af alt post kommer dagen efter det
er sendt. Min erfaring fra andre DVD leje firmaer er også, at de modtager
dagen efter jeg sender, og jeg modtager dagen efter de skriver de sender.

Jeg skiftede fra lovelfilm, da deres regel om, at hvis man lånte mange film,
ville de sende de uaktuelle, og de ville sende dem langsommere. Det var sku
ikke det jeg betalte for.

Jeg kunne godt tænke mig et sted, hvor de sendte samme dag som de modtog -
og så måtte det koste hvad det nu koster. Ikke dette her, hvor de lover et,
men giver noget andet.

Er der nogen der kender det sted?