Beverly Hills Cop - Hvilken Melodi ?
Fra : Sune

Dato : 31-01-07 20:50

Hej

Kan nogen fortælle mig hvilken melodi Eddie Murphy nynner da Nick Nolte besøger ham i fængslet?
Eddie nynner noget med "Angel, Angel" da han sidder i cellen med walkmanden på.

Gætter på det er Rolling Stones, Bee Gees, Dire Straits eller Eric Clapton.

Jeg ved det er en ret kendt melodi, men jeg kan simpelthen ikke komme på titlen.

På forhånd tak
Sune

Fra : Thomas

Dato : 31-01-07 20:54

"Sune" <april2005@tdcadsly.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Clapton.
>
> Jeg ved det er en ret kendt melodi, men jeg kan simpelthen ikke komme på

Ved ikke hvad det er for en... Men du mener vel 48 timer, og ikke
Beverly Hills Cop ...

Mvh. Thomas

Fra : Sune

Dato : 31-01-07 21:11

On Wed, 31 Jan 2007 20:54:28 +0100, "Thomas" <Thomas.elbo@REMOVEmail.dk> wrote:

>Ved ikke hvad det er for en... Men du mener vel 48 timer, og ikke
>Beverly Hills Cop ...

Ja det gør jeg vel

Mvh
Sune

Fra : Davidsen

Dato : 31-01-07 22:33

> [...]
> Clapton.
>
> Jeg ved det er en ret kendt melodi, men jeg kan simpelthen ikke komme på

Jamen, er det ikke Police's Roxanne?

Mvh
Davidsen

Fra : Sune

Dato : 31-01-07 22:40

On Wed, 31 Jan 2007 22:33:19 +0100, "Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

>Jamen, er det ikke Police's Roxanne?

Ved du hvad? Nu kommer jeg i tvivl.

Måske sidder han og synger mere end én gang?

Mvh
Sune

Fra : Davidsen

Dato : 31-01-07 22:55

> Ved du hvad? Nu kommer jeg i tvivl.
>
> Måske sidder han og synger mere end én gang?
>
> Mvh
> Sune

Ja, det kunne være.
Der er i hvert fald ingen som helst tvivl om at han synger(?) "Roxanne" for
fuld skrue, siddende på gulvet i cellen med walkman på.

Den anden (hvis der er en anden) kunne være Rolling Stones' "Angie"...men
det er dælme længe siden jeg har set den.

Mvh
Davidsen

Fra : Sune

Dato : 31-01-07 23:06

On Wed, 31 Jan 2007 22:55:06 +0100, "Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

>Den anden (hvis der er en anden) kunne være Rolling Stones' "Angie"...men
>det er dælme længe siden jeg har set den.

TAK! Det var den jeg har haft på hjernen i en uge.

Jeg mener stadig at kunne huske at Eddie både sidder og synger "roxanne" og "Angie" (tidligere
angel).

Men jeg tager nok fejl.

Men nu har jeg ihvertfald fundet melodien!

TAK TAK TAK!

Mvh
Sune

Fra : Sune

Dato : 31-01-07 23:11

On Wed, 31 Jan 2007 22:55:06 +0100, "Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote:

>Den anden (hvis der er en anden) kunne være Rolling Stones' "Angie"...men
>det er dælme længe siden jeg har set den.

Jeg glemte at skrive hvor imponeret jeg er over at du kan finde navnet på en melodi blot en nørd
skriver "Angel, Angel" på usenet.

Og her har jeg forgæves siddet og tappet i 20 minutter for at finde den på http://www.songtapper.com
Men uden held....

Mvh
Sune

Fra : Davidsen

Dato : 31-01-07 23:35

> [...]
> skriver "Angel, Angel" på usenet.
>

> Og her har jeg forgæves siddet og tappet i 20 minutter for at finde den på

Også mig
Det var bare et heldigt gæt....vi må have opklaret om den rent faktisk er
med i filmen.

Mvh
Davidsen (som nu har "Angie" kørende i hovedet...)

Fra : Jan

Dato : 02-02-07 12:36

Den var i flimmeren for at par uger siden, og jeg erindrer kun Police og
deres Roxanne.

Jan

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 31-01-07 22:46