King of California
Fra : Morten Bowman

Dato : 27-01-07 19:43

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 27-01-07 20:36

"Morten Bowman":

> http://www.king-of-california.de/

Ja?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : Silver

Dato : 28-01-07 06:47

> Ja?

Bowman linker tit til de nyeste trailere hvis man skulle overse dem.

Tror dog den film bliver rigtig god, glæder mig især til at se Michael
Douglas som lettere besat-sindssyg-maniodepressiv osv osv :).

Som enhver anden hollywood produktion finder de nok skatten, måske endda
lidt ala Cityslickers 2.

Mvh
Silver.

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-01-07 20:32

On Sun, 28 Jan 2007 06:46:30 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Bowman linker tit til de nyeste trailere hvis man skulle overse dem.

Tak for opmærksomheden. Prøver dog at pille de interessante ud.

> [...]
>Douglas som lettere besat-sindssyg-maniodepressiv osv osv :).
>
>Som enhver anden hollywood produktion finder de nok skatten, måske endda

Ja tror også det kan blive interessant at se MD i denne rolle