Nostalgi...
Fra : gb

Dato : 27-01-07 18:08

Jeg faldt lige over disse to film, som jeg fluks bestilte:

1: Wargames - nostalgi fra ZX-Spectrum-dagene:
http://www.imdb.com/title/tt0086567/

2: Animal Farm - tegnefilm, fra 1954 - nu på DVD:
http://www.imdb.com/title/tt0047834/

Ser frem til et par timers god underholdning!

--
GB

Fra : Jesper

Dato : 27-01-07 21:34

gb <nospam@no.invalid> wrote:

> [...]
>
> 2: Animal Farm - tegnefilm, fra 1954 - nu på DVD:
> http://www.imdb.com/title/tt0047834/
>
> Ser frem til et par timers god underholdning!

Begge to er jo fremragende, Wargames så jeg i sin tid i biffen og Animal
Farm på 16mm i skolens teatersal.

Som kuriosum kan jeg nævne at Animal Farm har været ude på VHS i England
og blev udlejet i begyndelsen af 80'erne i Stardust Video på Istedgade.
Indehaveren der havde en sørøverklap for det ene øje havde med selv at
give filmene danske titler, så den kom altså til at hedde Dyrene på
bondegården!
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 02-02-07 00:13

> Jeg faldt lige over disse to film, som jeg fluks bestilte:
> 1: Wargames - nostalgi fra ZX-Spectrum-dagene:
> http://www.imdb.com/title/tt0086567/

Hvor har du bestilt den? Den ville jeg gerne eje..
(indrømmer at jeg ikke har ledt efter den hos en forhandler endnu..)

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : gb

Dato : 02-02-07 14:25

"Peter \(8450\)" <usenet@vesterbro24.invalid> wrote in news:45c273e9$0
$13975$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvor har du bestilt den? Den ville jeg gerne eje..
> (indrømmer at jeg ikke har ledt efter den hos en forhandler endnu..)

http://www.amazon.co.uk - der køber jeg efterhånden de fleste af mine
DVD'er).

--
GB